Φτάστε την εμπλοκή των επισκεπτών στο ανώτερο επίπεδο με τα Chatbots, μια νέα αλλά ταχέως αναπτυσσόμενη τεχνολογία marketing.

Ενώ οι παραδοσιακές αλληλεπιδράσεις chat λαμβάνουν χώρα συνήθως σε ιστότοπους επωνυμιών για να διευκολύνουν τις συνομιλίες εξυπηρέτησης πελατών, τα chatbots μπορούν να καλύψουν ανάγκες πολύ πέρα από την εξυπηρέτηση πελατών.

Τα Chatbots έχουν ως στόχο την υποβοήθηση του χρήστη.

Eίτε πρόκειται για ερωτήματα που τίθενται φωνητικά, με κείμενο ή ακόμα και με εικόνες – όσο αφορά την εκτέλεση γενικών εργασιών όπως το να παραγγείλει πίτσα ή να πραγματοποιήσει αγορές.

Η Rue21, για παράδειγμα, ξεκίνησε ένα chatbot που σχεδιάστηκε για να ενεργεί ως εικονικός στιλίστας.

Η εφηβική εταιρεία ένδυσης και αξεσουάρ εργάστηκε με το mode.ai, μια εταιρεία που κατασκευάζει bots με τεχνητή νοημοσύνη εικονικού στυλ για τους λιανοπωλητές, για να χτίσει ένα chatbot που να μπορεί να:

Μαθαίνει τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις του αγοραστή.
Απαντάει στα αιτήματά τους.
Προσφέρει ακόμη και συστάσεις για συμπληρωματικά στοιχεία.

Με τη χρήση ενός chatbot, η Rue21 μπορεί να απλοποιήσει και να εξατομικεύσει την εμπειρία αγοράς για τους πελάτες της και να τους εμπλέξει με έναν εντελώς νέο τρόπο.

Τα chatbots μπορούν να είναι εξαιρετικά πολύτιμα για την επωνυμία σας εάν ενσωματωθούν και τοποθετηθούν σωστά.

Λάβετε υπόψη ότι τα chatbots δεν πρέπει να χρησιμεύουν για την αντικατάσταση των ανθρώπινων αλληλεπιδράσεων, αλλά αντιθέτως, πρέπει να τις βοηθούν και να τις ενισχύουν.

Είναι ζωτικής σημασίας οι επωνυμίες να δημιουργήσουν εμπειρίες chatbot που να είναι συναρπαστικές και γνήσιες. Όχι μόνο με σκοπό τη συναλλαγή.

Ένα καλό παράδειγμα είναι το chatbot του Food Network.

Λειτουργεί περισσότερο ως βοηθός συνταγών.

Δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να αναζητήσουν συνταγές με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Ενώ ταυτόχρονα μαθαίνει από παρελθούσες αλληλεπιδράσεις για να προσφέρει καλύτερες εμπειρίες.

Για τους εμπόρους που ψάχνουν chatbots για πρώτη φορά. Σας προτείνω να αρχίσετε με μικρά βήματα. Και να προσδιορίσετε μια περιοχή-κλειδί που θα μπορούσε να επωφεληθεί από την ενσωμάτωση ενός chatbot.

Είναι σημαντικό να μην περάσετε στα chatbot απλά και μόνο επειδή αυτά είναι μια καυτή τάση.

Χρησιμοποιήστε ένα chatbot για να λύσετε πραγματικά βασικές προκλήσεις. Είναι επίσης ζωτικής σημασίας να μην ξεκινήσετε απλά ένα chatbot και να το ξεχάσετε αμέσως μετά.

Πρέπει να αναλύετε και να βελτιστοποιείτε συνεχώς την εμπειρία βάσει του τρόπου με τον οποίο οι πελάτες το χρησιμοποιούν.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.