Όταν έχετε μια μικρή επιχείρηση με περιορισμένο προϋπολογισμό, δεν είναι πραγματικά δυνατό να πληρώσετε χιλιάδες ευρώ για μια τηλεοπτική διαφήμιση 30 δευτερολέπτων ή για μια καμπάνια email marketing. Καταλαβαίνουμε ότι μπορεί να νιώθετε απογοήτευση, όταν ο προϋπολογισμός σας υπαγορεύει σε πόσους ανθρώπους μπορεί να έχει απήχηση η επιχείρησή σας.

Και όμως, υπάρχουν πολλοί δωρεάν τρόποι για να συμπληρώσετε τις online διαφημίσεις που κάνετε για να έχετε μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική. Με την ενσωμάτωση δωρεάν διαφημιστικών ενεργειών, μπορείτε να αφαιρέσετε κάποια μη απαραίτητα κόστη και να αφιερώσετε τον προϋπολογισμό σας σε βαθύτερα, πιο μακροχρόνια επιχειρηματικά πλάνα.

Σήμερα θα σας αναλύσουμε διεξοδικά 4 τρόπους για να αποκτήσει δωρεάν διαφήμιση η εταιρεία σας, κάτι που θα τη βοηθήσει να αναπτυχθεί περαιτέρω και να προσελκύσει εν δυνάμει πελάτες.
1. Χρησιμοποιήστε το Google My Business για βελτιστοποίηση του Local Seo

Ένας από τους πιο ισχυρούς δωρεάν τρόπους για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας είναι μέσω του Google My Business, το οποίο επιτρέπει στις εταιρείες να διαχειρίζονται την παρουσία τους στην Αναζήτηση Google και τους Χάρτες Google. Το εργαλείο αυτό μπορεί να ενισχύσει τις online αξιολογήσεις σας, στα αποτελέσματα της τοπικής αναζήτησης. Το να βρίσκεστε στην κορυφή του Local Seo δείχνει ότι είστε μια νόμιμη και σχετική με την επωνυμία σας εταιρεία: δεν θα είχατε καταταχθεί #1 στο Google για “πιτσαρίες κοντά μου” αν είχατε κλείσει πριν από έξι μήνες. Επιπλέον, αν έχετε υψηλή κατάταξη στην τοπική αναζήτηση, περισσότεροι καταναλωτές θα επιλέξουν την επιχείρησή σας σε σχέση με έναν ανταγωνιστή.

2. Ελέγξτε το Yext

Σε όσα περισσότερα σημεία τοποθετείτε την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο, τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητές σας να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης και τόσο πιο εύκολο είναι να την βρουν οι δυνητικοί πελάτες. Για να εξασφαλιστεί ένα εξαιρετικό τοπικό SEO, οι λεπτομέρειες των καταχωρίσεών σας σε κάθε ιστοσελίδα και σε κάθε online κατάλογο πρέπει να ταιριάζουν. Για παράδειγμα, εάν το website σας παραθέτει τον νέο αριθμό τηλεφώνου της εταιρείας σας, αλλά το Yelp παραθέτει τον παλιό αριθμό, αυτή η ασυνέπεια θα μπορούσε να βλάψει το SEO σας. Το Yext σαρώνει τον ιστό για να βρει κάθε θέση στην οποία αναφέρεται η επιχείρησή σας, ώστε να μπορείτε να τροποποιήσετε τις καταχωρίσεις σας για να εγγυηθείτε την ακρίβεια.

3. Γράψτε Guest Posts για άλλα blogs

Υπάρχουν μερικά σημαντικά πλεονεκτήματα όσο αφορά το guest posting σε ένα blog με ποιοτικό περιεχόμενο. Μπορείτε να επωφεληθείτε από τη σύνδεση με το κοινό του συγκεκριμένου blog αρχίζοντας να εδραιώνετε τον εαυτό σας ως ηγέτη στον κλάδο σας. Δεδομένου ότι το guest posting σε ένα δημοφιλές ιστολόγιο σας επιτρέπει την πρόσβαση σε ένα κατακτημένο κοινό, αυτή η πρακτική μπορεί μερικές φορές να είναι πιο επωφελής από τη δημοσίευση στο δικό σας blog. Επιπλέον, μπορείτε να συνδεθείτε στον ιστότοπό σας από το άρθρο σας, παρέχοντας έτσι έναν εισερχόμενο σύνδεσμο που μπορεί να σας βοηθήσει να ανέβετε σε περίοπτη θέση στην κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.

4. Απαντήστε στις ερωτήσεις του Quora

Η σύνταξη περιεχομένου για το Quora μπορεί να εκθέσει την επιχείρησή σας σε ένα μεγάλο κοινό: η TechCrunch ανέφερε ότι ορισμένοι από τους ενεργούς συνεργάτες της Quora λαμβάνουν περισσότερες από 30.000 μηνιαίες προβολές. Εκτός από το μεγάλο ενσωματωμένο κοινό, η επιχείρησή σας μπορεί να απαντήσει σε άμεσες ερωτήσεις από υποψήφιους πελάτες. Αυτό σας επιτρέπει να αλληλεπιδράσετε με δυνητικούς πελάτες υψηλής ποιότητας και να καθιερώσετε τον εαυτό σας ως ειδικό στα θέματα που έχουν μεγαλύτερη σημασία στον κλάδο σας.

Για να λειτουργήσουν όπως πρέπει οι παραπάνω δωρεάν τρόποι διαφήμισης, επιλέξτε μια σοβαρή εταιρεία digital agency που ξέρει το πώς και είναι σίγουρο ότι θα σας κάνει leader στο χώρο σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.