Η διαφήμιση Google Ads είναι η πιο διαδεδομένη υπηρεσία online διαφήμισης. Η πλατφόρμα της Google παρέχει άπειρες δυνατότητες ρυθμίσεων και δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να στοχεύσουν το κοινό που τους ενδιαφέρει βάση πολλαπλών κριτηρίων, ενώ η χρέωση τους γίνεται αναλόγως τη στόχευση που έχει επιλεχθεί .
Σε αυτό το άρθρο θα βρείτε 7 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν στην μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων μιας Google Ads διαφημιστικής εκστρατείας.
Βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες προορισμού (landing pages) σας είναι πλήρως βελτιστοποιημένες
Δε θέλετε να στείλετε υπερβολικά στοχευμένο κοινό σε μια μη βελτιστοποιημένη σελίδα. Εάν δε φτάσει σε μια σελίδα που δεν είναι σχεδιασμένη ειδικά για τη μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες, τότε πληρώνετε υπερβολικά για κίνηση και δεν λαμβάνετε αρκετά σε επιστροφή. Βεβαιωθείτε πάντα ότι οι σελίδες προορισμού σας είναι βελτιστοποιημένες για μετατροπές. Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας είναι καλοσχεδιασμένη και φροντισμένη στις λεπτομέρειες που απαιτούνται για δώσουν πωλήσεις.
Συνεχίστε τις δοκιμές
Υπάρχουν πολλά στοιχεία διαφημίσεων και σελίδων προορισμού που μπορείτε να δοκιμάσετε, άρα θα χρειαστείτε ένα πλάνο. Μη δοκιμάζετε τυχαία. Δείτε τα δεδομένα, αναπτύξτε μια θεωρία και δοκιμάστε ένα στοιχείο. Δείτε τι αλλάζει και έπειτα δοκιμάστε ένα άλλο. Να είστε τυπικός και ποτέ μην υποθέσετε ότι δοκιμάσατε τα πάντα. Υπάρχει πάντα κάτι καινούργιο που μπορείτε να δοκιμάσετε. Αυτό άλλωστε το στοιχείο συνήθως αποτελεί και το κριτήριο για να επιλέξετε την κατάλληλη για εσάς εταιρεία Digital marketing. Οι εταιρείες που αξίζουν σ’ αυτόν τον χώρο δεν σταματούν ποτέ να δοκιμάζουν, ακόμα κι όταν έχουν φτάσει στα υψηλότερα επίπεδα.
Επεκτείνετε ενεργά τη λίστα με λέξεις κλειδιά σας
Στη διαφήμιση Google Ads μην μείνετε μόνο σε μια θετική λίστα λέξεων κλειδιών. Ναι, θεωρητικά υπάρχουν άπειρες αναζητήσεις για “widgets” κάθε ημέρα, αλλά είναι πιο πιθανό να λάβετε μια αγορά από κάποιον που έκανε αναζήτηση για μια “επισκευή widget fizzbang στο Kalamazoo”. Δοκιμάστε νέες μετατροπές στις λέξεις κλειδιά σας και δείτε τι λειτουργεί καλύτερα.
Πάντα ελέγξτε την πρόοδό σας
Το PPC δεν είναι κάτι που το ορίζεις και έπειτα το ξεχνάς. Ακόμη και όταν λαμβάνετε κυκλοφορία που φαίνεται “αρκετά καλή” υπάρχει πάντα τρόπος για να λάβετε ένα λίγο καλύτερο ROI. Ή να βελτιώσετε το κόστος σας για απόκτηση. Μην αποδεχτείτε απλά ότι “πάει καλά”. Αντιθέτως υποθέστε ότι υπάρχει πάντα κάτι που μπορείτε να κάνετε για να το κάνετε να λειτουργήσει ακόμα καλύτερα.
Σχεδιάστε διαφημίσεις που λειτουργούν
Ο σχεδιασμός της online διαφήμισης πρέπει να γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τις δυνατότητες που σας δίνονται. Σκεφτείτε. Έχετε έναν πολύ περιορισμένο χώρο στον οποίο πρέπει να παραθέσετε μερικές λέξεις ώστε οι άνθρωποι να θέλουν να κλικάρουν. Άρα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε όλο τον χώρο αποτελεσματικά. Εάν δεν προσπερνάτε το “προσθέση λέξεων κλειδιών”, τότε μάλλον χάνετε πολλές ευκαιρίες.
Πρέπει να προβάλλετε αυτό που κάνει το προϊόν σας ή την εταιρεία σας διαφορετικά. Πρέπει να δώσετε κάποιο λόγο για κλικάρισμα. Δεν χρειάζεται να πουλήσετε το ολόκληρο προϊόν, πρέπει απλά να πουλήσετε το κλικ.
Μπορείτε να το κάνετε επισημαίνοντας προσφορές περιορισμένου χρόνου, δωρεάν δοκιμές ή οποιαδήποτε άλλη προσφορά.
Καθώς γράφετε την online διαφήμισή σας, πρέπει επίσης να σκεφτείτε πέρα από αυτή και να βεβαιωθείτε ότι σχετίζεται με την σελίδα προορισμού σας. Βεβαιωθείτε ότι αυτές οι λέξεις, τα θέματα και οι υποσχέσεις θα είναι το πρώτο πράγμα που θα δουν οι πελάτες όταν φτάσουν στην ιστοσελίδα σας.
Αναθέστε τη διαχείριση του Google Ads λογαριασμού σας στους ειδικούς
Μια εταιρεία Digital Marketing με εμπειρία στη διαφήμιση Google Ads μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε όλους τους στόχους σας. Ένα εργαλείο σαν τα Google Ads στα χέρια των ειδικών μπορεί να μετατραπεί στο νούμερο ένα μέσο άντλησης πωλήσεων και κέρδους.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.