Το Instagram θέλει να κοντράρει τον γίγαντα πολυμέσων YouTube με την τελευταία προσθήκη στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσής τους: το IGTV. Η εταιρεία που ανήκει στο Facebook αναζητά έναν τρόπο να αναπτύξει το social media marketing και να προσεγγίσει νέους πελάτες και να αυξήσει τη χρήση της εφαρμογής – ακόμα κι αν αυτό σημαίνει δανεισμό χρηστών από άλλη πλατφόρμα. Το IGTV εξακολουθεί να είναι σχετικά καινούριο και οι μάρκες αναζητούν τρόπους αξιοποίησης του χαρακτηριστικού προς όφελός τους.
Τι είναι το IGTV;
Το IGTV είναι η νεότερη πλατφόρμα του Instagram για βίντεο μεγάλου μήκους. Μπορεί να φιλοξενήσει βίντεο που διαρκούν έως και μία ώρα και επιτρέπει στους δημιουργούς, στους πιο μεγάλους χρήστες του Instagram και σε εμπορικά σήματα να δημοσιεύουν. Οι ιδρυτές του Instagram ελπίζουν ότι αυτό θα δημιουργήσει ένα ευρύτερο περιβάλλον “surfing” στην εφαρμογή και θα ενθαρρύνει τους χρήστες να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στο Instagram. Το IGTV διαφέρει από τις ιστορίες Instagram καθώς οι δημιουργοί έχουν ξεχωριστό κανάλι αποκλειστικά για το IGTV, όπου το υλικό τους μπορεί να αποθηκευτεί στο λογαριασμό τους. Υπάρχει επίσης μια ξεχωριστή εφαρμογή IGTV, από την οποία το Instagram ζητά από τους χρήστες να κάνουν λήψη. Η πλατφόρμα επικεντρώνεται στη χρήση κατακόρυφου βίντεο, το οποίο, ενώ χρησιμοποιείται συνήθως, δεν είναι τόσο ευρέως προτεινόμενο όσο το οριζόντιο βίντεο σε άλλα ψηφιακά κανάλια, όπως το YouTube ή το Facebook, όμως είναι ιδιαίτερα αγαπητό σε εταιρείες social media.
Γιατί τα brands δείχνουν ενδιαφέρον;
Το IGTV είναι ένα ακόμα χαρακτηριστικό μιας ταχέως αναπτυσσόμενης πλατφόρμας την οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα brands για να συνδεθούν με τους καταναλωτές. Όπως συμβαίνει με όλα τα χαρακτηριστικά του, το Instagram ωθεί τη χρήση του IGTV προσθέτοντας ειδοποιήσεις για νέα βίντεο και δίνοντάς του προτεραιότητα μέσα στην εφαρμογή. Ανεξάρτητα από το πού οι αναρτήσεις σας ενδέχεται να εμπίπτουν στη ροή ενός χρήστη, η ανάρτησή σας στο IGTV θα είναι στην κορυφή με μια ορατή ειδοποίηση, το οποίο είναι κάτι εξαιρετικό για την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας.
Γιατί τα brands το αμφισβητούν;
Η προσθήκη του IGTV δεν σημαίνει ότι πρέπει να αφήσετε το παλιό οριζόντιο περιεχόμενο. Αντιθέτως, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε εκ νέου και να ενστερνιστείτε το κάθετο βίντεο. Επομένως, οι επωνυμίες χρειάζονται χρόνο για να προσαρμόσουν και να δημιουργήσουν σχετικό περιεχόμενο σε αυτή τη νέα μορφή.
Αυτή τη στιγμή, το IGTV παρέχει μόνο πολύ βασικά χαρακτηριστικά και δεν μπορείτε να πληρώσετε για να ενισχύσετε ένα βίντεο, το οποίο καθιστά δύσκολο για τα σήματα να αποκτήσουν μια απόδοση επένδυσης (ROI). 15 ημέρες μετά την εμφάνιση της λειτουργίας, υπήρξε ήδη σημαντική πτώση στη χρήση. Ορισμένες επωνυμίες εξακολουθούν να περιμένουν για να δουν αν λειτουργεί προτού δώσουν έμφαση σε αυτό.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.