Χρησιμοποιώντας το LinkedIn στο Digital Marketing.

Το LinkedIn δεν είναι μόνο για ιδιώτες, αλλά μπορεί να είναι μια πλατφόρμα στην οποία η επιχείρησή σας μπορεί επίσης να “λάμψει”. Οι υποψήφιοι συνεργάτες και δυνητικοί υπάλληλοι θα χρησιμοποιούν το LinkedIn για να ελέγχουν το προφίλ της εταιρείας σας. Εφόσον ανήκετε σε αυτούς που αναγνωρίζουν την αξία και τη δυναμική του Social media marketing, θα πρέπει να ασχοληθείτε και με αυτό το κανάλι, αν δεν το έχετε κάνει ήδη.

Τι θα πρέπει να κάνετε προκειμένου να έχετε και εδώ μια επαγγελματική παρουσία;

Βελτιστοποιήστε τη σελίδα της εταιρείας σας στο LinkedIn

Βεβαιωθείτε ότι η επαγγελματική σελίδα της εταιρείας σας στο LinkedIn έχει ρυθμιστεί σωστά χρησιμοποιώντας την πιο πρόσφατη διάταξη και μια ενδιαφέρουσα και υψηλής ποιότητας εικόνα banner. Από το 2014, το LinkedIn δεν διαθέτει πλέον μια καρτέλα “Προϊόντα & Υπηρεσίες”. Αντί αυτού, πρέπει να δημιουργήσετε μια σελίδα παρουσίασης.

Δημιουργήστε στοχευμένες σελίδες παρουσίασης

Οι σελίδες παρουσίασης είναι στοχευμένες, εξειδικευμένες σελίδες που είναι παράκτιες της κύριας σελίδας της Εταιρείας. Αυτές οι σελίδες παρουσίασης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προώθηση συγκεκριμένων προϊόντων ή υπηρεσιών και για την κάλυψη ενός συγκεκριμένου ατόμου. Οι σελίδες παρουσίασης στο LinkedIn φτιάχνονται έτσι ώστε να δίνουν στους επισκέπτες της σελίδας της εταιρείας σας μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία.

Χρησιμοποιώντας το LinkedIn στο Digital Marketing

Δημοσιεύστε τακτικά ενημερώσεις κατάστασης της εταιρείας

Η δημοσίευση τακτικών ενημερώσεων κατάστασης θα κάνει την επιχείρησή σας πιο ελκυστική και θα προσελκύσει ένα ευρύτερο κοινό γιατί θα παράγετε συνεχώς νέο και φρέσκο περιεχόμενο.

Εάν η εταιρεία σας ήδη δημοσιεύει τακτικές ενημερώσεις κατάστασης, μπορείτε να ασχοληθείτε με τις επιλογές στόχευσης του LinkedIn. Με αυτές τις επιλογές τμηματοποίησης, ο διαχειριστής μπορεί να στοχεύσει συγκεκριμένα είδη κοινού βάσει της βιομηχανίας, του μεγέθους της εταιρείας, της τοποθεσίας, της γλώσσας, της εργασίας, της αρχαιότητας και των υπαλλήλων της εταιρείας. Η μόνη προειδοποίηση για το LinkedIn Targeting είναι ότι πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον 100 χρήστες του LinkedIn στο στοχευμένο κοινό.

Χρησιμοποιήστε το LinkedIn Pulse

Το LinkedIn Pulse είναι η πλατφόρμα παραγωγής και δημοσίευσης περιεχομένου ειδήσεων του LinkedIn.
Οι εταιρείες μπορούν να περιηγηθούν στο Pulse για να βρουν ενδιαφέρουσες, δημοφιλείς ειδήσεις της βιομηχανίας.

Το Pulse βοηθά επίσης τις εταιρείες να ανακαλύψουν influencer και συνεισφέροντες. Οι εταιρείες μπορούν να εγγραφούν για καθημερινές ή εβδομαδιαίες ειδοποιήσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Μια εταιρεία μπορεί να ενισχύσει τα βραβεία και την επαγγελματική φήμη της συμβάλλοντας στις ιστορίες του LinkedIn Pulse. Από το 2014, όλοι οι χρήστες του LinkedIn μπορούν τώρα να γράψουν και να δημοσιεύσουν άρθρα στο LinkedIn Pulse.

Χρησιμοποιώντας το LinkedIn στο Digital Marketing

Εξερευνήστε το Content Marketing Score του LinkedIn

Για όσους είναι μέλη των επιχειρηματικών λύσεων του LinkedIn, μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Content Marketing Score για να μετρήσουν την εμπλοκή των χρηστών από χορηγούμενες ενημερώσεις, δημοσιεύσεις influencer, σελίδες ομάδας LinkedIn, σελίδες εταιρειών και ενημερώσεις υπαλλήλων. Η προκύπτουσα βαθμολογία θα προσφέρει συμβουλές για βελτίωση στις σελίδες περιεχομένου του LinkedIn της σελίδας σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.