H υπηρεσία διαχείριση φήμης είναι περιζήτητη, απλά γιατί η διαδικασία και οι προτεραιότητες της διαχείρισης φήμης αλλάζουν. Οι ιδιοκτήτες brand δεν μπορούν πλέον απλά να αγοράζουν μια καλή φήμη για την επιχείρησή τους. Αυτό γίνεται μέσω καλά στοχευμένων διαφημίσεων και με το να καλοπιάνουν δημοσιογράφους. Το παλιό μότο “ο πελάτης είναι βασιλιάς” δεν ήταν ποτέ πιο σωστό.
Δεν ωφελεί να αποφεύγετε όλα τα σχόλια φοβούμενοι την κακή κριτική.
Εάν οι ανταγωνιστές σας δέχονται κριτικές τότε το brand σας θα μείνει πίσω, εφόσον όλοι οι πελάτες θα κατακλύζουν τις επιχειρήσεις που όντως δέχονται τις κριτικές των πελατών τους.
Εδώ είναι κάποια πράγματα που πρέπει να κάνετε (και να μην κάνετε) για να βελτιώσετε την διαδικτυακή σας φήμη.
1. Κατά τη διαχείριση φήμης μαζέψτε feedback
Το πρώτο, πιο σημαντικό βήμα είναι να επιτρέψετε στους πελάτες σας να αφήνουν διαδικτυακά σχόλια και κριτικές. Σιγουρευτείτε ότι η εταιρεία σας είναι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Twitter. Έπειτα, ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να αφήνουν feedback. Όσο περισσότερο feedback έχετε, τόσο πιο ψηλά θα σας κατατάσσουν οι μηχανές αναζήτησης στα αποτελέσματά τους.
2. Μην απορρίπτετε το αρνητικό feedback των πελατών σας
Στις μέρες μας, εάν ένα brand κάνει ένα λάθος, αυτό το λάθος κυκλοφορεί αστραπιαία. Έτσι, το βλέπουν όλοι οι εν δυνάμει αλλά και οι υπάρχοντες πελάτες. Τα brands που δεν ασχολούνται με τα παράπονα των πελατών τους μπορεί γρήγορα να ελκύσουν την προσοχή και το μένος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των χρηστών τους. Η διαχείριση φήμης εστιάζει σε όλα αυτά τα προβλήματα και τα επιλύει.
3. Στη διαχείριση φήμης μην προσπαθείτε να ελέγχετε τους επικριτές
Οι αρνητικές κριτικές εκπληρώνουν έναν πολύ χρήσιμο σκοπό. Μαθαίνετε τι δεν αρέσει στους πελάτες σας και βελτιώνετε τις υπηρεσίας σας, μετατρέπετε, δηλαδή, κάτι αρνητικό σε θετικό. Τα brands που προσπαθούν να ελέγξουν το τι λένε οι πελάτες τους διατρέχουν τον κίνδυνο ακόμα περισσότερων αρνητικών σχολίων.
4. Να είστε ευγενικοί, ακόμα και εάν η κατάσταση δεν είναι
Άσχημα πράγματα συμβαίνουν σε καλά brands, αλλά κάποιες φορές το να είστε φιλικοί θα προσελκύσει θετικό τύπο. Η εταιρεία Greggs έστειλε ένα αίτημα μέσω Twitter στην Google, καθώς ένα υβριστικό logo εμφανίστηκε στο προφίλ Google της εταιρείας. Όχι μόνο η Google απάντησε με πολύ φιλικό τρόπο, αλλά χιλιάδες άνθρωποι επιδοκίμασαν τις δύο εταιρίες για την ευγενική διαδικτυακή ανταλλαγή σχολίων τους.
5. Να θυμάστε πως η διαδικτυακή φήμη δεν χτίζεται μόνη της
Δεν ωφελεί να κρύβετε το κεφάλι σας στην άμμο – οι πελάτες θα μιλούν για το brand σας είτε σας αρέσει είτε όχι. Με το να πάρετε κάποια μέτρα για να διαχειριστείτε τη διαδικτυακή σας φήμη, μπορείτε να επωφεληθείτε στο έπακρο από το τι λένε οι πελάτες σας για εσάς. Με το να επηρεάζετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας σήμερα, με το να αλληλεπιδράτε θετικά και με ειλικρίνεια μαζί τους, μπορείτε να κερδίσετε περισσότερους πελάτες και να κρατήσετε τους ήδη υπάρχοντες. Η υπηρεσία διαχείριση φήμης είναι αυτό που χρειάζεστε. Εμπιστευτείτε τη.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση. Μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο. Τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.