Πώς θα αξιοποιήσετε τη δυναμική του remarketing;

Μία από τις πιο κερδοφόρες καμπάνιες με την υψηλότερη μετατροπή που μπορείτε να ξεκινήσετε στο διαφημιστικό λογαριασμό στο Google AdWords είναι μια καμπάνια remarketing.

Η πλειοψηφία των διαδικτυακών εμπόρων που χρησιμοποιούν τη δυνατότητα του Google Adwords Remarketing τείνουν να τοποθετούν μόνο ένα κώδικα Remarketing “γενικών επισκεπτών” στην επικεφαλίδα ή το υποσέλιδο του ιστότοπού τους. Με αυτόν τον τρόπο θα δημιουργηθεί ένα ενιαίο κοινό ΟΛΩΝ των επισκεπτών στον ιστότοπο στο οποίο μπορείτε να προβάλλετε γενικές διαφημίσεις, καθώς οι πελάτες συνεχίζουν να περιηγούνται στον ιστό. Παρόλο που αυτό λειτουργεί πολύ καλά και θα έχει ως αποτέλεσμα μια πιο εξειδικευμένη επισκεψιμότητα να επιστρέφει στον ιστότοπό σας, η διαφήμιση που προβάλλεται ενδέχεται να μην είναι η πιο σχετική για αυτούς και ο λόγος για τον οποίο επισκέφθηκαν τον ιστότοπό σας εξαρχής. Κοιτούσαν ένα συγκεκριμένο προϊόν όπως ένα ζευγάρι παπούτσια; Ή έψαχναν χειμωνιάτικα μπουφάν από τη στιγμή που η θερμοκρασία έπεσε;

Η σημαντικότερη δυνατότητα που σας δίνεται είναι ότι μπορείτε να σετάρετε απεριόριστα κοινά στόχευσης και εκστρατειών remarketing. Και να ρυθμίσετε την καθεμία να παρουσιάζει συγκεκριμένες διαφημίσεις σχετικές με το προϊόν. Ή την υπηρεσία που τους έκανε να επισκεφθούν τον ιστότοπό σας.

Σκεφτείτε το. Θα θέλατε κάποιος που αναζήτησε “κόκκινα παπούτσια μπάσκετ” και στη συνέχεια επισκέφθηκε τον ιστότοπό σας να δει μια διαφήμιση remarketing που εμφανίζει ένα γενικό διαφημιστικό κείμενο με το λογότυπο της εταιρείας σας που τους κατευθύνει στην αρχική σας σελίδα; Ή θα προτιμούσατε να προβάλετε μια διαφήμιση με εικόνα με τα ίδια κόκκινα παπούτσια μπάσκετ που είδαν. Με μια άμεση σύνδεση στην ίδια τη σελίδα του προϊόντος; Οτιδήποτε είναι δυνατό με μια καλή στρατηγική remarketing!

Πώς θα αξιοποιήσετε τη δυναμική του remarketing;

Το κλειδί εδώ είναι ότι μπορείτε να δημιουργήσετε μεμονωμένες καμπάνιες remarketing που να σχετίζονται με ένα συγκεκριμένο προϊόν. Ή μια υπηρεσία που θέλετε να προβάλετε ξανά. Αφού δημιουργήσετε τον κώδικα καμπάνιας και remarketing για το συγκεκριμένο προϊόν, ας υποθέσουμε ότι αυτή η καμπάνια θα αφορά τα “κόκκινα αθλητικά παπούτσια μπάσκετ”. Βεβαιωθείτε ότι τοποθετήσατε τον κώδικα ΜΟΝΟ στη συγκεκριμένη σελίδα του προϊόντος. Έτσι, θα είστε σε θέση να συγκεντρώσετε ένα κοινό που ενδιαφέρεται πολύ για τα “κόκκινα παπούτσια μπάσκετ”. Τα οποία μπορείτε εύκολα και αποτελεσματικά να προβάλετε ξανά.

Μπορείτε να προσαρμόσετε αυτήν την ιδέα στην δική σας επιχείρηση και να την κάνετε να δουλέψει με τον τρόπο που χρειάζεστε. Στην τελική, η Google ενδιαφέρεται για τη σχετικότητα και τη δημιουργία της καλύτερης εμπειρίας για τους χρήστες. Αν κάνετε το κομμάτι σας και προβάλετε τις πιο σχετικές διαφημίσεις στους πιθανούς πελάτες. Τότε η Google όχι μόνο θα σας ανταμείψει με υψηλότερες βαθμολογίες ποιότητας, φθηνότερα κλικ και ένα καλύτερο μερίδιο προβολής. Aλλά το πιο σημαντικό είναι πως θα δείτε τα έσοδά σας και τα ποσοστά μετατροπής να αυξάνονται ραγδαία!

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.