Τι ακριβώς είναι η ομαδοποίηση των keywords;

Βασικά, οι υπηρεσίες SEO περιλαμβάνουν όλη τη στρατηγική σχετικά με τα keywords. Η ομαδοποίηση των keywords είναι μια λίστα σημασιολογικά συναφών λέξεων-κλειδιά. Οι οποίες, μόλις συνταχθούν, διανέμονται σε όλες τις σελίδες με τρόπο που βοηθά την απόκτηση οργανικής ή επί πληρωμή κυκλοφορίας.

SEO keywords

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι έχετε δύο παρόμοια ερωτήματα αναζήτησης – “παράδοση σούσι” και “παραγγελία σούσι online”. Θα τα χρησιμοποιήσετε στην ίδια σελίδα ή σε διαφορετικές σελίδες της ιστοσελίδας σας;

Προκειμένου να απαντήσετε σε αυτή την ερώτηση, θα πρέπει να αναλύσετε τους ανταγωνιστές και να διαπιστώσετε αν οι σελίδες που κατατάσσονται για αυτές τις λέξεις-κλειδιά είναι σχεδόν ίδιες ή παρόμοιες.

Αυτή η εργασία απαιτεί ώρες, αν όχι ημέρες, για να ολοκληρωθεί χειροκίνητα (και πάλι θα πρέπει να ευχαριστείτε τα αρχεία του Excel).

Και ακόμα και τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η ομαδοποίηση να μην γίνει σωστά.

Αρχές ομαδοποίησης keywords

Όπως κάθε τεχνική SEO, η ομαδοποίηση των keywords είναι μια ακολουθία βημάτων που πρέπει να ακολουθηθούν προκειμένου να επιτευχθούν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Τι ακριβώς είναι η ομαδοποίηση των keywords;

1. Πραγματοποιήστε έρευνα keywords.

Η ομαδοποίηση keywords ξεκινά συνήθως με τη συλλογή μιας μεγάλης βάσης δεδομένων με σχετικές λέξεις-κλειδιά για ένα συγκεκριμένο θέμα, η οποία περιλαμβάνει και λέξεις-κλειδιά long-tail.

Ας εξετάσουμε το ίδιο ερώτημα “παραγγελία σούσι online” που χρησιμοποιήσαμε παραπάνω. Πάρτε αυτή τη φράση και εκτελέστε την μέσω του εργαλείου έρευνας keywords.

Χρησιμοποιήστε τα αναλυτικά στοιχεία ή κάποια άλλη πηγή που να δίνει με μια λίστα με εκατοντάδες παραλλαγές long-tail.

Τις οποίες και πρέπει να αναλύσετε για να αποφασίσετε πώς να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας για να έχετε την καλύτερη πιθανότητα να φτάσετε στην κορυφή.

2. Δημιουργήστε ομάδες λέξεων-κλειδιά υψηλού επιπέδου.

Αυτές οι ομάδες πρέπει να δημιουργηθούν γύρω από τα κύρια προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Εάν παράγετε και πουλάτε Ιαπωνικό φαγητό, οι ομάδες υψηλού επιπέδου σας θα βασίζονται σε ερωτήματα όπως “παραγγελία online ramen”, “παράδοση σούσι” και “Παράδοση Ιαπωνικού φαγητού”.

3. Δημιουργήστε υπο-ομάδες.

Διαχωρίστε τις ομάδες υψηλού επιπέδου σε μικρότερες ομάδες λέξεων-κλειδιά που βρίσκονται στην ίδια κατηγορία.

Η ομάδα “παράδοση σούσι” μπορεί να περιέχει “σούσι από χέλι”, “ρολό Καλιφόρνιας”, κλπ.

4. Εργαστείτε στις υπο-ομάδες μέχρι αυτές να είναι στοχευμένες και μικρές.

Συνεχίστε να εργάζεστε στις υπο-ομάδες μέχρι ο κατάλογος των keywords στις ομάδες αυτές να είναι στενός και στενά συνδεδεμένος μεταξύ τους.

Όλα τα παραπάνω βήματα μπορεί να φανούν τρομακτικά αν σκοπεύετε να τα κάνετε χειροκίνητα. Ωστόσο, η διαδικασία μπορεί να αυτοματοποιηθεί αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το Keyword Grouper.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.