Το Content Marketing Institute δημοσίευσε μια μελέτη σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι κατασκευαστές βλέπουν το content marketing και τις τακτικές που χρησιμοποιούν. Η μελέτη αποκάλυψε επίσης τον τρόπο με τον οποίο οι κατασκευαστές στη βιομηχανία χρησιμοποιούν μεθοδολογίες inbound για να προσεγγίσουν πιθανούς πελάτες και πόσο αποτελεσματικές ήταν αυτές οι τακτικές.
Περιέχει σίγουρα ορισμένες πληροφορίες που ανοίγουν τα μάτια στους manufacturing marketers, εκθέτοντας σημαντικές ευκαιρίες για να αποκτήσουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να αποκομίσουν μεγαλύτερη απόδοση επένδυσης από τις προσπάθειες marketing τους.

Ας εξετάσουμε αναλυτικά τα πιο σημαντικά σημεία που θεωρήσαμε ότι είναι τα πιο αποκαλυπτικά για τους manufacturers που θέλουν να κερδίσουν περισσότερη απόδοση επένδυσης (ROI).

1. Μόνο το 30% των manufacturing marketers που ασχολούνται με το περιεχόμενο χρησιμοποιούν λογισμικό αυτοματοποίησης marketing.
Αν δεν χρησιμοποιείτε λογισμικό αυτοματοποίησης για τις προσπάθειες marketing σας, απλά κουράζεστε υπερβολικά! Ή, χάνετε βασικές ευκαιρίες για την προσέλκυση νέων πελατών και την καθοδήγησή τους στα μονοπάτια των πωλήσεων. Το λογισμικό αυτοματισμού, όχι μόνο θα παρέχει κάθε μέτρηση που μπορείτε να φανταστείτε για το πώς οι δυνητικοί πελάτες σας εμπλέκονται με εσάς, αλλά μπορεί επίσης να βοηθήσει δημιουργώντας σημεία επαφής με τους πελάτες μέσω της δημιουργίας ροών εργασίας.

2. Οι manufacturing marketers αξιολόγησαν τα βίντεο (προπαρασκευασμένα), το LinkedIn και το email ως αποτελεσματικότερα για να βοηθήσουν τους οργανισμούς τους να επιτύχουν συγκεκριμένους στόχους.
Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι τα video, τα social media και το e mail κατέχουν υψηλή θέση μεταξύ των τύπων περιεχομένου, των μορφών διανομής και των πλατφορμών που χρησιμοποιούν. Οι μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα κανάλια αυτά πιο συχνά στην προσωπική τους ζωή, οπότε είναι λογικό οι manufacturing marketers να προτιμούν τα ίδια αυτά κανάλια όταν ερευνούν αγορές για την επαγγελματική τους ζωή.

3. Το 95% των manufacturing marketers χρησιμοποιούν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τη σύνδεση με τους πελάτες.
Πολλοί θυμούνται την εποχή που το E-mail marketing ήταν ένα ελεύθερο εργαλείο για όλους και ο στόχος ήταν να συγκεντρωθούν όσο το δυνατόν περισσότερες επαφές – ακόμη και με την αγορά καταλόγων για την κατασκευή μιας βάσης “συνδρομητών”. Το πρόβλημα ήταν ότι οι περισσότεροι παραλήπτες αυτών των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ούτε εγγράφονταν ούτε νοιάζονταν για το περιεχόμενο που έφτανε στα εισερχόμενά τους.

Η φήμη του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως εργαλείου marketing “αμαυρώθηκε” ως αποτέλεσμα και πολλοί διακήρυξαν ότι “Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι νεκρό”. Οι πάροχοι και οι ρυθμιστικές αρχές έφεραν αλλαγές, ωστόσο, κάνοντας το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για άλλη μια φορά ένα προτιμώμενο εργαλείο μάρκετινγκ (και καθιστώντας το αποτελεσματικότερο). Παρόλο που το 95% των manufacturing marketers χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά μηνύματα σήμερα, τα βρίσκουν μόνο κατά 75% αποτελεσματικά.

Και ενώ δεν είναι κακός, ο αριθμός αυτός θα μπορούσε να είναι πολύ μεγαλύτερος με τη βοήθεια της αυτοματοποίησης, της σωστής τμηματοποίησης, των ροών εργασίας και της καλλιέργειας με βάση τη διοχέτευση. Συμβουλή μας; Καταβάλλετε μεγαλύτερη προσπάθεια για τη βελτίωση της ανταλλαγής μηνυμάτων σας και δημιουργήστε μια λίστα με υγιείς συνδρομητές για την επόμενη χρονιά με συνεπές blogging με συγγραφή πρωτότυπου περιεχομένου και προσφορές content.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.