B2B Social Media: Υπάρχει σωστός χρόνος για τα post;

Η χρήση των social media στις επιχειρηματικές σχέσεις (B2B) αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής προώθησης για πολλές εταιρείες. Όμως, μια σημαντική ερώτηση που προκύπτει είναι: “Υπάρχει σωστός χρόνος για τα post;”.

Όλα είναι θέμα κατάλληλου timing. Υπάρχουν εκείνες οι ώρες που φέρνουν τα βέλτιστα δυνατά αποτελέσματα για τα post σε κάθε social media channel. Η ιδανική στιγμή για να δημοσιεύσεις το περιεχόμενό είναι εκείνη που το κοινό σου είναι πιθανό να το δει και να αλληλεπιδράσει με αυτό.

Στο συγκεκριμένο άρθρο, θα επικεντρωθούμε στις B2B επιχειρήσεις και ποιο είναι το κατάλληλο timing για να ποστάρουν στα social media. Ο σκοπός είναι να αυξήσουν το brand awareness, τα conversion rates αλλά και να βελτιώσουν τη συνολική τους εικόνα.

Βασικές πλατφόρμες και καλύτεροι χρόνοι για post

● Linkedin

Το LinkedIn, αποτελεί τη δεύτερη πιο δημοφιλή social media πλατφόρμα για τους B2B επιχειρηματίες. Είναι μια πλατφόρμα που εξυπηρετεί κυρίως επαγγελματικούς σκοπούς. Οι ιδανικοί χρόνοι για να ποστάρεις το περιεχόμενο σου είναι στις 7:45 π.μ., 10:45 π.μ., 12:45 μ.μ. και 5:45 μ.μ. Έρευνες έχουν δείξει πως η Τετάρτη αποτελεί την ιδανικότερη μέρα για τις δημοσιεύσεις.

● Facebook

Για το Facebook η δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας είναι το βασικό. Όμως μια από τις πιο αποτελεσματικές τακτικές για να επηρεάσεις τον αλγόριθμο του, είναι να βεβαιωθείς ότι δημοσιεύεις την κατάλληλη στιγμή. Για τις Β2Β επιχειρήσεις οι καλύτεροι χρόνοι για να δημοσιεύσεις είναι μεταξύ 9 π.μ. και 2 μ.μ. Οι καταλληλότερες μέρες είναι η Τρίτη, η Τετάρτη και η Πέμπτη. Βασικό είναι να κοιτάς τα δεδομένα που σου παρέχουν τα Insights του Facebook ώστε να προσδιορίσεις τι λειτουργεί καλύτερα για σένα.

Επίσης, θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ότι:
– Το 74% των χρηστών του επισκέπτονται τη σελίδα κάθε μέρα.
– Το 88% των χρηστών του έχει πρόσβαση στη σελίδα μέσω κινητού.

● Instagram

Το Instagram δεν είναι πλέον αυστηρά χρονολογικό, έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει συνεχώς νέο και φρέσκο περιεχόμενο. Πρέπει να θυμάσαι επίσης ότι κατά κύριο λόγο απευθύνεται στους χρήστες κινητών συσκευών.

Κατά μέσο όρο, οι καλύτερες ώρες για δημοσίευση στο Instagram, ανεξαρτήτου industry είναι στις ώρες 1 μ.μ. και 5 μ.μ. Οι B2B επιχειρήσεις παρουσιάζουν τα υψηλότερα ποσοστά clickthrough τις ώρες από 12 μ.μ. έως 1 μ.μ., 5 μ.μ έως 6 μ.μ. και 8 μ.μ. έως 9 μ.μ. Είναι οι ώρες που ο κόσμος ξεκουράζεται και έχει διαθέσιμο ελεύθερο χρόνο. Επιπλέον η ιδανικότερη μέρα για post είναι η Παρασκευή. Παρότι το Instagram είναι το λιγότερο “δημοφιλές” social media channel για τις B2B επιχειρήσεις, αυτό δεν σημαίνει πως θα πρέπει να το αγνοήσεις.

