Οι κύριες διαφορές μεταξύ των δύο μπορούν να εξηγηθούν ως εξής: το Facebook ads βοηθά τους νέους πελάτες να σας βρουν, ενώ το Google Ads σας βοηθά να βρείτε νέους πελάτες. Kαι τα δύο όμως είναι απαραίτητα σε κάθε στρατηγική που μπορεί να σχεδιάσει ένα digital agency.
Ας τα μελετήσουμε σε βάθος…
Facebook Ads
Σε σύγκριση με όλες τις κοινωνικές πλατφόρμες, το Facebook έχει τον υψηλότερο αριθμό μηνιαίων ενεργών χρηστών στον κόσμο. Αυτό, το καθιστά κορυφαίο μέσο στην ψηφιακή διαφήμιση. Το Facebook βοηθά τους εμπόρους να βρουν δυνητικούς πελάτες με βάση τα ενδιαφέροντα και τη δικτυακή συμπεριφορά των χρηστών.
Πλεονέκτημα 1: Ευελιξία με βάση την απόδοση
Ποιο είναι το βασικό πλεονέκτημα του Facebook Ads; Η δυνατότητα να διευρύνουν οι διαφημιστές τον προϋπολογισμό τους, διατηρώντας παράλληλα μια καλή απόδοση της επένδυσης.
Πλεονέκτημα 2: Λεπτομέρειες Κατηγοριοποίησης Κοινού
Ποιο είναι αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει; Η δυνατότητα να στοχεύουμε χρήστες με βάση τα ενδιαφέροντα, τις πεποιθήσεις, τις ιδεολογίες και τις αξίες τους,
Πλεονέκτημα 3: Πολύ “Οπτικό”
Οι διαφημίσεις στο Facebook έχουν σχεδιαστεί για να είναι σε συνέχεια με το περιεχόμενο των newsfeed των χρηστών. Αντίθετα με τις περισσότερες καμπάνιες PPC (πληρωμή ανά κλικ) και τις διαφημίσεις αναζήτησης Ads, το Facebook είναι εγγενώς οπτικό και παραμένει έτσι.
Google Ads
Με το AdWords πληρώνετε τη δυνατότητα εξεύρεσης νέων πελατών με βάση φράσεις αναζήτησης και λέξεις-κλειδιά.
Πλεονέκτημα 1: Ποικιλία Μορφής Διαφήμισης
Με τα χρόνια το Ads PPC έχει εξελιχθεί για να περιλάβει επεκτάσεις διαφημίσεων, σχόλια χρηστών, συνδέσεις ιστοσελίδων και γεωγραφική στόχευση. Όλα παρέχουν την απαράμιλλη δυνατότητα προσαρμογής και ελέγχου στους διαφημιστές. Προσθέστε σε αυτό και τις αναβαθμίσεις -το Ads παρέχει μια μορφή που να ταιριάζει σε κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα, έχει σχεδιαστεί για να φέρνει πιο στοχευμένη κίνηση.
Πλεονέκτημα 2: Καινούριο Κοινό
Ο όγκος του κοινού που προσφέρει η Google στους διαφημιστές είναι μακράν ο ανώτερος και με τη συνεχή πρόοδο της, μόνο θα αυξηθεί.
Πλεονέκτημα 3: Ίσες Ευκαιρίες
Παρά τα όσα πιστεύετε, δεν είναι οι διαφημιστές με τον μεγαλύτερο προϋπολογισμό που «κερδίζουν» στο Google Ads.
Αυτό ισχύει κυρίως λόγω της Google που δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην ποιότητα των online υπηρεσιών. Και όχι στο πόσα δαπανώνται για τη διαφήμιση. Ένας άλλος παράγοντας επιβράβευσης είναι η σχετικότητα. Που σημαίνει ότι αν γίνετε ένας ειδικός στη δημιουργία βελτιστοποιημένων διαφημίσεων ανά κλικ, υψηλής όμως ποιότητας θα ανταμειφθείτε.
Μαθαίνοντας να εκμεταλλεύεστε τη δύναμη των δύο αυτών διαφημιστικών γιγάντων, αξιοποιώντας τις ικανότητές τους και αντιστοιχίζοντάς τους με συγκεκριμένους επιχειρηματικούς στόχους, θα μετατραπείτε σε κορυφαίο χειριστή στην προσέλκυση κίνησης. Κι ότι αυτό συνεπάγεται όπως, κατακόρυφη αύξηση των πωλήσεων κλπ. Στην ουσία, αρκεί πάντα να έχετε έναν αξιόπιστο συνεργάτη digital marketing και θα απογειωθείτε.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.