Website Redesign: Ώρα για ανανέωση! Αυτό το θέμα θα αναλύσουμε σήμερα.

Έφτασε η στιγμή να ανανεώσεις το Website σου κάνοντας redesign. Σκέψου το. Ένα website πρέπει να αντικατοπτρίζει την επιχείρησή σου και να προωθεί όλα τα τρέχοντα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρεις.

Είναι πολύ σημαντικό να παρουσιάζει ξεκάθαρα τις πληροφορίες στον επισκέπτη, αλλά και την εταιρική σου ταυτότητα. Σίγουρα καθώς περιηγείσαι στο website είναι πιθανό να εντοπίσεις προβλήματα ή θέματα που θα σε οδηγήσουν στη σκέψη του redesign.

Ποιοι είναι όμως οι λόγοι για να κάνεις redesign το website σου;

Γιατί να κάνεις website redesign;

Οι λόγοι για το redesign ενός website ποικίλλουν, ανάλογα με τους στόχους μάρκετινγκ της επιχείρησης. Με βάση τους στόχους αυτούς θα καθοριστεί και η κλίμακα ανασχεδιασμού του website.

Ας εμβαθύνουμε στους πιο σημαντικούς λόγους του να κάνεις redesign το website σου. Σίγουρα θα σε ωφελήσει στην ανάδειξη του brand σου.

#1. Rebranding

Αν έχεις στόχο να προχωρήσεις σε rebranding της εταιρείας, τότε το website θα πρέπει να αντικατοπτρίζει πλήρως το νέο ύφος και στυλ. Εάν το website σου έχει αναπτυχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, τότε ίσως ήρθε η ώρα να αναθεωρήσεις τις κατευθυντήριες, γραμμές ώστε το website να έχει συνεκτικό σχεδιασμό. Θα πρέπει λοιπόν, να αποφασίσεις σχετικά με την παλέτα χρωμάτων, τις γραμματοσειρές, το στυλ των κουμπιών και το εικαστικό.

Πριν ξεκινήσεις το redesign του website θα πρέπει να έχεις θέσει τους στόχους και να έχεις οριστικοποιήσει το τελικό ύφος που θες να προβάλλεται στο χρήστη.

#2. Υπάρχει επισκεψιμότητα αλλά θές να αυξήσεις το conversion rate;

Χρήστες επισκέπτονται το website σου, αλλά μεγάλο ποσοστό το εγκαταλείπει πριν προχωρήσει σε κάποια ενέργεια; Αν θέλεις να μετατρέψεις τους χρήστες σε πελάτες σίγουρα πρέπει να κάνεις redesign.

Παρόλο που έχεις μια υψηλή επισκεψιμότητα, ο χρόνος παραμονής των χρηστών είναι μικρός. Ίσως το αποτέλεσμα που βλέπουν στο website δεν είναι ακριβώς αυτό που αναζητούν. Είναι αποδεδειγμένο οτι ο τρόπος παρουσίασης της πληροφορίας αν δεν είναι ελκυστικός και αποτελεσματικός δεν οδηγεί σε leads.

Το website θα πρέπει να ενημερώνει τους επισκέπτες για το ποιο είναι το brand, τι προωθεί και ποιος είναι ο στόχος. Πέρα από αυτά όμως, θα πρέπει να τους πείσεις να κάνουν το επόμενο βήμα για να γίνουν πελάτες.

#3. Mobile friendly σχεδιασμός

Είναι αποδεδειγμένο ότι περισσότερο από το 58% των οργανικών επισκέψεων σε ένα site γίνεται από το κινητό. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να διασφαλίσεις ότι το website σου είναι βελτιστοποιημένο τόσο για pc όσο και για κινητά.

Το website θα πρέπει να μπορεί να προσαρμόζεται στο μέγεθος της εκάστοτε οθόνης με τέτοιο τρόπο ώστε να παρουσιάζει σωστά την πληροφορία. Με αυτόν τον τρόπο ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί ή να ολοκληρώσει μια αγορά το ίδιο εύκολα με τη desktop έκδοση του site σου. Ίσως χρειαστεί να αναδιατάξεις κάποια στοιχεία ώστε η σελίδα να είναι mobile friendly.

#4. User experience και σχεδιασμός

Ο σχεδιασμός του site εκτός από μια εντυπωσιακή γραφιστική απεικόνιση, έχει σημαντικότερους στόχους. Οι κύριοι στόχοι είναι η πώληση προϊόντων ή η εταιρική παρουσίαση της επιχείρησης και των υπηρεσιών που παρέχει. Ένα επιτυχημένο website θα πρέπει να ακολουθεί δύο βασικούς κανόνες:

● UI ή User Interface: Αναφέρεται στο σωστό τρόπο παρουσίασης της πληροφορίας, με συνέπεια και συνοχή στο ύφος, το στυλ και την οργάνωση. Έτσι ο χρήστης μπορεί να βρει τις πληροφορίες που αναζητά με ευκολία και χωρίς να “χάνεται” μέσα σε ένα πολύπλοκο website.

● UX ή User Experience: Αφορά στον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρά ο χρήστης με το website. Αρχικά πρέπει να πετύχεις να προσφέρεις τη μέγιστη δυνατή ευκολία χρήσης και πρόσβασης. Η στρατηγική τοποθέτηση των CTAs είναι σημαντική. Οι χρήστες θα οδηγηθούν χωρίς μεγάλη προσπάθεια στην διεκπεραίωση ενεργειών όπως η αγορά ή να κλείσουν κάποιο ραντεβού.

#5. Υπάρχει δυσκολία στην ενημέρωση περιεχομένου και στην ενσωμάτωση νέων λειτουργιών

Πλέον θα πρέπει εύκολα και γρήγορα να αλλάξεις το περιεχόμενο του site, ή να διαχειριστείς τα προϊόντα και τις παραγγελίες. Αν δεν μπορείς να το καταφέρεις τότε αναμφίβολα ήρθε η ώρα να σκεφτείς το redesign. Ένα σύγχρονο και μοντέρνο site, θα πρέπει να είναι εύχρηστο και για τον διαχειριστή ώστε να μπορεί να το ενημερώνει διαρκώς.

Website Redesign: Ώρα για ανανέωση!

Ένα ακόμα πρόβλημα ειδικά σε site που έχουν κατασκευαστεί πριν από χρόνια είναι ότι η δομή του κώδικα δεν επιτρέπει την εύκολη ενσωμάτωση νέων λειτουργιών. Οι ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης αυξάνονται οπότε είναι αναμενόμενο να χρειαστεί να γίνουν κάποιες αλλαγές. Η εφαρμογή νέων λειτουργιών όπως email marketing forms θα σε εξυπηρετήσουν και θα αυξήσουν τις πωλήσεις.

Το website redesign απαιτεί χρόνο, προσπάθεια και χρήματα αλλά μπορεί να είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία. Το redesign μπορεί αποτελέσει σημαντικό εργαλείο για το marketing πλάνο σου. Σίγουρα θα σε βοηθήσει να αυξήσεις το conversion rate και να ικανοποιήσεις τις ανάγκες των επισκεπτών.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση. Αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο. Τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.