Εάν είστε υπεύθυνος για το digital marketing μιας επιχείρησης και ψάχνετε τους τρόπους που οι ενέργειες σας θα τονώσουν την αναζήτηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών κατά την περίοδο των εορτών, θα πρέπει να ξέρετε πως έχετε δύο ομάδες να ικανοποιήσετε στις εορτές: τους πελάτες σας και τους καταναλωτές. Σαφώς και δεν θέλετε να βγείτε από το παιχνίδι στις 2 Ιανουαρίου, οπότε απαιτείται να έχετε μια λίστα ελέγχου με τις σημαντικότερες διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσετε για να μεγιστοποιήσετε την προβολή και τα κέρδη τις επόμενες εβδομάδες. Έτσι, βλέποντας τις προσπάθειες σας να αποδίδουν θα νιώσετε μια μεγάλη ικανοποίηση. Θα νιώσετε νικητής! Ας δούμε αναλυτικά τι πρέπει να περιλαμβάνει η λίστα ελέγχου:

Έλεγχος όλων των αναφορών σε τοπικές λίστες & καταλόγους, διαγραφή λανθασμένων καταχωρήσεων & προσθήκη σε νέες λίστες.

Εάν δεν έχετε ασχοληθεί ήδη με αυτό, οι δυνητικοί αγοραστές ενδέχεται να καταλήξουν σε κάποιο άλλο σημείο του διαδικτύου, μακριά από το κατάστημά σας. Παράξενες παραλλαγές & λανθασμένες “εκδόσεις” της επωνυμίας σας, παλιοί τηλεφωνικοί αριθμοί και παλιές διευθύνσεις μπορούν να κατευθύνουν εσφαλμένα τους πελάτες σας ή να συμβάλουν στην αποτυχία σας με το να μην μπορούν να σας βρουν οι πελάτες σας στις αναζητήσεις τους. Σε αυτή την περίπτωση το αποτέλεσμα εξαρτάται από το πόσο ψηλά εμφανίζονται τα στοιχεία σας στα αποτελέσματα αναζήτησης google. Η αλήθεια είναι ότι τώρα που όπου να ‘ναι τελειώνει ο Νοέμβριος, μπορεί να είναι λίγο αργά για να προλάβετε να διορθώσετε όλα τα τυχόν λάθη και να εγγραφείτε σε νέες τοπικές λίστες εγκαίρως για να έχετε περισσότερα κέρδη στις γιορτές, οπότε ίσως χρειαστεί να κάνετε γρήγορες διορθώσεις όπου μπορείτε. Διορθώστε τα τυχόν σφάλματα δεδομένων που μπορείτε φέτος και πάρτε την απόφαση για το νέο έτος αν δεν συνεργαστείτε με ένα αξιόπιστο digital agency, τουλάχιστον να συνεχίσετε μόνος σας να διεξάγετε μια επαγγελματική διαχείριση των συνδέσμων σας εντός του πρώτου τρίμηνου, ώστε εσφαλμένα στοιχεία να μην υπονομεύουν ακόμη τις πωλήσεις και τις κατατάξεις σας στο τέταρτο τρίμηνο του 2018.

Διαγραφή διπλοεγγραφών

Οι διπλές εγγραφές δεν αρέσουν στην Google. Aν δεν έχετε διαγράψει τις διπλές σελίδες νωρίτερα μέσα στο χρόνο και η λίστα ελέγχου σας έχει ένα σωρό από αυτές, το πιο πιθανό είναι να μην προλάβετε να τις διαγράψετε μέχρι τις διακοπές. Μπορεί να χρειαστούν εβδομάδες ίσως και μήνες για ορισμένες πλατφόρμες για να αφαιρέσουν τις διπλές καταχωρήσεις. Αυτό ισχύει είτε το κάνετε με το χέρι είτε μέσω λογισμικού, οπότε κάνετε ό,τι μπορείτε όσο πιο γρήγορα (το Google μπορεί να είναι εκπληκτικά γρήγορο σε αυτό) και προσπαθήστε να τελειώσετε με αυτή τη δουλειά πριν το νέο έτος. Αυτό που θα χρειαστείτε οπωσδήποτε είναι ένα αναλυτικό SEO Audit report που θα σας κατευθύνει βήμα-βήμα στις εγγραφές που χρειάζονται διόρθωση ή διαγραφή.

Δημιουργήστε πρωτύτυπο & συναρπαστικό περιεχόμενο

Πάντα μα πάντα, θα σας λέμε για το περιεχόμενο. Μιλώντας για δώρα, η Google σας προσφέρει ένα με τη μορφή microblogging ακριβώς στο Knowledge Panel σας το 2017. Τα Google Posts αν και ακόμα λειτουργούν σε έκδοση beta, είναι ένας τέλειος τρόπος για να επισημάνετε άμεσα τις προσφορές σας για τις Black Friday/Cyber Monday, την φιλανθρωπική προβολή σας, τις εκδηλώσεις σας κατά τη διάρκεια των εορτών και άλλα νέα αντικείμενα. Υπάρχουν πολλές επιλογές όσον αφορά την κοινωνική προβολή και άλλες πλατφόρμες μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικές για εσάς, αλλά θα χρησιμοποιούσα τη φετινή περίοδο διακοπών για να πειραματιστώ με τη νέα λειτουργία των Google Posts. Ομαδοποιήστε ένα σύντομο, συναρπαστικό περιεχόμενο και προγραμματίστε το. Εννοείται πως δεν θα αφήσετε στην άκρη όλα όσα θα κάνατε στn διαχείριση social media marketing, άλλωστε ότι καινούργιο προτείνουμε θα πρέπει να προστεθεί σε όλα όσα ήδη κάνατε, όχι να αντικαταστήσει κάτι άλλο. Έτσι, θα βελτιστοποιήσετε τα αποτελέσματα.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.