Καμπάνια SEO versus Καμπάνια PPC. Μια κλασική “μάχη” πια στο χώρο του digital marketing.

Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα εκπληκτικό νέο προϊόν – έχετε δημιουργήσει ένα λογισμικό που συνιστά την τέλεια επικάλυψη πίτσας για την προσωπικότητά σας και είστε ενθουσιασμένοι που μοιράζεστε την επιχείρησή σας με τον κόσμο.

Δυστυχώς, δεν έχετε ιδέα πώς να μοιραστείτε αυτό το επαναστατικό προϊόν με όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες-στόχους σας.
Πολλές μικρές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν παρόμοιο πρόβλημα, να βρεθούν από το σωστό ακροατήριο – δεν έχει σημασία πόσο ακριβές είναι το pizza bot σας για να αποφασίσετε εάν ή όχι σας αρέσει ανανάς στην πίτσα σας, εάν οι χρήστες δεν μπορούν να σας βρουν.

Υπάρχουν δύο δημοφιλείς στρατηγικές αναζήτησης από τις οποίες οι οργανώσεις επιλύουν αυτό το πρόβλημα – Search Engine Optimization (SEO) και pay-per-click (PPC). Αλλά ποια μέθοδος είναι κατάλληλη για εσάς και την εταιρεία λογισμικού πίτσας;

Είναι καλύτερα να βρείτε τους καταναλωτές μέσω της κατάταξης μηχανών αναζήτησης ή είναι καλύτερα να επενδύσετε σε μια διαφήμιση στην κορυφή μιας σελίδας αποτελεσμάτων λέξεων-κλειδιών;

Διερευνήσαμε τι κάνει η καθεμία από αυτές τις δύο στρατηγικές και παρέχονται ορισμένα περιγραφικά στατιστικά στοιχεία που θα σας βοηθήσουν να αποφασίσετε αν είστε επιχείρηση που σας ταιριάζει καλύτερα το SEO ή το PPC – ή και τα δύο.

SEO vs PPC.

Η καμπάνια SEO – ή βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης – μπορεί να βοηθήσει το περιεχόμενό σας να κατατάσσεται υψηλότερα και για περισσότερο διάστημα.

Το οργανικό περιεχόμενο που εντοπίζεται μέσω των μηχανών αναζήτησης είναι πιο πιθανό να δεχτεί κλικ και να κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού, είναι πιο αποτελεσματικό για τις τοπικές αναζητήσεις και μπορεί να αυξήσει την παρουσία σας online για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Το PPC – ή το Pay-Per-Click – από την άλλη πλευρά, απαιτεί να ξοδεύετε χρήματα για να κάνετε διαφήμιση και να δείξετε έτσι το περιεχόμενό σας μπροστά σε ένα ακροατήριο.

Ας μιλήσουμε για SEO.
1. Περίπου το 80% των χρηστών αγνοούν τις πληρωμένες διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Οι άνθρωποι τείνουν να προτιμούν τους οργανικούς συνδέσμους περισσότερο από τους αμειβόμενους, και από τους συνδέσμους αναζήτησης των συνδέσμων, περίπου το 70% είναι οργανικοί.

2. Η αναζήτηση είναι ο # 1 οδηγός της κυκλοφορίας στους ιστοτόπους περιεχομένου, κερδίζοντας τα social media κατά περισσότερο από 300%.

Η οργανική αναζήτηση είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά κανάλια μάρκετινγκ, που είναι συχνά το πρώτο σημείο επαφής του καταναλωτή με έναν οργανισμό.

3. Το SEO οδηγεί το 30% της κυκλοφορίας και το 20% των εσόδων.

Το SEO ROI συσσωρεύεται με την πάροδο του χρόνου καθώς οι δημιουργοί περιεχομένου εδραιώνουν εξουσία και προβολή.

Επισκέπτονται συχνά έναν ιστότοπο, περισσότερες από μία φορές πριν συμπληρώσουν μια φόρμα ή πραγματοποιήσουν μια αγορά, οπότε η υψηλότερη κατάταξη για περισσότερες λέξεις-κλειδιά αυξάνει την πιθανότητα μετατροπών με την πάροδο του χρόνου.

4. Το 36,2% των καταναλωτών αναγνωρίζει συνδέσμους που πληρώνουν διαφημίσεις, αλλά δεν κάνει κλικ σε αυτούς.

Πολλοί χρήστες αναζήτησης δεν είναι σε θέση να κάνουν διάκριση μεταξύ πληρωμένων διαφημίσεων και οργανικών συνδέσμων.

Στην πραγματικότητα, μόνο οι μισοί από τους χρήστες εντοπίζουν σωστά τις διαφημίσεις. Παρόλα αυτά, οι καταναλωτές εξακολουθούν να προτιμούν τους οργανικούς συνδέσμους από το PPC.

5. Το 88% των αναζητήσεων για τοπικές επιχειρήσεις σε μια κινητή συσκευή μεταφράζεται είτε σε τηλεφώνημα είτε σε επίσκεψη στην επιχείρηση εντός 24 ωρών.

Το τοπικό SEO είναι εξαιρετικό SEO.

Ο αριθμός των τοπικών αναζητήσεων αυξάνεται κατά 900% σε δύο χρόνια, και με τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου και των ιστοσελίδων για κοντινά ακροατήρια, οι οργανώσεις μπορούν να δουν αξιοσημείωτη ανάπτυξη. Αυτό δείχνει ξεκάθαρα τη δύναμη που έχει μια καμπάνια SEO.

6. Μία στις δέκα αναρτήσεις ιστολογίου είναι σύνθετες.

Αυτό σημαίνει ότι η οργανική αναζήτηση αυξάνει την επισκεψιμότητά τους με την πάροδο του χρόνου, και καθώς μεγαλώνει ο αριθμός των επισκεπτών που συγκεντρώνεται, ο αριθμός των μετατροπών αυξάνεται.

7. Το οργανικό SEO αποδίδει περίπου 5,66 φορές καλύτερα από τις πληρωμένες διαφημίσεις αναζήτησης.

(συνεχίζεται στο επόμενο άρθρο στις 09/09/2019)

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.