Τα Google Ads στην online στρατηγική σου.
Το μάρκετινγκ έχει να κάνει με την προσέγγιση των ανθρώπων που ενδιαφέρονται να αγοράσουν ένα προϊόν. Υπάρχει καλύτερος τρόπος να προσεγγίσεις αυτά τα άτομα από τη διαφήμιση στην πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης;
Αν έχεις μία επιχείρηση σίγουρα θέλεις να αρχίσεις να αξιοποιείς τις “άπειρες” αναζητήσεις που γίνονται καθημερινά στη Google. Είναι αναγκαίο να εντάξεις τα Google Ads στην online στρατηγική σου.
Google Ads: Τι είναι άραγε;
Έχεις παρατηρήσει πολλές φορές διαφήμιση για ένα site να είναι ως το πρώτο ή το δεύτερο αποτέλεσμα αναζήτησης στη Google. Αυτό δεν οφείλεται μόνο στο καλό SEO. Για την ακρίβεια η εταιρεία πιθανότατα έχει μια καμπάνια Google Ads σε εξέλιξη.
Τo Google Ads, λοιπόν, είναι το διαφημιστικό πρόγραμμα της Google. Έτσι, σου επιτρέπεται να δημιουργείς διαφημίσεις στο διαδίκτυο για να προσεγγίσεις κοινό που ενδιαφέρεται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου.
Η πλατφόρμα Google Ads λειτουργεί με διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ (PPC). Αυτό σημαίνει ότι πληρώνεις κάθε φορά που ένας user κάνει κλικ στη διαφήμισή σου και πηγαίνει στην ιστοσελίδα. Μπορείς να ορίσεις ένα μηνιαίο ανώτατο όριο δαπάνης για την καμπάνια, το οποίο η Google θα ακολουθήσει αυτόματα
Γιατί να συμπεριλάβεις τα Google Ads στην online στρατηγική σου;
1. Αυξάνει τις πωλήσεις και τους πελάτες
Οι διαφημίσεις Google είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία για τη δημιουργία leads. Εάν οι καμπάνιες έχουν ρυθμιστεί σωστά, έχει τη δυνατότητα να στείλει εξαιρετικά στοχευμένους πελάτες στον ιστότοπό σου.
Τα Google Ads προσφέρουν διάφορους τρόπους προκειμένου να στοχεύσεις το κοινό που θα δει τη διαφήμισή. Όσο πιο καλά στοχευμένο είναι το κοινό, τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχει να πατήσει στη διαφήμιση. Αυτό σημαίνει υψηλής ποιότητας κίνηση στην ιστοσελίδα και μεγαλύτερη αποδοτικότητα των χρημάτων που επενδύεις.
2. Είναι μια ευέλικτη πλατφόρμα μάρκετινγκ
Όποιος χρησιμοποιεί τακτικά τα Google Ads θα πει ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικά ευέλικτο εργαλείο. Μπορείς κυριολεκτικά να ενεργοποιήσεις και να απενεργοποιήσεις το internet traffic χρησιμοποιώντας αυτή την πλατφόρμα.
Η ευελιξία που προσφέρει είναι αρκετά μεγάλη και επιτρέπει να επικεντρώνεσαι στα σημεία που έχουν νόημα για σένα. Είτε αυτό αφορά σε τοποθεσίες, είτε σε κοινό, είτε σε συσκευές. Ακόμα και σε άλλες ενέργειες που πιθανόν έχουν κάνει οι χρήστες στο διαδίκτυο (ή και αλλού).
Πέρα από αυτό, έχεις τον απόλυτο έλεγχο του κόστους για τη διαφήμιση. Δεν υπάρχει κάποιο ελάχιστο όριο που πρέπει να επενδύσεις. Σημαντικό είναι ότι πληρώνεις μόνο αν κάνει κάποιος κλικ στο ad και όχι απλώς με την εμφάνιση του.
3. Βλέπεις μετρήσιμα αποτελέσματα
Τα Google Ads είναι γνωστά για την παροχή γρήγορων, ξεκάθαρων αποτελεσμάτων. Προσφέρουν ένα εύρος στατιστικών δεδομένων για να παρακολουθείς. Έτσι έχεις μια πληρέστερη εικόνα της αποδοτικότητας της καμπάνιας.
Παρέχει όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με κάθε καμπάνια. Για παράδειγμα οι διαφημίσεις στις οποίες έγιναν κλικ, το κόστος των κλικ ή πόσοι αγόρασαν από το eshop. Με τη σωστή και διαρκή βελτιστοποίηση των καμπανιών μπορείς να πετύχεις ένα μεγαλύτερο ROI (Return of Investment).
4. Ευρύτερη αντίληψη της αγοράς
Είναι σημαντικό να μπεις στο μυαλό των ιδανικών πελατών για σένα. Η κατανόηση του κοινού σου καθιστά πολύ πιο εύκολο να ασχοληθείς με τους πελάτες και να μάθεις τι θέλουν. Μπορείς να δεις πως συμπεριφέρονται οι καταναλωτές ως προς τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρεις. Πως τα/τις αναζητούν ή τι τους ελκύει περισσότερο.
Μην ξεχνάς όμως και τον ανταγωνισμό! Με τα δεδομένα που παρέχει η πλατφόρμα μπορείς να μάθεις κάποιες βασικές πληροφορίες σχετικά με τους ανταγωνιστές. Ποιοι έχουν τοποθετήσει διαφημίσεις στις ίδιες λέξεις κλειδιά, τι μερίδιο αγοράς (στη διαφήμιση) έχουν και άλλα.
5. Υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη διαφημίσεων
Μέσα από τη πλατφόρμα των Google Ads μπορείτε να σχεδιάσετε διάφορα είδη διαφημιστικών καμπανιών. Υπάρχουν πέντε διαφορετικοί τύποι διαφημίσεων:
– Καμπάνιες αναζήτησης
– Προβολής καμπάνιες
– Καμπάνιες αγορών
– Καμπάνιες βίντεο (είτε στο YouTube, είτε σε τρίτα μέσα)
– Διαφημίσεις εφαρμογών (app)
– Καμπάνιες local (π.χ. προβολή στο Google Maps)
Υπάρχουν πολλά οφέλη στο να χρησιμοποιήσεις τα Google Ads για την προώθηση της επιχείρησής σου. Σίγουρα είναι το πιο διαδεδομένο εργαλείο για τη διαδικτυακή διαφήμιση και προώθηση. Η online διαφήμιση είναι ιδιαίτερα σημαντική, οπότε βάλτα άμεσα στη στρατηγική σου και θα βγεις σίγουρα κερδισμένος!
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.