Πως θα ανακαλύψεις τον κατάλληλο χρόνο για να δημοσιεύσεις στα social media;

#1. Γνώρισε το κοινό σου

Ο πρώτος παράγοντας που πρέπει να λάβεις υπόψη είναι η κατανόηση του κοινού σου στα social media. Ποιοι είναι οι στόχοι σου και ποιο είναι το κοινό που επιθυμείς να προσελκύσεις; Σίγουρα πρέπει να αναρωτηθείς, για το ποια είναι η ηλικία τους, σε ποια πόλη ζουν ή ποιο είναι το επάγγελμά τους. Ακόμα και αν η περιήγησή τους γίνεται μέσω υπολογιστή ή τηλεφώνου. Επικεντρώσου στην ανάλυση των δεδομένων, θα είσαι σε θέση να βρεις το ιδανικό πρόγραμμα δημοσιεύσεων.

#2. Δοκίμασε το χρόνο ποσταρίσματος

Μια αποτελεσματική προσέγγιση είναι να δοκιμάσεις διάφορους χρόνους δημοσίευσης και να παρατηρήσεις την ανταπόκριση του κοινού. Προσπάθησε να ποστάρεις το περιεχόμενό σου σε διάφορες ώρες και διαφορετικές ημέρες. Ύστερα ανέλυσε τα δεδομένα και εντόπισε τις περιόδους με τις υψηλότερες επιδόσεις. Κάθε πετυχημένο πείραμα, απαιτεί συνέπεια και ακρίβεια κατά την καταμέτρηση των αποτελεσμάτων.

B2B Social Media: Υπάρχει σωστός χρόνος για τα post;

#3. Ακολούθησε σημαντικά γεγονότα και τάσεις

Είναι σημαντικό να ακολουθήσεις κάποια σημαντικά γεγονότα και τάσεις. Έτσι δείχνεις στο κοινό ότι ενημερώνεσαι συνεχώς, παρουσιάζοντας φρέσκο περιεχόμενο. Παρακολούθησε τα νεα, και τα γεγονότα που μπορεί να επηρεάσουν το κοινό σου. Αυτές οι περίοδοι μπορεί να είναι πιο κατάλληλες για τα post. Το κοινό θα είναι πιο πρόθυμο να ανταποκριθεί στο περιεχόμενό σου κατά τη διάρκεια αυτών των γεγονότων προκειμένου να ενημερωθεί.

#4. Παρακολούθησε τον ανταγωνισμό σου

Είναι καλό να γνωρίζεις πότε οι ανταγωνιστές σου λαμβάνουν τα περισσότερα likes, κοινοποιήσεις, reactions και σχόλια στα post. Αναζήτησε μεγαλύτερες επιχειρήσεις με πιο εξελιγμένες social media στρατηγικές, τις οποίες μπορείς να αφομοιώσεις. Θυμήσου όμως ότι ισχύουν διαφορετικοί κανόνες για κάθε επιχείρηση αλλά και για κάθε κοινό. Είναι καλό να παίρνεις ιδέες αλλά σίγουρα πρέπει να τις προσαρμόζεις στα μέτρα σου.

Ο κατάλληλος χρόνος για τα post στα B2B social media εξαρτάται από την κατανόηση του κοινού, τις δοκιμές και την παρακολούθηση των γεγονότων στην αγορά. Είναι σημαντικό να προσαρμόσεις τη στρατηγική σου στη βάση των αποτελεσμάτων. Ήρθε η ώρα να πειραματιστείς με νέες μεθόδους, με υπομονή, παρατήρηση και σταθερή προσπάθεια. Σίγουρα θα καταφέρεις να εντοπίσεις τον ιδανικό χρόνο για να ποστάρεις και να επιτύχεις μεγαλύτερη απήχηση στα B2B social media.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση. Αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο. Τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.