Ο ορισμός του μάρκετινγκ θα μπορούσε να αναφέρει πως στον κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα πάντα αλλάζουν απίστευτα γρήγορα. Κάθε εβδομάδα, κοινωνικές πλατφόρμες όπως το Facebook, το Twitter, το Snapchat, και το Instagram εισάγουν νέα χαρακτηριστικά και βελτιώνουν ήδη υπάρχοντα. Ας ρίξουμε μία ματιά στις νέες τάσεις.

Ορισμός του μάρκετινγκ: #1 Live Video Streaming 

Καθώς τα video έχουν γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το live streaming έχει αρχίσει να παίρνει την θέση των κλασικών video. Είτε μιλάμε για το Facebook Live, το Periscope, το SnapChat, ή το Instagram, το να αλληλεπιδράτε με το κοινό σας σε πραγματικό χρόνο έχει αρχίσει και γίνεται απαραίτητο για την στρατηγική σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

#2: Social SlideShow Ads

Καινούργιο είδος διαδραστικού περιεχομένου. Τι θα μπορούσε να είναι καλύτερο;
Τα social slideshows εμφανίζονται σε ολοένα και περισσότερα κοινωνικά δίκτυα και για πολύ καλό λόγο! Τα social slideshows είναι εύκολα στην δημιουργία και χρησιμοποιούν εικόνες, video ή και τα δύο. Υιοθετώντας τα, θα ακολουθείτε τον σύγχρονο ορισμό του μάρκετινγκ παραπόδας.

#3: Το ολοένα επεκτεινόμενο τοπίο στα κοινωνικά κανάλια είναι ο νέος ορισμός του μάρκετινγκ

Με τα διαφορετικά είδη περιεχομένου και κοινωνικής αλληλεπίδρασης, βλέπουμε επίσης να αναδύονται περισσότερα κανάλια. Οι διαδικτυακές κοινωνικές κοινότητες, οι οποίες λειτουργούν μέσα από πλατφόρμες όπως το Slack, γίνονται ολοένα και πιο σημαντικές ώστε να μπορέσετε να αλληλεπιδράσετε με τους υπάρχοντες και εν δυνάμει πελάτες σας.

#4: Instagram Stories

Το Instagram έκλεψε πρόσφατα μία σελίδα από το βιβλίο του Snapchat προσθέτοντας το χαρακτηριστικό «story» στο πάνω μέρος των feed. Τώρα μπορείτε να δείτε τι κάνουν οι αγαπημένοι σας Instagrammers για 24 ώρες.

#5: Social Chat

Ξέρατε ότι περισσότεροι από 900 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook Messenger; Το WhatsApp έχει γίνει μία από τις πιο μεγάλες online εφαρμογές για συνομιλίες στον κόσμο. Οι 77 από τις 100 καλύτερες εταιρείες χρησιμοποιούν το Slack.Το chat δεν χρησιμοποιείται πλέον μόνο για συνομιλίες μεταξύ φίλων. Αλλά έχει αρχίσει και γίνεται ένας πιο εξατομικευμένος τρόπος να μιλάνε επιχειρήσεις με τους πελάτες τους. Ο ορισμός του μάρκετινγκ ποτέ δεν άλλαζε έννοιες τόσο γρήγορα, όσο τώρα, την εποχή των social media.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.