2 δωρεάν εργαλεία για την έρευνα λέξεων-κλειδιά.

Όσο αφορά το SEO, η έρευνα λέξεων-κλειδιά είναι ένα σημαντικό θεμελιώδες βήμα.

Είναι αρκετά εύκολο να αμελήσετε την έρευνα λέξεων-κλειδιά υπέρ της πιο γενικευμένης στρατηγικής “δημιουργίας εξαιρετικού περιεχομένου”.

Το πρόβλημα με αυτή την προσέγγιση είναι ότι το “εξαιρετικό περιεχόμενο” δεν κάνει διάκριση μεταξύ των ανθρώπων στα διαφορετικά στάδια της αγοράς – αλλά οι λέξεις-κλειδιά ναι.

Πρέπει να γνωρίζετε τι αναζητούν οι άνθρωποι και πώς το αναζητούν.

Για παράδειγμα, ένα από τα αρχικά στάδια του ταξιδιού του αγοραστή περιλαμβάνει την αναζήτηση πληροφοριών.
Οι άνθρωποι πληκτρολογούν ερωτήματα σε μια μηχανή αναζήτησης, τα οποία περιλαμβάνουν φράσεις όπως “πώς να”, “τρόποι για να”, και “οδηγός”.

Η συγκεκριμένη χρήση long-tail λέξεων-κλειδιά αλλάζει όσο πιο κοντά πλησιάζει το άτομο στην αγορά (ή τη μετατροπή).

Για παράδειγμα, λέξεις-κλειδιά που περιλαμβάνουν “πού να αγοράσω”, “έκπτωση” και “πώληση” υποδεικνύουν έναν ερευνητή που δεν είναι πλέον σε στάδιο αναζήτησης – είναι έτοιμος να αγοράσει τώρα.

digital marketing

Δεδομένου ότι προέρχεται από τη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο, το εργαλείο Google Ads Keyword Planner τείνει να είναι το πρώτο που σκέφτονται οι άνθρωποι για την έρευνα λέξεων-κλειδιά.

Ωστόσο, η Google περιορίζει την ποσότητα των χρήσιμων δεδομένων λέξεων-κλειδιά που παρέχει.

Επιπλέον, αυτά τα δεδομένα λέξεων-κλειδιά είναι κατά πολλούς τρόπους άσχετα για την κατάταξη σε μια σχετική οργανική αναζήτηση – αναφέρεται σε δεδομένα σχετικά με τις πληρωμένες διαφημίσεις.

Ευτυχώς, υπάρχουν πολλά άλλα εξαιρετικά εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιά διαθέσιμα στην αγορά.
1. TagCrowd

Ένα σημαντικό κομμάτι μιας σωστής έρευνας λέξεων-κλειδιά περιλαμβάνει την ανάλυση του περιεχομένου των ανταγωνιστών σας.

2 δωρεάν εργαλεία για την έρευνα λέξεων-κλειδιά

Παρόλο που υπάρχουν εργαλεία όπως το SEMrush και το Ahrefs που καθιστούν αυτή τη διαδικασία εύκολη, αυτές οι δημοφιλείς επιλογές προσφέρονται σε μια υψηλή τιμή, ακόμη και αν επιλέξετε τα πλάνα χαμηλού κόστους τους: περίπου $100/μήνα.

Δεν μπορούν όλοι – ειδικά όσοι η κύρια απασχόλησή τους δεν περιστρέφεται γύρω από το SEO – να δικαιολογήσουν αυτή την δαπάνη.
Αν δεν χρησιμοποιείτε ήδη κάποιο από αυτά τα εργαλεία και ψάχνετε για μια δωρεάν εναλλακτική λύση, ελέγξτε το TagCrowd.

Το σκεπτικό πίσω από το TagCrowd είναι απλό: σας επιτρέπει να βλέπετε τη συχνότητα λέξεων δημιουργώντας cloud λέξεων/κειμένων/ετικετών.

Η δυνατότητα να βλέπετε τις πιο συχνές λέξεις-κλειδιά ενός ανταγωνιστή για μια δεδομένη σελίδα μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβετε τη στρατηγική τους για αυτές – δεν χρειάζονται ακριβά εργαλεία.

Το TagCrowd είναι αρκετά απλό στη χρήση. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να προσθέσετε και να αναλύσετε περιεχόμενο. Μεταφορτώστε ένα αρχείο, επικολλήστε τη διεύθυνση URL της ιστοσελίδας ή επικολλήστε το κείμενο της σελίδας.

2. Keywords Everywhere

Το Keywords Everywhere είναι ένα δωρεάν πρόσθετο για το Chrome και το Firefox. Συγκεντρώνει δεδομένα από περισσότερα από 15 από τα πιο δημοφιλή εργαλεία λέξεων-κλειδιά. Όπως τα Ubersuggest, Answer the Public, Google Search, Google Analytics και Search Console (μεταξύ άλλων).

Όταν εισάγετε ένα ερώτημα αναζήτησης στο Google, το Keywords Everywhere σας παρουσιάζει ορισμένες βασικές αλλά χρήσιμες πληροφορίες. Όπως τον όγκο αναζήτησης λέξεων-κλειδιά της Google και τα δεδομένα κόστους ανά κλικ.

2 δωρεάν εργαλεία για την έρευνα λέξεων-κλειδιά

Παρόλο που το Keywords Everywhere συγκεντρώνει δεδομένα από πολλές πηγές, σας διευκολύνει στην προσπάθειά σας να αποκτήσετε τα δεδομένα που θέλετε. Κάντε λήψη των δεδομένων σε αρχείο μορφής PDF, Excel ή CSV.

Το Keywords Everywhere προσφέρεται σε εσάς από την ίδια ομάδα που βρίσκεται πίσω από το Keyword Keg.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.