Το Dictionary.com μιλά για τις εταιρείες μάρκετινγκ ορίζοντας τις υπηρεσίες marketing ως “δράση ή δραστηριότητα προώθησης και πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένης έρευνας αγοράς και διαφήμισης”.
Αυτό συμβαίνει μέσω έρευνας αγοράς, ανάλυσης και κατανόησης των συμφερόντων του ιδανικού πελάτη σας. Το μάρκετινγκ αφορά όλες τις πτυχές μιας επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης προϊόντων, των μεθόδων διανομής, των πωλήσεων και της διαφήμισης.
Τύποι marketing
Μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο:
Εμπνευσμένη από μια εκστρατεία προϊόντων της Excedrin που πραγματοποιήθηκε στο διαδίκτυο, η ιδέα της παρουσίας στο διαδίκτυο για επιχειρηματικούς λόγους είναι ένα είδος μάρκετινγκ από μόνο του.
Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης:
Συντομογραφία “SEO”, αυτή είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης περιεχομένου σε έναν ιστότοπο. Έτσι φτάνουμε στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης. Ουσιαστικά, είναι η άκρως απαραίτητη υπηρεσία για όλες τις εταιρείες μάρκετινγκ.
Blog μάρκετινγκ:
Όπως αναφέρει το dictionary.com τα blogs δεν είναι πλέον αποκλειστικά για τον κάθε συγγραφέα. Ακολούθως, οι επιχειρήσεις δημοσιεύουν τώρα ιστολόγια για να γράψουν για τη βιομηχανία τους και να καλλιεργήσουν το ενδιαφέρον των πιθανών πελατών που περιηγούνται στο διαδίκτυο για πληροφορίες.
Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων:
Είναι αλήθεια ότι, οι επιχειρήσεις χρησιμοποιοούν το Facebook, το Instagram, το Twitter, το LinkedIn και παρόμοια κοινωνικά δίκτυα. Αυτό αφήνει εντυπώσεις στο κοινό τους με την πάροδο του χρόνου.
Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης:
Αυτός ο τύπος μάρκετινγκ είναι λίγο διαφορετικός από τον SEO. Οι επιχειρήσεις μπορούν τώρα να πληρώσουν μια μηχανή αναζήτησης για να τοποθετήσουν συνδέσμους σε σελίδες του ευρετηρίου τους που έχουν υψηλή έκθεση στο ακροατήριό τους. (Είναι μια έννοια που έχει το όνομα “pay-per-click”).
Βίντεο μάρκετινγκ: Ενώ υπήρχαν διαφημίσεις, οι διαφημιστές τώρα βάζουν χρήματα στη δημιουργία και τη δημοσίευση όλων των ειδών βίντεο. Κυρίως αυτών που διασκεδάζουν και εκπαιδεύουν τους βασικούς τους πελάτες.
Μάρκετινγκ και διαφήμιση
Αν το μάρκετινγκ είναι ένας τροχός, η διαφήμιση μιλάει για αυτόν τον τροχό.
Το μάρκετινγκ είναι απαραίτητο σε όλα τα στάδια του ταξιδιού πώλησης μιας επιχείρησης. Και μπορεί να χρησιμοποιήσει πολυάριθμες πλατφόρμες, κανάλια κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και ομάδες για να προσδιορίσει το κοινό, να ενισχύσει τη φωνή του εμπορικού σήματος και να δημιουργήσει εμπιστοσύνη με την πάροδο του χρόνου.
Στη δεκαετία του 1960, ο E Jerome McCarthy ήρθε και καθιέρωσε τα 4 p του μάρκετινγκ: προϊόν, τιμή, τόπος, προώθηση.
Προϊόν
Ας υποθέσουμε ότι καταλήγετε σε μια ιδέα για ένα προϊόν που θέλετε να πουλήσει η επιχείρησή σας. Πιθανότατα δεν θα πετύχετε σε περίπτωση που αρχίσετε να το πουλάτε.
Αντ ‘αυτού, χρειάζεται η ομάδα μάρκετίνγκ σας να κάνει έρευνα αγοράς. Και να απαντήσει σε κάποιες κρίσιμες ερωτήσεις. Ποιος πράγματι είναι το κοινό-στόχος σας; Για την ακρίβεια, η κατάλληλη αγορά για αυτό το προϊόν; Τι μηνύματα θα αυξη τις πωλήσεις προϊόντων και σε ποιες πλατφόρμες;
Τιμή
Η ομάδα μάρκετινγκ σας επιπρόσθετα θα ελέγξει τις τιμές των προϊόντων των ανταγωνιστών σας. Ή συμπληρωματικά θα χρησιμοποιήσει ομάδες εστίασης και έρευνες για να εκτιμήσει πόσο ο ιδανικός πελάτης είναι πρόθυμος να πληρώσει.
Θέση
Ωστόσο, είναι κρίσιμο το τμήμα μάρκετινγκ να χρησιμοποιεί την ανάλυση των καταναλωτών της επιχείρησής σας. Με άλλα λόγια, για να προσφέρει προτάσεις για το πώς και πού να πουλήσει το προϊόν σας.
Προβολή
Γι αυτό το λόγο, οι περισσότερες εταιρείες μάρκετινγκ δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα και βάση στην προβολή και την προώθηση. Εκδήλωση ή έκπτωση της ομάδας μάρκετινγκ που δημιουργεί. Για να αυξήσει την ευαισθητοποίηση και το ενδιαφέρον για το προϊόν σας και, τελικά, να οδηγήσει σε περισσότερες πωλήσεις. Μολονότι, αυτό σημαίνει ότι κατά τη διάρκεια αυτού του σταδίου, θα δείτε πιθανώς μεθόδους όπως εκστρατείες δημοσίων σχέσεων, διαφημίσεις ή προσφορές στα κοινωνικά μέσα.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.