Η δημιουργία βίντεο είναι αυτή τη στιγμή η πιο ταχύτατα αναπτυσσόμενη υπηρεσία digital marketing στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης.
Είτε πρόκειται για ένα σύντομο GIF, είτε για ένα live video με διάρκεια μιας ώρας, τα κοινωνικά μέσα είναι γεμάτα από βίντεο. Ανεξάρτητα από την πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που προσπαθείτε να εστιάσετε, το βίντεο πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής σας – ακόμη και το LinkedIn, ένα από τα λιγότερο οπτικά κοινωνικά δίκτυα γύρω, άρχισε να αγκαλιάζει βίντεο τα τελευταία χρόνια.
Σε αυτήν την ανάρτηση, θα εξετάσουμε τρόπους με τους οποίους μπορείτε να δημιουργήσετε βίντεο υψηλής ποιότητας για κοινωνικά μέσα με έναν μικρό προϋπολογισμό.
1. Δημιουργήστε μια στρατηγική βίντεο.
Εάν κάνετε βίντεο με έναν προϋπολογισμό, τότε πρέπει να έχετε μια στρατηγική. Αυτό θα καθοδηγήσει ολόκληρη τη διαδικασία σας και θα μειώσει την πιθανή υπερανάληψη, βοηθώντας σας να παραμείνετε συγκεντρωμένοι.
Έχοντας μια στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε πιο επαγγελματικά βίντεο. Το γεγονός ότι κάνετε βίντεο με έναν συγκεκριμένο προϋπολογισμό δεν αποτελεί δικαιολογία για να κάνετε μια κακή δουλειά.
Μερικά σημαντικά στοιχεία μιας αποτελεσματικής στρατηγικής για τη δημιουργία βίντεο είναι:
Α. Ο διαθέσιμος προϋπολογισμός για την πραγματοποίηση βίντεο στα κοινωνικά μέσα.
Β. Ιδανικό κοινό των μέσων μαζικής ενημέρωσης.
Γ. Στόχοι που αφορούν στην κοινή χρήση βίντεο στα κοινωνικά μέσα.
Δ. Η συχνότητα της κοινής χρήσης βίντεο.
Ε. Τι είδους βίντεο θα πρέπει να δημιουργήσετε βάσει στόχων που έχετε θέσει.
2. Χρησιμοποιήστε ένα αποτελεσματικό εργαλείο δημιουργίας και επεξεργασίας βίντεο.
Μπορείτε να προστατεύσετε τον εαυτό σας από το άγχος της λήψης βίντεο, όταν επιλέγετε εργαλεία βίντεο που σας βοηθούν να δημιουργήσετε βίντεο. Και ακόμα κι αν κάνετε βίντεο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα εργαλεία για να τα επεξεργαστείτε.
Τα περισσότερα εργαλεία βίντεο παρέχουν τώρα πρότυπα templates που μπορείτε να προσαρμόσετε ώστε να ταιριάζουν με το εμπορικό σήμα σας και να ταιριάζουν στο μήνυμά σας.
3. Επενδύστε στα βασικά: ποιο είναι το βίντεο που χρειάζεστε.
Εάν σχεδιάζετε να τραβήξετε πολλά βίντεο για τις καμπάνιες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, τότε η επένδυση σε εργαλεία βίντεο είναι ζωτικής σημασίας.
Υπάρχουν πολλά κομμάτια εξοπλισμού που μπορείτε να αγοράσετε, αλλά αυτά τα τέσσερα εργαλεία είναι απαραίτητα:
Η ψηφιακή μηχανή – για να είστε σίγουρη ότι τα βίντεό σας θα έχουν καταπληκτική εικόνα.
Μικρόφωνο – τα περισσότερα ενσωματωμένα μικρόφωνα δεν επαρκούν για την παροχή ενός καθαρού ήχου για ένα βίντεο.
Τρίποδα – για να σταθεροποιήσετε τη φωτογραφική σας μηχανή ενώ φωτογραφίζετε.
Φωτιστικό κιτ – για να διασφαλίσετε ότι ο φωτισμός θα φτάσει στο επίπεδο που πρέπει και το βίντεο σας θα φανεί εξαιρετικό.
4. Χρησιμοποιήστε το smartphone σας για λήψη βίντεο.
Σήμερα, τα smartphones μπορούν να δώσουν εξαιρετικά βίντεο – σίγουρα αρκετά καλά για να μοιραστούν τα κοινωνικά μέσα (αν και όχι για τη δημιουργία διαφημιστικών / μάρκετινγκ βίντεο).
Η εξαιρετική απόδοση από τα smartphones σας, μπορεί να κάνει το περιεχόμενο του βίντεό σας να φαίνεται εξαιρετικά ζωντανό και με φρέσκια ματιά. Αν θέλετε να δημιουργήσετε βίντεο που μπορεί να σχετίζεται με το κοινό σας άμεσα, χρησιμοποιήστε ένα smartphone.
5. Κρατήστε τα πράγματα απλά.
Όταν μοιράζεστε ένα βίντεο σε κοινωνικά μέσα, κανείς δεν περιμένει την ποιότητα παραγωγής του James Cameron. Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν απλά να δουν ένα βίντεο που τους παρέχει κάποιο περιεχόμενο που να αξίζει και ένα βίντεο που να φαίνεται καλά γυρισμένο.
Όποιο μήνυμα θέλετε να μεταφέρετε, τα βίντεό σας πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο ξεκάθαρο. Γι ‘αυτό πρέπει να γνωρίζετε ακριβώς τι είναι το μήνυμά σας προτού προχωρήσετε στη δημιουργία βίντεο σας..
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.