Η δυνατότητα να προσεγγίσετε το κοινό σας μέσω της υπηρεσίας Facebook Messenger Chatbots είναι τεράστια.

Γιατί; Επειδή η χρήση των μηνυμάτων αυξάνεται και τα chatbots του Facebook Messenger έχουν τεράστια ποσοστά απήχησης. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα chatbot για να δημιουργήσετε τη λίστα επαφών σας, να προσφέρετε 24ωρη εξυπηρέτηση πελατών, να καταρτίσετε οδηγούς και πολλά άλλα.

Για να σας βοηθήσουμε να σκεφτείτε, εδώ είναι έξι δυνατοί τρόποι για να μεγιστοποιήσετε τη συνομιλία σας στο Facebook Messenger για να πετύχετε μεγαλύτερη αφοσίωση από τους χρήστες που επιθυμείτε.

1. Στείλτε τα αρχεία chat στις επαφές σας για 8 φορές υψηλότερα open rates.

Γνωρίζατε ότι οι αναμεταδόσεις chat του Facebook Messenger δημιουργούν έως και 80% υψηλότερα open rates;

Η υπηρεσία αναμετάδοσης μέσω chat του Facebook Messenger είναι το νέο και βελτιωμένο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ό, τι μπορείτε να στείλετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορείτε να το στείλετε και στο Messenger – θα λάβετε μόνο 8X καλύτερα open rates.

2. Χρησιμοποιήστε το Messenger chatbots για να διεξάγετε έρευνες.

Ένας νέος τρόπος συλλογής σχολίων και διεξαγωγής ερευνών από τους πελάτες είναι μέσω chatbots έρευνας.
Μια έρευνα chatbot μπορεί να κερδίσει διπλή (ή ακόμα και τριπλή) μετατροπή σε σύγκριση με άλλες μεθόδους, όπως η pop-up έρευνες ή υπηρεσία email.

Γιατί; Επειδή τα chatbots το διευκολύνουν – οι χρήστες μπορούν να αγγίξουν, να αγγίξουν, να αγγίξουν για να ολοκληρώσουν την έρευνα, σε μια εφαρμογή που χρησιμοποιούν συνεχώς.

3. Εξοπλίστε το bot σας για να ολοκληρώσετε τις αγορές σας.

Οι πελάτες προτιμούν να επικοινωνούν με τα εμπορικά σήματα μέσω των online εφαρμογών συνομιλίας και μηνυμάτων, επειδή είναι πιο βολικό και συνήθως πιο γρήγορο.

Εξοπλίστε το Facebook Messenger Chatbots για να παραγγείλετε ή να ολοκληρώσετε τις αγορές σας, χωρίς να χρειαστεί να αφήσουν ποτέ την εφαρμογή οι πελάτες σας. Αυτός είναι ένας σίγουρος τρόπος για να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπής σας.

Οι πελάτες μπορούν να προσθέσουν το όνομα και τη διεύθυνση του παραλήπτη κατευθείαν μέσω του Messenger και η διαδικασία είναι γρήγορη και εύκολη. Κόβει επιπλέον βήματα και οι πελάτες καταλήγουν να είναι πολύ πιο ικανοποιημένοι ως αποτέλεσμα.

4. Αποστολή περιεχομένου όπως: εικόνες, συμβουλές, οδηγίες, κ.λπ.

Εκτός από τη συνομιλία με πλήρη ανανέωση άρθρων και έρευνες πελατών, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το bot σας για να στείλετε το περιεχόμενο μεγέθους «δαγκώματος».

Για παράδειγμα, μια Σχολή Γιόγκα θα μπορούσε να στείλει σύντομα εμπνευσμένα ρητά, ή ένα καταφύγιο ζώων θα μπορούσε να στείλει σύντομες συμβουλές φροντίδας των ζώων.

Σκεφτείτε τα είδη περιεχομένου που θα ήταν χρήσιμα για το ακροατήριό σας και στείλτε τα μέσω του Messenger.

5. Χρησιμοποιήστε μια αυτόματη ανταπόκριση στο Facebook.

Πηγαίνετε τις οργανικές αναρτήσεις στο Facebook στο επόμενο επίπεδο με ένα autoresponder chatbot του Facebook Messenger.
Όταν βάζετε ένα autoresponder σε λειτουργία σε μια συγκεκριμένη θέση, όλοι όσοι αφήνουν ένα σχόλιο στην ανάρτηση στο Facebook θα λάβουν ένα μήνυμα παρακολούθησης από το bot που δημιουργείτε. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνεχίσετε τη συζήτηση και να έχετε το αναγκαίο feedback.

Και όταν ο χρήστης του Facebook απαντήσει στο μήνυμά σας, θα προστεθούν αυτόματα στις επαφές σας στο Facebook Messenger, επιτρέποντάς σας να τους στείλετε μηνύματα.

6. Βελτιώστε τις συναντήσεις, τις κρατήσεις, κλπ.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία Facebook Messenger Chatbots για να κάνετε εργασίες όπως η κράτηση μια βραδινής εξόδου.
Τι είδους εργασίες ολοκληρώνουν οι πελάτες σας κατά την αλληλεπίδραση με την επιχείρησή σας;
Είτε κάνετε μια κράτηση εστιατορίου, είτε κλείνετε ένα ραντεβού για τα μαλλιά, είτε οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το δημιουργήσετε στο chatbot του Facebook Messenger.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.