Πότε πρέπει να επενδύσετε περισσότερο στο marketing;
Ποια είναι η σωστή στιγμή;
Πρέπει να επενδύσετε περισσότερα χρήματα στο marketing; Οι περισσότεροι επιχειρηματίες πιστεύουν ότι το μόνο που κάνει το marketing είναι να “τους τρώει τα λεφτά”. Αλλά αντίθετα με την κοινή αυτή πεποίθηση, το marketing είναι ένας τομέας που απαιτεί στρατηγικές επενδύσεις.
Πότε πρέπει να επενδύσετε περισσότερο στο marketing;
Υπάρχουν όμως κάποια σημάδια που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη σας γιατί δείχνουν ότι ήρθε η ώρα η επιχείρησή σας να επενδύσει περισσότερα στο marketing.
1. Οι ανταγωνιστές σας αρχίζουν να έχουν καλύτερες κατατάξεις από εσάς
Με τον όρο κατάταξη εννοούμε το πώς τα πάει η επιχείρησή σας σε σχέση με της άλλες επιχειρήσεις όσον αφορά τις μηχανές αναζήτησης. Εάν η δική σας επιχείρηση είναι κάτω από αυτή των ανταγωνιστών σας στα αποτελέσματα αναζήτησης τότε μάλλον οι ανταγωνιστές σας έχουν επενδύσει χρήματα σε SEO. Μπορεί να έχουν προσλάβει ειδικούς για να δημιουργήσουν για αυτούς ποιοτικό περιεχόμενο ή να επενδύουν σε διαφημίσεις PPC σε συνδυασμό με καλύτερη στρατηγική λέξεων κλειδιών SEO.
2. Δεν έχετε στρατηγική marketing
Εδώ αρχίζουν όλα. Έχετε στρατηγική marketing; Εάν διστάζετε να απαντήσετε ακόμα και για ένα δευτερόλεπτο τότε σημαίνει ότι δεν έχετε ή ότι δεν είναι επαρκώς ανεπτυγμένη και δεν υποστηρίζεται από όλη την εταιρεία σας. Δεν είναι ασυνήθιστο για μία εταιρεία να μην ξέρει από πού να αρχίσει ή να έχει βραχυπρόθεσμους στόχους και να μην βλέπει το γενικό πλάνο. Εάν έχετε κολλήσει σε αυτά τα επίπεδα επενδύστε χρήματα για να δημιουργήσετε μία επαγγελματική στρατηγική marketing που θα φέρει μεγάλη αύξηση πωλήσεων.
3. Το email marketing σας είναι ξεπερασμένο
Δεν εννοώ ότι δεν κάνετε τίποτα. Εννοώ ότι δεν κάνετε τίποτα άλλο από το να στέλνετε το κλασικό newsletter κάθε μήνα με όλες τις ενημερώσεις που μπορείτε να σκεφτείτε για την εταιρείας σας και να το στέλνετε σε όλη την βάση δεδομένων σας. Ήρθε η ώρα να δοκιμάσετε να εξατομικεύσετε το email σας, να κάνετε A/B testing και να δημιουργείτε στοχευμένα μηνύματα. Τα email σας πρέπει με άλλα λόγια να είναι εξατομικευμένα, στοχευμένα και βελτιστοποιημένα.
4. Δεν έχετε εταιρικό blog ή δεν το ανανεώνετε συχνά
Είναι πολύ ενδιαφέρον πόσες πολλές επιχειρήσεις ανατριχιάζουν στην ιδέα να φτιάξουν blog. Ποιος θα ανεβάζει τις ενημερώσεις, τι θα λέμε, γιατί το χρειαζόμαστε; Όποιες κι αν είναι οι επιφυλάξεις σας, ξεκινήστε ένα blog με ποιοτικό περιεχόμενο τώρα! Το Blog θα είναι το ζωντανό σημείο της ιστοσελίδας σας, θα γνωστοποιεί συνεχώς στην Google ότι η ιστοσελίδα σας είναι ενημερωμένη και θα λέει συνεχώς στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας ότι είστε ειδικός στον κλάδο σας.
5. Δεν έχετε την τεχνολογία που απαιτείται για να εκμεταλλευτείτε τα αναγκαία marketing reports
Οι όροι bounce rate, call-to-action, click through, και impressions είναι βασικοί όροι στον κόσμο του marketing. Είναι όροι που χρησιμοποιούνται καθημερινά όταν αναλύετε και σχεδιάζετε τις παρελθοντικές, παροντικές και μελλοντικές σας καμπάνιες. Πρέπει να είστε σε θέση να συλλέγεται αυτά τα δεδομένα και να τα αναλύετε.
6. Η εταιρεία σας δεν ξέρει να συνδυάζει marketing με πωλήσεις
Ένα τεράστιο μέρος στην επιτυχία του marketing παίζει ο σωστός συντονισμός των πωλήσεων και του Marketing . Καθώς οι στρατηγικές marketing αναπτύσσονται και εξελίσσονται, ο συντονισμός σας εξασφαλίζει ότι όλοι είναι εναρμονισμένοι και έχουν τους ίδιους στόχους. Με το να επενδύσετε σε κάποιον εξωτερικό συνεργάτη για αυτό το θέμα μπορεί να σας δώσει μια απίστευτα δυναμική οπτική και μοναδικά αποτελέσματα.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.