Ας συζητήσουμε τι πρέπει να έχει μια διαφήμιση Facebook για να είναι εξαιρετική – ανεξάρτητα από τη διαμόρφωση και το πρότυπο που χρησιμοποιεί.
4 Συμβουλές για μια αποτελεσματική διαφήμιση Facebook
1. Να είναι οπτικά ελκυστική
Το οπτικό περιεχόμενο δεν αντιμετωπίζεται μόνο ευνοϊκότερα στον αλγόριθμο Facebook. Αλλά είναι επίσης πιο πιθανό να κοινοποιηθεί και να απομνημονευθεί σε σχέση με το γραπτό περιεχόμενο.
Το μάθημα για όσους κάνουν διαφήμιση στο Facebook; Ανεξάρτητα από τον τύπο της διαφήμισης που δημιουργείτε, η εικόνα σας πρέπει να είναι οπτικά ελκυστική.
2. Να είναι σχετική.
Η συνάφεια είναι κρίσιμη για την επιτυχία όταν χρησιμοποιείτε τη διαφήμιση στο Facebook. Όπως και γενικότερα στην online διαφήμιση. Να θυμάστε, ξοδεύετε χρήματα όταν κάποιος βλέπει. Ή κάνει κλικ στη διαφήμισή σας (ανάλογα με τις ρυθμίσεις που χρησιμοποιείτε).
Εάν προβάλλετε διαφημίσεις που δεν σχετίζονται με το κοινό-στόχο σας, χάνετε χρόνο και χρήματα Και πιθανότατα δεν θα δείτε επιτυχία με οποιοδήποτε είδος διαφήμισης.
Τον Φεβρουάριο του 2015, το Facebook παρουσίασε ένα χαρακτηριστικό στην πλατφόρμα διαφημίσεων Facebook .Που αξιολογεί τις διαφημίσεις σας. Και σας δίνει μια βαθμολογία σχετικότητας. Παρόμοια με την Κατάταξη διαφήμισης στο Google AdWords.
Όσο πιο σχετική είναι η εικόνα της διαφήμισής σας, το κείμενο της διαφήμισης και η σελίδα προορισμού για το κοινό σας, τόσο υψηλότερο θα είναι το σκορ σας. Και τόσο πιο ευνοϊκά το Facebook θα αντιμετωπίσει τις διαφημίσεις σας.
Και οπωσδήποτε κάτι που να δίνει αξία και να είναι σαφές
3. Να περιλαμβάνει μια δελεαστική πρόταση αξίας
Μια πρόταση αξίας λέει στον αναγνώστη γιατί πρέπει να κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Για να μάθει περισσότερα για το προϊόν σας. Πώς είναι το προϊόν ή η υπηρεσία σας διαφορετικά από οποιαδήποτε άλλα; Γιατί ο θεατής πρέπει να κάνει κλικ στη διαφήμισή σας για να δει τον ιστότοπό σας;
Η πρόταση αξίας σας πρέπει να είναι πιστευτή. Για παράδειγμα, το να πείτε ότι έχετε τα μεγαλύτερα σάντουιτς στον κόσμο δεν θα κάνετε τους ανθρώπους να έρθουν στην σελίδα της επιχείρησής σας. Αλλά ίσως μια προσφορά του 20% το πετύχει.
Ή ίσως η προσθήκη μιας κοινωνικής απόδειξης θα βοηθούσε – κάτι σαν “Τα σάντουιτς που αγαπούν πάνω από ένα εκατομμύριο άνθρωποι κάθε χρόνο! Ελάτε να δοκιμάσετε το δικό σας σήμερα και να αποκτήσετε μια έκπτωση 20% στην παραγγελία σας με αυτό το κουπόνι”.
4. Να έχει σαφή προτροπή για δράση
Μια όμορφη και σχετική καμπάνια ανά κλικ δεν είναι κάτι φοβερό. Αλλά χωρίς μια προτροπή για δράση (CTA), ο θεατής σας μπορεί να μην ξέρει τι να κάνει στη συνέχεια. Προσθέστε ένα CTA. Όπως “Αγοράστε τώρα και εξοικονομήστε X%”. Ή “Η προσφορά τελειώνει σύντομα”. Και προκαλέστε μια αίσθηση βιασύνης στον πελάτη σας. Το CTA σας θα πρέπει να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας άμεσα.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.