Πως μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα.

Είναι εφικτό να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του site σας πέρα από την προώθηση SEO;

Η διαδικτυακή επιτυχία δεν ξεκινά και τελειώνει με την Google. Το να βασιστείτε αποκλειστικά στο SEO είναι μια περιορισμένη προσέγγιση. Μπορεί να οδηγήσει μια επιχείρηση στο να χάσει ευκαιρίες αύξησης της κυκλοφορίας. Είναι δυνατό να κάνετε και τα δύο, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και να αυξήσετε την κυκλοφορία από SEO.

Η εστίαση στο SEO οδηγεί σε αμφισβητήσιμες αποφάσεις.

Παλιότερα, οι επιχειρήσεις επικεντρώνονταν στην τιμή κατάταξης σελίδας μιας ιστοσελίδας με την πεποίθηση ότι οι τιμές υψηλής κατάταξης σελίδας θα βοηθήσουν περισσότερο στην κατάταξη. Μετά από ένα συγκεκριμένο σημείο αυτό δεν ήταν πλέον αλήθεια. Ωστόσο, η εμμονή στην καλλιέργεια σχέσεων αποκλειστικά με websites ενός συγκεκριμένου επιπέδου κατάταξης συνεχίστηκε.

Δεν λέω να ότι πρέπει να αποφύγετε το SEO. Απλά η εστίαση στο SEO δεν πρέπει να σας τυφλώσει, με αποτέλεσμα να χάσετε άλλες ευκαιρίες που μπορεί να υπάρχουν εκτός του χώρου του SEO.

Παρόλο που δεν έχουμε επί του παρόντος πρόσβαση στις τιμές κατάταξης σελίδας, πολλοί SEOs βασίζονται σε μετρήσεις που δεν συνδέονται καν με την Google. Αυτό οδηγεί σε αποφάσεις αμφισβητήσιμες όσο αφορά το SEO και αποφάσεις με ακόμη λιγότερη σημασία όσο αφορά τη δημιουργία κυκλοφορίας.

Ένα τυπικό παράδειγμα είναι η ευκαιρία να δημοσιεύσετε ένα άρθρο σε ένα ενημερωτικό δελτίο που θα προβληθεί από 10.000 δυνητικούς πελάτες. Το SEO θα απομακρυνθεί από αυτό καθώς η προσπάθεια δεν θα επηρεάσει την κατάταξη.

Πως μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα

Αλλά δεν το κάνουμε αυτό για να κερδίσουμε έναν αγώνα κατάταξης. Είμαστε σε αυτό για να κερδίσουμε χρήματα, σωστά; Δέκα χιλιάδες δυνητικοί πελάτες μοιάζουν με μια καλή επένδυση χρόνου για εμένα.

Το SEO είναι σωστό, το έργο δεν θα επηρεάσει την κατάταξη. Αλλά για αυτό είναι τόσο σημαντικό να δούμε τη μεγαλύτερη εικόνα.

Αυτά τα είδη έργων επισκεψιμότητας και δημιουργίας πωλήσεων που απευθύνονται σε δυνητικούς πελάτες μπορούν να βοηθήσουν στην δημιουργία ενός website ως προορισμό, με αποτέλεσμα την κυκλοφορία εκτός του προτύπου της Google.

Μην αντιγράφετε – Προσφέρετε περισσότερα

Η Google είχε πολλές θεαματικές επιτυχίες. Αυτό συμβαίνει εν γένει όταν δεν προσπαθεί να μιμηθεί τον ανταγωνισμό της.

Το Gmail είναι ένα εμπνευσμένο παράδειγμα. Ενώ ο ανταγωνισμός παρείχε χώρο αποθήκευσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετρημένο σε megabytes, το Gmail παρείχε αποθηκευτικό χώρο μετρημένο σε Gigabytes.

Το Gmail είναι ένα παράδειγμα του να είσαι καλύτερος από τον ανταγωνισμό. Εάν δημιουργείτε ένα guest post, κάντε το πρωτότυπο, κάντε το διορατικό. Γράψτε το σαν να είναι μια καθοριστική δήλωση για το όποιο θέμα γράφετε.

Αναζητήστε ευκαιρίες για να είστε διαφορετικοί

Είναι κοινή αντίληψη το γεγονός ότι υπάρχει σοφία στα πλήθη. Αλλά ξέρουμε ότι αυτό δεν ισχύει. Τα πλήθη αποτελούνται από ανθρώπους. Οι άνθρωποι κάνουν λάθη. Θέλουν επίσης οι υπόλοιποι να κάνουν για τους ίδιους αυτά που σκέφτονται. Αυτό μπορεί να είναι μια ευκαιρία.

Μερικές φορές το πλήθος θα συγκεντρωθεί γύρω από μια ιδέα ότι ένας συγκεκριμένος τρόπος να κάνεις κάτι είναι ο σωστός τρόπος. Εάν οι ανταγωνιστές κάνουν κάτι ακριβώς όμοια με όλους τους άλλους, ίσως τότε όλοι πιστεύουν ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος. Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι οι ανταγωνιστές απλά κυνηγούν ο ένας τον άλλον. Έχει πραγματικά νόημα να μπούμε στη σειρά και να επαναλάβουμε τα ίδια;

Πως μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα

Το έχω δει πολλές φορές. Υπάρχει μια περίεργη σύμβαση αγοράς ονομάτων domain με πάρα πολλές λέξεις-κλειδιά σε αυτά. Και η προώθηση συνίσταται στην απόκτηση συνδέσμων από άλλους διαδικτυακούς τόπους με domain γεμάτα με λέξεις-κλειδιά.

Εάν όλοι κάνουν το ίδιο πράγμα, αυτό δεν συμβαίνει πάντα επειδή λειτουργεί. Απλά οι άνθρωποι ακολουθούν ο ένας τον άλλον. Αυτή είναι μια ευκαιρία να κάνετε κάτι διαφορετικό και συνεπώς κάτι καλύτερο.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.