Τακτικές SEO που δεν πρέπει πια να χρησιμοποιείτε.
Αυτές είναι οι τακτικές SEO που πρέπει να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε στη στρατηγική σας.
Παλιά τακτική #1: Subdomains και ξεχωριστά domain για κυριαρχία του SERP
Κλασικά, αν θέλατε να είστε κύριος της πρώτης σελίδας των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google για ένα επώνυμο ερώτημα ή ένα μη επώνυμο ερώτημα ή εάν απλά θέλατε να δοκιμάσετε να κυριαρχήσετε πλήρως, ένας από τους τρόπους να το πετύχετε ήταν η προσθήκη μιας δέσμης subdomain στον ιστότοπό σας ή η καταχώριση μερικών ξεχωριστών domain, έτσι ώστε να φτάσετε να ελέγχετε τα κορυφαία 10 αποτελέσματα.
Γιατί αυτό δεν λειτουργεί
Αυτό που συνέβη πρόσφατα, είναι ότι η Google έχει αρχίσει να δίνει προτεραιότητα σε πολλαπλές υποσελίδες σε ένα μόνο SERP από ένα μόνο domain. Μπορείτε να δείτε ένα τέτοιο παράδειγμα με το Yelp σχεδόν σε όλες τις αναζητήσεις που σχετίζονται με εστιατόρια. Ή με το LinkedIn σε πολλά επιχειρηματικά θέματα και αναζητήσεις που σχετίζονται με την εργασία.
Μπορείτε να το δείτε με το Quora σε μια σειρά αναζητήσεων στυλ ερωτήσεων, όπου θα εμφανιστούν πολλές από αυτές ή με το Stack Overflow, το οποίο εμφανίζεται για πολλά θέματα μηχανικής και προγραμματισμού.
Αντικαταστήστε το με barnacle SEO και με περιεχόμενο που φιλοξενείται σε υποφάκελο.
Έτσι, ένας από τους καλύτερους τρόπους για να γίνει αυτό σήμερα είναι με χρήση barnacle SEO και με περιεχόμενο που φιλοξενείται σε υποφάκελο. Δηλαδή, δεν χρειάζεται να τοποθετήσετε το περιεχόμενό σας σε ξεχωριστό subdomain για να το κατατάξετε πολλές φορές στο ίδιο SERP.
Το barnacle SEO είναι επίσης εξαιρετικά βολικό. Η Google προσφέρει πολλά οφέλη σε ορισμένες από αυτές τις ιστοσελίδες που φιλοξενούν περιεχόμενο καθώς και προφίλ που μπορείτε να δημιουργήσετε εσείς οι ίδιοι. Αυτή είναι μια πολύ καλή τακτική για εσάς. Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός της μετάβασης από την πολλαπλή χρήση subdomain για να μπείτε στα SERP, στην χρήση μεμονωμένων σελίδων.
Παλιά τακτική #2: Βελτίωση της κατάταξης μόνο με δημιουργία συνδέσμων
Βλέπω πολλούς ανθρώπους να το κάνουν αυτό, οι οποίοι έχουν καταταχθεί στον αριθμό 5, 10 ή 20 και σκέφτονται: “Εντάξει, κατατάσσομαι στις πρώτες σελίδες της Google. Το επόμενο βήμα είναι να δημιουργήσω συνδέσμους για να χτίσω το δρόμο μου στην κορυφή.”
Τακτικές SEO που δεν πρέπει πια να χρησιμοποιείτε
Γιατί δεν λειτουργεί πλέον από μόνο του
Παλιότερα, την εποχή των δεινοσαύρων, εννοώντας το 2011, αυτό λειτουργούσε εντελώς. Αυτό ήταν “το” μονοπάτι για μια υψηλότερη κατάταξη. Μόλις φτάνατε στο σημείο όπου είχατε αποκτήσει κάποια αξία, οι σύνδεσμοι σας βοηθούσαν να φτάσετε στην κορυφή. Αλλά σήμερα αυτό δεν ισχύει πια.
Αντικαταστήστε την τακτική με επιτυχημένη αναζήτηση χρήστη, βελτιστοποίηση UX, αναβαθμίσεις περιεχομένου και ανάπτυξη της επωνυμίας σας
Θα σας πρότεινα να αποσυρθείτε από την παλιά αυτή στρατηγική και να την αντικαταστήσετε με μια επιτυχημένη αναζήτηση χρήστη. Έχουμε δει μια ομάδα ανθρώπων να επενδύουν σε μια τέτοια βελτιστοποίηση και να δίνουν μεγάλη ώθηση στο website τους. Ακόμη και με κακούς συνδέσμους, όχι και τόσο υψηλό DA, και τα σχετικά. Η βελτιστοποίηση UX, προϋποθέτει τη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη και τον καθορισμό της μορφής του περιεχομένου έτσι ώστε να εξυπηρετεί καλύτερα τους ερευνητές.
Οι αναβαθμίσεις περιεχομένου βελτιώνουν το πραγματικό περιεχόμενο στη σελίδα και η ανάπτυξη της επωνυμίας σας συνδέει περισσότερο το εμπορικό σήμα με σας το θέμα ή τη λέξη-κλειδί σας. Γιατί συμβαίνει αυτό; Συμβαίνει επειδή οι σύνδεσμοι από μόνοι τους σήμερα φαίνεται να μην αρκούν. Είναι ακόμα ένας ισχυρός παράγοντας κατάταξης βέβαια. Δεν μπορούμε να τους αγνοήσουμε απόλυτα.
Αλλά αν θέλετε να ξεπεράσετε σελίδες με υψηλότερης ταξινόμηση, αυτές οι επενδύσεις είναι συχνά πολύ πιο εύκολες να γίνουν καθώς και πιο καρποφόρες.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.