Σήμερα θα εξετάσουμε πως μπορούμε να πετύχουμε τη βελτιστοποίηση ποσοστού μετατρεψιμότητας μιας ιστοσελίδας μέσα από συγκεκριμένους τρόπους.

1. Συντομεύστε τις φόρμες απόκτησης πελατών: Πιστεύετε ότι η φόρμα 20 πεδίων σας ίσως να έχει σχέση με τη χαμηλή ποσότητα πελατών που δημιουργείτε; Εμείς ναι. Μια μακριά φόρμα πελατών είναι ένας από τους πιο γρήγορους τρόπους για να απομακρύνει κανείς τους δυνητικούς πελάτες από τη σελίδα προορισμού και να τους κάνει να αναρωτηθούν: “Αυτή η προσφορά αξίζει πραγματικά;” Πιθανότατα να μην χρειάζεται πραγματικά να γνωρίζετε το αγαπημένο χρώμα του πελάτη σας, για αυτό ζητήστε μόνο τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να έρθετε σε επαφή και να ικανοποιήσετε κατάλληλα τους πελάτες σας και κατανοήστε ότι υπάρχει μια λεπτή ισορροπία μεταξύ ποσότητας και ποιότητας.

2. Δημιουργήστε στοχευμένες σελίδες προορισμού: Όσο περισσότερο στοχοθετημένες οι σελίδες προορισμού σας, τόσο πιο ευθυγραμμισμένες θα είναι με τις ανάγκες των συγκεκριμένων επισκεπτών σας, καθιστώντας πολύ πιο πιθανή την προσέλκυσή τους και τελικά την οδήγηση σε μια μετατροπή στην προσφορά σας. Αν προωθείτε μια σελίδα προορισμού σε ένα τμήμα των δυνητικών πελατών σας που έχετε εντοπίσει ότι δείχνουν ενδιαφέρον για ένα συγκεκριμένο θέμα ή ότι έχουν μια συγκεκριμένη ανάγκη, προσαρμόστε τη σελίδα προορισμού για να μιλήσετε σχετικά με αυτές τις ανάγκες και να αντιμετωπίσετε αυτά τα θέματα.

3. Κατάργηση πλοήγησης Πάνω/Πλάγια/Κάτω: Εάν οι δυνητικοί πελάτες σας φτάσουν στη σελίδα προορισμού σας, δεν θα θέλατε να τους κρατήσετε εκεί; Βελτιώστε τη διαδικασία μετατροπής αφαιρώντας οποιαδήποτε άλλη πλοήγησης πάνω/πλάγια/κάτω στις σελίδες προορισμού του ιστοτόπου σας, για να εμποδίσετε τους επισκέπτες να αισθάνονται υποχρεωμένοι να φύγουν και να επισκεφθούν μια άλλη σελίδα στον ιστότοπό σας. Αφού πετύχετε το στόχο σας, επαναφέρετε την πλοήγηση και εξετάστε το ενδεχόμενο να συμπεριλάβετε μια δευτερεύουσα πρόσκληση για δράση στη σελίδα ευχαριστιών σας για να τους κρατήσετε “δεσμευμένους” με το εμπορικό σήμα σας.

4. Απαλλαγείτε από άλλες παροτρύνσεις για δράση (CTA) στις σελίδες προορισμού: Ακριβώς όπως πρέπει να καταργήσετε τους συνδέσμους πλοήγησης από τις σελίδες προορισμού σας, δεν πρέπει, επίσης, να αποσπάσετε το κοινό από την προσφορά που προωθείτε, προβάλλοντας άλλες αντιφατικές παρότρυνες για δράση για άλλες προσφορές. Διατηρήστε τη σελίδα σας επικεντρωμένη στην προσφορά αυτή και εστιάστε τις προσπάθειές σας στο να πείσετε τους επισκέπτες να μείνουν εκεί και μην τους δώσετε άλλους λόγους να πάνε κάπου αλλού.

5. Δημιουργήστε σαφείς και βελτιστοποιημένες CTA για τον ιστοτόπο/ blog σας: Όχι μόνο θα πρέπει να δημιουργείτε σελίδες προορισμού για τις προσφορές σας, αλλά θα πρέπει να προχωρήσετε στην ανάπτυξη ιστοσελίδας που έχετε με τέτοιο τρόπο ώστε να βελτιστοποιείτε τον ιστότοπό σας και το blog σας για μετατροπές,  Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να τοποθετήσετε σχετικές παροτρύνσεις για δράση στις ιστοσελίδες σας, στο blog σας και σε μεμονωμένα άρθρα του blog. Στην πραγματικότητα, τα μόνα μέρη στα οποία δεν πρέπει να έχετε CTA είναι οι σελίδες προορισμού σας, όπως συζητήσαμε νωρίτερα. Σκεφτείτε τα CTA ως διαφημίσεις για τις προσφορές σας. Ευθυγραμμίστε τη γλώσσα των CTA σας με τις σελίδες και το περιεχόμενο στα οποία τα τοποθετείτε για να δημιουργήσετε μια πιο σχετική και χωρίς προβλήματα εμπειρία για τους επισκέπτες.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.