Πώς θα δημιουργήσετε επιμέλεια περιεχομένου. Αυτό είναι το θέμα που θα αναπτύξουμε στο σημερινό μας άρθρο.

Τι είναι η επιμέλεια περιεχομένου;

Η επιμέλεια περιεχομένου είναι η διαδικασία εύρεσης και σύνταξης υπάρχοντος περιεχομένου σε θέματα που σχετίζονται με το κοινό σας, τη βιομηχανία σας ή το θέμα σας.

Με απλά λόγια: μετατρέπετε περιεχόμενο που έχει ήδη δημιουργηθεί (από εσάς ή άλλους) σε δικό σας, νέο περιεχόμενο.

Ως προς αυτό το θέμα, η επιμέλεια περιεχομένου έχει ουσιαστική σημασία μόνο όταν συμπεριλάβετε τις απόψεις σας όσο αφορά το επιμελημένο περιεχόμενο.

Δώστε στο κοινό σας έναν λόγο να ελέγξει το επιμελημένο περιεχόμενό σας (και να επιστρέψει), αντί για το περιεχόμενο κάποιου άλλου.

Και πώς αυτό βοηθά τις προσπάθειες SEO σας;
Μια καλά εκτελούμενη στρατηγική επιμέλειας περιεχομένου προσθέτει αξία στους αναγνώστες, με αποτέλεσμα να αποκτήσετε κοινοποιήσεις, συνδέσμους και, τελικά, μια καλύτερη κατάταξη.

Παράγοντες για την επιτυχία της επιμέλειας περιεχομένου

Πώς θα δημιουργήσετε επιμέλεια περιεχομένου

Τώρα ας συζητήσουμε τους παράγοντες για μια επιτυχημένη επιμέλεια περιεχομένου.
Τι χρειάζεται για να έχετε μια επιτυχημένη επιμέλεια περιεχομένου;

Πρέπει να:
Μάθετε το κοινό σας.
Προσθέστε αξία.
Εμπνευστείτε από αυτό που έχει λειτουργήσει στο παρελθόν.
Δοκιμάσετε το επιμελημένο περιεχόμενο σας.

Μάθετε το κοινό σας
Για να προκαλέσετε το ενδιαφέρον του κοινού σας, πρέπει πρώτα να μάθετε ποιοι είναι και τι τους ενδιαφέρει.
Διαφορετικά, μπορεί να αποδειχθεί δύσκολο να επιλέξετε το καλύτερο περιεχόμενο για επιμέλεια.

Προσθέστε αξία

Το όλο θέμα της επιμέλειας περιεχομένου είναι ότι προσθέτετε αξία συλλέγοντας περιεχόμενο και οργανώνοντάς το.
Ο τρόπος με τον οποίο το κάνετε αυτό πρέπει να είναι πραγματικά πολύτιμος για το κοινό σας.

Εμπνευστείτε από αυτό που λειτούργησε στο παρελθόν

Αφού μάθετε τα βασικά ενδιαφέροντα του κοινού σας, μπορείτε να εστιάσετε στη δημιουργία σωστού περιεχομένου για αυτούς.

Εξετάστε τι έχει λειτουργήσει καλά στο παρελθόν για άλλους, χρησιμοποιώντας πλατφόρμες όπως:

Reddit.
HackerNews.
Slashdot.
GrowthHackers.
BuzzSumo.
Zest.
Twitter.

Δεν χρειάζεται να επανεφεύρετε τον τροχό. Κοιτάξτε τόσο και εντός του θέματός σας όσο και εκτός. Ακόμη και σε διαφορετική γλώσσα – μερικές φορές μπορείτε να δημιουργήσετε ένα παρόμοιο κομμάτι περιεχομένου σε διαφορετική γλώσσα.
Μην αντιγράφετε απλά, εμπνευστείτε από επιτυχώς επιλεγμένο περιεχόμενο σε άλλες αγορές.

Δοκιμάστε το επιμελημένο περιεχόμενό σας

Δοκιμάστε διαφορετικές μορφές περιεχομένου (όπως άρθρα, γραφικά, podcasts και βίντεο) και εφαρμόστε διαφορετικές τακτικές επιμέλειας περιεχομένου.

Μετρήστε τι λειτουργεί καλά με το κοινό σας.

Κάντε λάθη γρήγορα και, στη συνέχεια, δοκιμάστε κάτι διαφορετικό!

Γιατί τόση σοβαρότητα;

Να θυμάστε, “πολύτιμο περιεχόμενο” δεν πρέπει να σημαίνει απαραίτητα σοβαρό περιεχόμενο.
Πάρτε για παράδειγμα το “The Ultimate Fails Compilation” από το FailArmy, το οποίο έχει σχεδόν 213 εκατομμύρια προβολές, 413.000 μπράβο, 57.000 σχόλια και 1.570 συνδέσμους από 481 domain.
Ξέρετε τι είναι πραγματικά αστείο; Πίσω από όλα αυτά τα γέλια, υπάρχουν κάποιες υψηλού επιπέδου προσεγγίσεις επιμέλειας περιεχομένου!

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.