Μόλις μια Influencer marketing στρατηγική έχει ολοκληρώσει την πορεία της, υπάρχουν έχουν δύο επιλογές – είτε να μεταβείτε στην επόμενη καμπάνια ή να χρησιμοποιήσετε τα υψηλής ποιότητας επώνυμα στοιχεία που έχετε ήδη για να μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματα της καμπάνιας σας.

Το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από τον Influencer μπορεί να σας οδηγήσει σε περαιτέρω «εμπλοκή» και απόδοση επένδυσης (ROI) όταν τοποθετείται σε διαφημίσεις.

Στην πραγματικότητα, η έρευνα μάρκετινγκ έχει δείξει ότι το περιεχόμενο ενός influencer επηρεάζει περισσότερο από το περιεχόμενο της εταιρείας.

Εάν θέλετε να επωφεληθείτε όσο γίνεται περισσότερο από το περιεχόμενο του influencer, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε αυτά τα περιουσιακά στοιχεία οπουδήποτε μπορείτε.

Σήμερα θα σας δώσουμε πέντε συμβουλές για την ενίσχυση περιεχομένου ενός Influencer στα πληρωμένα μέσα.

1. Βελτιστοποιήστε τις μορφές διαφημίσεων.

Το περιεχόμενο που παράγεται από τον influencer απευθύνεται στο κινητό πρώτα. Έχουν γίνει από δημιουργικούς content creators που κατανοούν τον τρόπο λειτουργείας περιεχομένου που διοχετεύεται στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Αυτό το καθιστά ιδανικό υλικό για τις προσπάθειες διαφημίσεων για κινητά και με μερικές απλές βελτιώσεις μπορούν να επεκταθούν περαιτέρω, ενισχύοντας τη δυναμική της διαφήμισης.

Για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας μερικά απλά, δοκιμασμένα κόλπα επεξεργασίας, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα εντελώς νέο εύρος περιεχομένου από αυτά τα στοιχεία. Προσθέτοντας απλά κινούμενα σχέδια, νέα χρώματα, νέους ήχους – μικρά κόλπα, όπως αυτά μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά.

Κάτι τόσο απλό όσο η κίνηση μερών μιας κάποτε στατικής εικόνας ή η προσθήκη μουσικής ή φωνής μπορεί να δώσει στον Influencer το κατάλληλο περιεχόμενο και να ενισχύσει τη δυναμική της διαφήμισής σας.

2. Διατηρήστε την αξιοπιστία του influencer.

Ένας από τους λόγους για τους οποίους η Influencer marketing στρατηγική είναι τόσο επιτυχής είναι επειδή οι καταναλωτές εντοπίζουν και εμπιστεύονται τον δημιουργό. Δεν υπάρχει λόγος να χάσετε αυτό το πλεονέκτημα, όταν το κομμάτι του περιεχομένου γίνει μια διαφήμιση.

Διατηρήστε την παρουσία των επιρροών σας σε σχετικές διαφημίσεις, συμπεριλαμβάνοντας μια εικόνα του influencer, ένα απόσπασμα από αυτές.

Οι πληρωμένες αναρτήσεις του Instagram το καθιστούν αυτό το εξαιρετικά εύκολο. Κατά την ανάρτηση, μπορείτε να επανασχεδιάσετε αυτό που έχει γράψει ο influencer, ώστε να φαίνεται σχεδόν ταυτόσημη. Η εικόνα, οι λεζάντες και το πως τα χειρίζεται ο influencer, παραμένουν οι ίδιες, αλλά προστίθεται μια ετικέτα “Paid Partnership”.

Η βασική διαφορά είναι ότι συμπεριφέρεται σαν μια διαφήμιση. Μπορείτε να επιλέξετε ποιος βλέπει αυτήν την ανάρτηση, τοποθετώντας τη στο feedback των οικιακών χρηστών του Instagram, ακόμη και αν δεν ακολουθούν αυτόν τον influencer.

3. Κατάτμηση και στόχος.

Για τους διαφημιστές, μια από τις πιο ελκυστικές πτυχές της ενίσχυσης των στοιχείων που επηρεάζουν τις διαφημίσεις είναι η επέκταση της εμβέλειας του περιεχομένου. Η εμβέλεια του μάρκετινγκ επιρροής είναι γενικά περιορισμένη στους ανθρώπους που ακολουθούν ήδη αυτόν τον influencer, αλλά τα έσοδα με πληρωμή σας προσφέρουν την πολυτέλεια της διευρυμένης στόχευσης, ενισχύοντας τις προσπάθειές σας.

Μέσα από αυτό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα χρήσης Instagram και να στοχεύσετε τμήματα πελατών με ακρίβεια, κάνοντας δοκιμές και βελτιώσεις στην πορεία. Αυτό μπορεί να επεκτείνει την εμβέλεια του περιεχομένου σας, αλλά σας επιτρέπει επίσης να διασφαλίσετε ότι οι σωστοί άνθρωποι που βλέπουν την προβολή σας.

4. Πρόσκληση για δράση.

Εξετάστε τι ενέργεια επιθυμείτε να λάβει ένας πελάτης όταν δει τη διαφήμισή σας.
Υπογράφει μια δωρεάν δοκιμή; Λήψη εφαρμογής; Αγορά ενός προϊόντος;
Όπου είναι δυνατόν, θα πρέπει να προσπαθήσετε να τους διευκολύνετε να αναλάβουν αυτή τη δράση χρησιμοποιώντας τις λειτουργίες του Instagram όπως οι ετικέτες ψώνια ή τους συνδέσμους που είναι ενσωματωμένοι στις ιστορίες ‘Swipe Up’. Αυτές οι επιλογές δεν είναι διαθέσιμες σε όλες τις μάρκες, αλλά για εκείνες που τις έχουν στη διάθεσή τους, μπορούν να είναι το κλειδί στη μεγιστοποίηση της απόδοσης της καμπάνιας επηρεασμού.

5. Μετρήστε τα αποτελέσματά σας.

Η παρακολούθηση της επίδρασης που έχει η Influencer marketing στρατηγική είναι σημαντική σε κάθε βήμα του ταξιδιού, προκειμένου να μετρήσετε και να μάθετε από την απόδοσή της.
Μπορείτε να δοκιμάσετε διαφορετικούς τίτλους, εικονογραφήσεις και εργαλεία ιστοριών και να δείτε τι λειτουργεί καλύτερα. Δοκιμάστε νωρίς και συχνά, διότι μόλις μάθετε τι λειτουργεί, μπορείτε να διπλασιάσετε τη «νικηφόρα» φόρμα για την υπόλοιπη εκστρατεία.
Αν πρόκειται να επενδύσετε σε μάρκετινγκ επιρροής, θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι θα αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτή την επένδυση.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.