Είναι οι καμπάνιες PPC, η απάντηση στην ερώτηση ποια στρατηγική μάρκετινγκ πρέπει να ακολουθήσετε;

Όπως είπαμε στο προηγούμενο άρθρο μας, υπάρχουν δύο δημοφιλείς στρατηγικές αναζήτησης από τις οποίες οι οργανώσεις επιλύουν αυτό το πρόβλημα – Search Engine Optimization (SEO) και pay-per-click (PPC). Αλλά ποια μέθοδος είναι κατάλληλη για εσάς και την εταιρεία λογισμικού πίτσας; Είναι καλύτερα να βρείτε τους καταναλωτές μέσω της κατάταξης μηχανών αναζήτησης ή είναι καλύτερα να επενδύσετε σε μια διαφήμιση στην κορυφή μιας σελίδας αποτελεσμάτων λέξεων-κλειδιών;

PPC, τι λένε τα στατιστικά
1. Τα κορυφαία 3 πληρωμένα διαφημιστικά σποτ λαμβάνουν το 46% των κλικ στη σελίδα.

Σύμφωνα με το Power Traffick, οι τρεις πρώτοι σύνδεσμοι σε μια σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) καταγράφουν σχεδόν το ήμισυ της συνολικής επισκεψιμότητας για τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί. Αυτά τα δεδομένα υποστηρίζουν τη μέθοδο PPC, καθώς περιλαμβάνει την αγορά διαφημιστικού χώρου στην κορυφή του SERP.

2. Οι επιχειρήσεις έχουν κατά μέσο όρο έσοδα ύψους $ 3 για κάθε $ 1,60 που ξοδεύουν στο AdWords.

Το PPC είναι ένας σχετικά φθηνός τρόπος για να πειραματιστείτε και υπάρχει μια σταθερή μέση απόδοση επένδυσης (ROI) για επενδύσεις σε διαφημίσεις με πληρωμένες αναζητήσεις.

3. Περισσότερες από 615 εκατομμύρια συσκευές χρησιμοποιούν το Adblock.

Από την μεριά του καταναλωτή, το Adblock είναι εκπληκτικό: σταματά όλες τις διαφημίσεις από το να βγαίνουν ως pop up παράθυρο σε όλες τις σελίδες που μπαίνεις. Ωστόσο, ως έμπορος, μπορεί να είναι απογοητευτικό να επενδύσετε στο PPC, εάν τεράστιοι αριθμοί καταναλωτών-στόχων δεν θα δουν ποτέ τη διαφήμισή σας. Επιπλέον, ο αριθμός αυτός αυξάνεται γρήγορα: ο αποκλεισμός διαφημίσεων έχει αυξηθεί κατά 15-30% τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

4.Οι καμπάνιες PPC μπορούν να ενισχύσουν το brand της επιχείρησης κατά 80%.

Παρά τους αποκλεισμούς διαφημίσεων, το PPC εξακολουθεί να είναι αποτελεσματικό ως προς την αύξηση της εμβέλειας και της ευαισθητοποίησης της επωνυμίας σας.

5.Οι ενημερώσεις αλγορίθμων της Google δεν επηρεάζουν το PPC.

Το 2018, η Google ανέφερε ότι είχαν ενημερώσει τον αλγόριθμό τους 3.234 φορές! Εάν χρησιμοποιείτε τη μέθοδο SEO, πρέπει να προσαρμόσετε τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας ώστε να κατατάσσεται καλύτερα σύμφωνα με τις ενημερωμένες απαιτήσεις του αλγορίθμου.

6. Το 63% των ατόμων ανέφερε ότι θα μπορούσαν να κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση Google.

Ένα υψηλό CTR είναι ο στόχος που καθοδηγεί τόσο το PPC όσο και το SEO και εάν η πλειονότητα των ερωτηθέντων καταναλωτών αναφέρουν ότι θα κάνουν κλικ σε μια αμειβόμενη αγγελία αναζήτησης, αυτό είναι ένα συναρπαστικό στατιστικό στοιχείο για να επενδύσει κανείς στο PPC.

7. Το 75% λέει ότι είναι ευκολότερο να βρει αυτό που ψάχνει από πληρωμένες διαφημίσεις.

Ο λόγος που η πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης – ειδικά οι πολύ πολύ μεγάλες επιτυχίες – λαμβάνει τη συντριπτική πλειοψηφία των κλικ οφείλεται στον συνδυασμό της ευκολίας χρήσης και της εύρεσης του τι ψάχνει αυτός που αναζητάει κάτι. Η υποβολή προσφορών για λέξεις-κλειδιά προορισμού μέσα από τις καμπάνιες PPC επιτυγχάνει και τις δύο αυτές ανάγκες: οι πληρωμένες διαφημίσεις είναι εύκολο να βρεθούν στην κορυφή του SERP και απαντούν στην ερώτηση του ερευνητή.

Τελικά, η όποια στρατηγική επιλέγετε θα εξαρτηθεί από τις ανάγκες, τον προϋπολογισμό και την αποστολή της επιχείρησής σας. Πολλές φορές, οι οργανισμοί θα επενδύσουν και στα δύο για να δουν ποια στρατηγική θα τους βοηθήσει να αναπτυχθούν καλύτερα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.