Η ανάλυση SEO είναι ένα πολύ βασικό κομμάτι για την ανάπτυξη του συγκεκριμένου εργαλείου στρατηγικής digital marketing.
Ξέρετε τι κάνουν οι SEO ανταγωνιστές σας, πώς ταξινομούνται στο Google και πόση επισκεψιμότητα έχουν;
Η γνώση αυτών των πληροφοριών μπορεί να είναι η διαφορά μεταξύ της μελλοντικής επιτυχίας ή αποτυχίας του SEO σας.
1. Searchmetrics
Το εργαλείο αυτό ιδρύθηκε το 2005 από τον Marcus Tober και επικεντρωνόταν κυρίως στην ανταγωνιστική ανάλυση. Μετά από μερικά χρόνια, το Searchmetrics άρχισε να εστιάζει περισσότερο στην αγορά που αφορά τις επιχειρήσεις.
Καθώς η επιρροή μάρκετινγκ περιεχομένου συνέχιζε να αυξάνει, το Searchmetrics επικεντρώθηκε στην απόδοση του μάρκετινγκ περιεχομένου αντί του SEO.
Ωστόσο, το Searchmetrics Suite θα σας ενημερώσει για την θέση ενός ιστότοπου στην αναζήτηση, για το πόσο καλά κατατάσσεται ένα συγκεκριμένο domain στο Google και για το είδος των λέξεων-κλειδιά για τις οποίες ταξινομείται.
Ειδικότερα, το Searchmetrics διαθέτει έναν αλγόριθμο που βασίζεται σε σύνολα λέξεων-κλειδιά που ταιριάζουν, χωρίς να λαμβάνονται υπόψιν τυχόν επιπλέον μετρήσεις.
2. SpyFu
Ακριβώς όπως το Searchmetrics, το SpyFu υπάρχει εδώ και αρκετό καιρό και ειδικεύεται στην παροχή SEO ανταγωνιστικών δεδομένων.
Αν προσπαθείτε να εντοπίσετε τους πιο επιθετικούς ανταγωνιστές σας, το SpyFu μπορεί επίσης να σας δώσει μια λίστα με ονόματα ανταγωνιστών για το domain που αναλύετε.
3. iSpionage
Φαίνεται ότι τα περισσότερα εργαλεία προβάλλουν με τον ίδιο τρόπο τα δεδομένα τους.
Ωστόσο, το iSpionage υποστηρίζει περισσότερες μηχανές αναζήτησης όπως το Bing και το Yahoo και καλύπτει και άλλες βάσεις δεδομένων της Google όπως της Αυστραλίας και του Καναδά.
Σε αντίθεση με το SpyFu, ο κατάλογος των κορυφαίων οργανικών ανταγωνιστών στο iSpionage δεν φαίνεται τόσο καλά οργανωμένος.
Ωστόσο, είναι ένα βήμα μπροστά από το Searchmetrics, προβάλλοντας σωστά και συντονισμένα αποτελέσματα.
4. SEMrush
Αν πάτε στο G2Crowd, θα διαπιστώσετε ότι το SEMrush είναι το κορυφαίο λογισμικό SEO για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.
Το SEMrush υποστηρίζει μια εκτενή βάση δεδομένων 131 χωρών (π.χ. βάσεις δεδομένων Google).
Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι ότι ο πίνακας ελέγχου του SEMrush εμφανίζει το ποσοστό της επισκεψιμότητας με εμπορική επωνυμία συγκριτικά με την μη επώνυμη, τον αριθμό των ερωτημάτων αναζήτησης και το μέγεθος της κυκλοφορίας που παρέχουν οι επώνυμες αναζητήσεις, μαζί με τον τρόπο που μεταβάλλεται με την πάροδο του χρόνου:
Το SEMrush επίσης σας δείχνει σε ποια κατηγορία (ή κατηγορίες) ανήκει ένα domain με βάση τις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες κατατάσσεται στο Google.
Γνωρίζοντας όλα αυτά θα μπορέσετε να εντοπίσετε επιτυχείς λέξεις-κλειδιά που οι ανταγωνιστές σας χρησιμοποιούν για να μια υψηλή ταξινόμηση στο Google και θα δείτε αν αυτές οι λέξεις-κλειδιά είναι σχετικές με το συγκεκριμένο θέμα σας.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.