Προσπαθήστε να είστε προσηλωμένοι στις πιο σημαντικές πηγές επισκεψιμότητας για την επιχείρησή σας. Χρειάζεστε επιπλέον πηγές για να λειτουργούν όπως οι μηχανές αναζήτησης και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είναι πολύ ωφέλιμο όταν πρόκειται για στρατηγικές περιεχομένου και «χτίσιμο» του κοινού της επιχείρησής σας. Αλλά υπάρχουν και άλλες πηγές επισκεψιμότητας που αξίζουν την προσοχή σας και μάλλον τις αγνοείτε. Τα εργαλεία digital marketing που μπορούν να σας βοηθήσουν είναι πολλά.

Το Flickr δεν είναι μόνο για φωτογραφίες. Είναι ένα από τα εργαλεία digital marketing που βοηθούν την επισκεψιμότητα

Πολλοί ιδιοκτήτες ιστοσελίδων αγνοούν το Flickr γιατί φαίνεται ότι ωφελεί μόνο τους φωτογράφους και τους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων με φωτογραφίες. Αλλά ο καθένας μπορεί να κερδίσει επισκεψιμότητα από εδώ, χωρίς καν να κοινοποιεί φωτογραφίες.

‘Όταν πάτε στο Flickr για να χρησιμοποιήσετε μία φωτογραφία για το blog σας, αφήστε ένα σχόλιο κάτω από την φωτογραφία. Βάλτε ένα link για το post που κάνατε. Ο φωτογράφος της εικόνας θα θελήσει να δει πως χρησιμοποιήθηκε η φωτογραφία. Άλλοι που σκέφτονται να χρησιμοποιήσουν την ίδια φωτογραφία ίσως επίσης κάνουν κλικ στο link σας.

Δημοσιεύστε περιεχόμενο στο Squidoo ώστε να αποκτήσετε επισκεψιμότητα

Το Squidoo σας επιτρέπει να δημιουργήσετε μία σελίδα για την επιχείρησή σας όπου μπορείτε να ανεβάζετε άρθρα όσο συχνά θέλετε. Η ιστοσελίδα χωρίζεται σε διαφορετικές κατηγορίες, οπότε μάλλον θα προσελκύσετε στοχευμένη επισκεψιμότητα. Σαν επιπλέον bonus, οι επιχειρήσεις μπορούν επίσης να πληρώνονται βάσει του πόσο καλά αποδίδουν

Το Quora είναι από τα εργαλεία digital marketing και ένας εύκολος τρόπος να δείξετε ότι είστε ειδικός

Το Quora είναι μία από τις αγαπημένες μου ιστοσελίδες τα τελευταία χρόνια και, ενώ έχει αρχίσει και γίνεται πιο διάσημο, υπάρχουν ακόμα πολλές επιχειρήσεις που δεν το εκμεταλλεύονται.

Επισκευθείτε την σελίδα και δείτε εάν υπάρχει κάποιος που ρωτάει κάτι που μπορείτε να απαντήσετε. Δώστε την καλύτερη σας απάντηση και παραπέμψετε αυτούς που την διαβάζουν σε ένα άρθρο στην σελίδα σας. Εκεί δηλαδή όπου μπορούν να βρουν περισσότερες πληροφορίες. Είναι επίσης καλή ιδέα να έχετε ένα link στο προφίλ σας. Ο στόχος είναι να παραπέμπει στην ιστοσελίδα σας, σε περίπτωση που κάποιος θέλει να μάθει περισσότερα για εσάς.

Το iTunes είναι τέλειο για podcasters

Αυτή η πηγή επισκεψιμότητας είναι ωφέλιμη μόνο για επιχειρήσεις που δημιουργούν podcast. Παρ’ όλα αυτά, εάν αρχίσετε να δημοσιεύετε podcast στην δική σας σελίδα ή το YouTube και δείτε ότι παράγετε κάποια επισκεψιμότητα, τότε το iTunes είναι σίγουρα μία επιλογή που αξίζει για να οργανώσετε διαφορετικά podcast και να δημιουργήσετε τις δικές σας εξατομικευμένες λίστες αναπαραγωγής.

Ο οποιοσδήποτε μπορεί να γίνει ευρέως γνωστός στο Reddit

Εάν και το Reddit μπορεί να μην φαίνεται κατάλληλο για «σοβαρές» επιχειρήσεις, σας δίνει απίστευτες ευκαιρίες επισκεψιμότητας. Το Reddit είχε περισσότερους από 113 δισεκατομμύριο χρήστες τον προηγούμενο μήνα. Αυτό το κοινό, “κατανάλωσε” τα πάντα, από GIFs μέχρι εκπαιδευτικά tutorials.

Είναι μια σελίδα στην οποία οι χρήστες θέλουν να περάσουν ευχάριστα τον ελεύθερο τους χρόνο. Αναρτήστε κάτι αστείο ή διασκεδαστικό και θα εκπλαγείτε με το πόση επισκεψιμότητα θα σας φέρει.

Επίσης μπορείτε να σχολιάσετε σε διαφορετικά post και να το χρησιμοποιήσετε όπως το Quora και το Flickr.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.