Όσον αφορά το Content marketing (marketing περιεχομένου), έχουμε πλέον ξεπεράσει την ερώτηση, ‘Είναι αποτελεσματικό;’ και την έχουμε αντικαταστήσει με ερωτήσεις όπως ‘Πώς μπορώ να ενισχύσω την αποτελεσματικότητα του marketing περιεχομένου;

Κάποια από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν όσοι ασχολούνται με το marketing περιεχομένου:

  • Σαν πρακτική είναι χρονοβόρα
  • Κουραστική
  • Δεν αποφέρει γρήγορα αποτελέσματα

Για όσους ασχολείστε με το αντικείμενο, υπάρχουν πράγματα τα οποία σας έρχονται φυσικά και άλλα τα οποία πρέπει να θυμάστε. Προσοχή σε κάποια από τα πράγματα που δεν σας έρχονται φυσικά. Μπορεί να αποτελούν σημαντικούς παράγοντες. Οι οποίοι έχουν την δύναμη να δώσουν ώθηση στην στρατηγική σας και να σας αποφέρουν τα αποτελέσματα που επιθυμείτε.

Κάποιες φορές έχουμε την τάση να αγνοούμε αυτούς τους παράγοντες. Θεωρούμε ότι είναι μικρής σημασίας, ενώ στην πραγματικότητα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.

3 σημαντικοί παράγοντες του content marketing που συχνά αγνοούμε

1. Εμπνευστείτε 

Υπάρχουν κάποια πολύ μεγάλα brands τα οποία έχουν τεράστια έσοδα από τις καμπάνιες content marketing. Μπορείτε να μάθετε πολλά από αυτές τις εταιρείες. Είναι σημαντικό να βλέπετε πώς η δική σας καμπάνια στέκεται σε σχέση με τις καμπάνιες άλλων επιχειρήσεων, κυρίως των ανταγωνιστών. Μπορεί να δείτε μία τακτική που ακολουθούν και τους προσφέρει μεγάλο μέρισμα, που ίσως θα έπρεπε να χρησιμοποιείτε και εσείς.

2. Στο content marketing, περισσότερο “εσείς,” λιγότερο “εγώ”

Το marketing περιεχομένου πρέπει να προσανατολίζεται περισσότερο στο κοινό του brand σας και όχι στο brand σας. Οι εταιρείες που εκμεταλλεύονται στο έπακρο τις στρατηγικές τους αρχίζουν με το να εντοπίζουν τα προβλήματα. Τα οποία προσπαθούν να λύσουν οι εν δυνάμει πελάτες τους και έπειτα τους προσφέρουν λύσεις μέσω περιεχομένου υψηλής ποιότητας.

Μη μιλάτε μόνο για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Μην αγνοείτε τις ‘πραγματικές ανάγκες’ του κοινού σας, ίσως θα πρέπει να αλλάξετε τακτική.

3. Δημιουργικότητα και καινοτομία

Προσπαθώντας να αποκτήσουμε μετρήσιμα αποτελέσματα από την καμπάνια μας. Κάποιες φορές βλέπουμε τα πράγματα μέσα από ένα πολύ στενό πρίσμα, το οποίο ορίζεται από ένα σύνολο κανόνων ‘πρέπει’. Έτσι, ξεχνάμε την ουσία του marketing περιεχομένου – την δημιουργικότητα.

Σίγουρα είναι σημαντικό να ακολουθούμε τους κανόνες, αλλά όχι με τέτοιο τρόπο ώστε να περιορίζεται η δημιουργικότητά μας. Εάν ρίξετε μία ματιά στις πιο επιτυχημένες στρατηγικές θα δείτε ότι με κάποιο τρόπο καινοτομούν. Εξερευνούν καινούργια μονοπάτια και το περιεχόμενο που διανέμουν έχει μεγάλη ποικιλία.

Στο content marketing, μακροπρόθεσμα θα δείτε ότι η δημιουργικότητα αποφέρει καρπούς. Σε αντίθεση με τα ‘πρέπει’ που κάνουν τα αποτελέσματα να είναι στην καλύτερη περίπτωση συνηθισμένα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση.  Τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-. Χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.