Είναι το marketing που εστιάζει στον πελάτη πραγματικά κάτι νέο; Τι σημαίνει αυτό στο σημερινό ψηφιακό τοπίο; Ας ρίξουμε μια ματιά στο νέο πρόσωπο του marketing με εστίαση στον πελάτη για να σας βοηθήσουμε να αναλύσετε το πώς θα πρέπει να μοιάζουν οι δημιουργικές και συναρπαστικές εμπειρίες μέσα από τις διαφημιστικές καμπάνιες και τη διαφήμιση ιστοσελίδων στις σημερινές ιδιαίτερα ανταγωνιστικές αγορές.

1. Γνωρίστε τους πελάτες σας
Οι πιο επιτυχημένες εκστρατείες επικεντρώνονται στο πόσο καλά οι έμποροι γνωρίζουν τους ιδανικούς αγοραστές και τους υπάρχοντες πελάτες τους και το 68% των ηγετών μάρκετινγκ λένε ότι η εταιρεία τους ανταγωνίζεται όλο και περισσότερο με βάση την εμπειρία των πελατών. Η γνώση των πελατών σας και η προσαρμογή αυτών των εμπειριών δεν μπορεί να είναι ένα παιχνίδι εικασίας ή να ανακαλυφθεί μέσω μιας αναζήτησης Google. Μιλήστε με τους υπάρχοντες πελάτες οι οποίοι είναι κατάλληλοι για την επιχείρησή σας και ανακαλύψτε τους παράγοντες που εξετάζουν όταν επιλέγουν να συνεχίσουν να δουλεύουν μαζί σας. Στη συνέχεια, εστιάστε τις κύριες προσπάθειές σας σε αυτές τις πρωτοβουλίες για την περαιτέρω εδραίωση των υφιστάμενων πελατών και την προσέλκυση νέων.

2. Εξατομικεύστε την εμπειρία πελάτη
Οι άνθρωποι πλημμυρίζονται από εκατοντάδες μηνύματα digital marketing κάθε μέρα. Το να ξεχωρίσετε σε μια θάλασσα επικοινωνίας απαιτεί να κερδίσετε την προσοχή των πελατών σας και ο καλύτερος τρόπος να γίνει αυτό είναι να εξατομικεύσετε αυτές τις εμπειρίες πελατών. Το γενικό μάρκετινγκ ενός μεγέθους δεν είναι πια σχετικό – όχι ότι ήταν ποτέ – όπως υποδεικνύει το 65% των αγοραστών το οποίοι είναι πιθανό να αλλάξει πωλητές εάν μια εταιρεία δεν εξατομικεύει την επικοινωνία με την εταιρεία τους. Αυτός είναι ένας πολύ εντυπωσιακός αριθμός!

3. Εστιάστε στο ταξίδι των πελατών
Ανεξάρτητα από το πόσο καιρό ένας πελάτης ή ένας δυνητικός αγοραστής έχει εμπλακεί μαζί σας – είτε πρόκειται για μια εβδομάδα είτε για δεκαετίες – πρέπει να τον αντιμετωπίζετε σαν να προσπαθείτε ακόμα να κερδίσετε την επιχείρησή τους. Το τμήμα marketing διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στον προσδιορισμό του πώς ένας πελάτης αισθάνεται για την εταιρεία σας, το εμπορικό σήμα, το προϊόν και το κοινό της. Η χρήση εργαλείων θα σας βοηθήσει να ικανοποιήσετε τους πελάτες σας, οδηγώντας σε μειωμένα προβλήματα- και όλοι γνωρίζουμε ότι είναι σημαντικά φθηνότερο να διατηρήσετε πελάτες παρά να προσελκύσετε νέους. Οι πραγματικά ευχαριστημένοι πελάτες όχι μόνο θα επιστρέψουν ξανά και ξανά για να αγοράσουν τα προϊόντα σας, αλλά θα γίνουν υποστηρικτές της μάρκας και θα συστήσουν την εταιρεία σας σε άλλους.

4. Μορφώστε τους
Αντιμετωπίστε τον πειρασμό να κάνετε τα προϊόντα ή τις λύσεις σας το κύριο θέμα της συνομιλίας. Τα blogs και άλλες υπηρεσίες marketing που επικεντρώνονται απλώς σε εσάς και το προϊόν ή την υπηρεσία σας μπορεί να είναι ένα μεγάλο αρνητικό για τους πιθανούς πελάτες. Αν το μόνο που κάνει το περιεχόμενό σας είναι να προσπαθεί να πουλήσει, η εμπλοκή του πελάτη σας θα είναι απογοητευτική στην καλύτερη περίπτωση. Αντ’ αυτού, αναπτύξτε μια στρατηγική περιεχομένου που εκπαιδεύει πραγματικά τους πελάτες σχετικά με θέματα που σχετίζονται με τις βιομηχανίες τους και που προσφέρει αξία στον αναγνώστη ή θεατή. Πρέπει να είναι ενδιαφέρουσα, να προκαλεί εμπλοκή και να τους δίνει τη δυνατότητα να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.