Ο ορισμός του digital marketing. Αυτό θα αναλύσουμε σήμερα μέσα από το άρθρο μας.

Το digital marketing περιλαμβάνει μια σειρά υπηρεσίες που μπορούν να αναπτύξουν τη δραστηριότητα σας Online, να δημιουργήσουν το ιδανικό περιβάλλον για το brand σας και πολλά ακόμα, ενώ ως προς τα αποτελέσματα του έχει μια βασική διαφορά σε σχέση με όλα τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης και προώθησης: Όλα τα αποτελέσματα του είναι πλήρως μετρήσιμα, επιτυγχάνονται σε σύντομο χρονικό διάστημα και μπορούν να στοχοποιηθούν με δεκάδες κριτήρια.

Το digital marketing επίσης κρίνεται ιδανικό για:

1. Να κερδίσετε την προσοχή του κοινού που θα στοχεύσετε

2. Να οδηγήσετε τους ανθρώπους στην ιστοσελίδα σας

3. Να πείσετε τους ανθρώπους να εγγραφούν στη λίστα email σας, να αγοράσουν το προϊόν σας, ή να κάνουν λήψη της εφαρμογής σας

Όπως είπαμε και παραπάνω, σε αντίθεση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ, το digital marketing είναι μετρήσιμο. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να προσδιορίσετε τι λειτουργεί, τι πρέπει να βελτιώσετε, και να σταματήσετε τη σπατάλη χρόνου και χρήματος σε αποτυχημένες εκστρατείες.

Στις αίθουσες συνεδριάσεων σε όλες τις χώρες, τα στελέχη εξακολουθούν να εξετάζουν τους προϋπολογισμούς marketing τους και να αναρωτιούνται:

  • Πόσοι άνθρωποι παρακολούθησαν στην πραγματικότητα τις τηλεοπτικές διαφημίσεις μας;
  • Μήπως κάποιος αγόρασε λόγω της διαφήμισης;
  • Τελικά χτίσαμε branding ή όχι;
  • Τι ενδιαφέρον είχαμε στην αγγελία που δημοσιεύσαμε στην εφημερίδα;

Το πιο σημαντικό όμως είναι πως όλες οι παραπάνω μορφές διαφήμισης είναι εξωφρενικά ακριβές σε σχέση με το digital marketing και φυσικά από τη στιγμή που θα τρέξουν δεν μπορείτε να κάνετε σε αυτές καμία αλλαγή!  Στην αντιπέρα όχθη, το digital marketing είναι μετρήσιμο, φτηνό και εύκολο σε κάθε δοκιμή και σε κάθε αλλαγή.

Παρακάτω θα δεις τα συχνότερα λάθη που κάνουν οι άνθρωποι στο digital marketing δεδομένου ότι αρχικά είναι απαραίτητη η δημιουργία και η αύξηση επισκεψιμότητας προς την ιστοσελίδα για να υπάρξει αποτέλεσμα.

digital marketing

1. Έλλειψη πλάνου – Έλλειψη στρατηγικής – Βαδίζουμε χωρίς σχέδιο

Πιστεύουμε ότι το υλικό μας θα πρέπει να πωλείται από μόνο του; Είναι σημαντικό οι άνθρωποι να το βρίσκουν φυσικά… σωστά!; Γράφουμε άρθρα που θα έχουν μεγάλη δημοσιότητα, που θα εμπνεύσουν τους ανθρώπους να τα κοινοποιήσουν, που θα πρέπει να οδηγήσουν τεράστια επισκεψιμότητα στο site μας, που θα πληρώνουν για τις υπηρεσίες μας. Αλλά η αλήθεια είναι, ότι απλά δεν λειτουργεί έτσι. Πρέπει να είμαστε ενεργοί για την προώθηση του υλικού μας, με το να το προωθήσουμε στο ιδανικό μας κοινό.

2. Προσπαθούμε κάθε στρατηγική κίνηση: Είναι εύκολο να παρασυρθείτε στην digital “δίνη” του marketing – SEO, PPC, Twitter, Snapchat,  συνεργάτες κλπ.  Υπάρχει κάποιος “γκουρού” εκεί έξω που λέει ότι είναι ο ΜΟΝΟΣ τρόπος για να βγάλετε λεφτά. “Ακολουθήστε αλλιώς θα μείνετε πίσω!” Το αποτέλεσμα είναι ότι ξοδεύουμε το χρόνο μας (και μερικές φορές τα λεφτά μας) ασυντόνιστα κυνηγώντας το “επόμενο μεγάλο πράγμα” στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Κανένα σχέδιο δε λειτουργεί ποτέ. Αλλά η εστίαση σε μερικές βασικές στρατηγικές μπορεί να πάρει ένα μικρό blog που κανείς δεν διαβάζει και να το μετατρέψει σε μια επιχείρηση πολλών εκατομμυρίων δολαρίων

Σας μπέρδεψα λίγο με τα παραπάνω; Μην αγχώνεστε. Δοκιμάστε 6 από τις πιο σημαντικές υπηρεσίες digital marketing και τα άλλα αφήστε τα σε εμάς:

SEO, μια θέση στην 1η σελιδα αποτελεσμάτων Google σας ανήκει

Email marketing, η ψυχή της επιχείρησής σας

Content marketing, μια ισχυρή στρατηγική με εκπληκτικά αποτελέσματα

Social Media marketing, για πιο άμεση επικοινωνία με το κοινό σας από οτιδήποτε άλλο & Οργανική αύξηση κοινού στα Social media, για να δημιουργήσετε γρήγορα το δικό σας μεγάλο κανάλι

Google Ads Pay per click, για να χτίσετε γρήγορα το πελατολόγιο σας

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.