Πώς θα σχεδιάσετε τη στρατηγική σας χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά.

Ένα παράδειγμα ανάπτυξης στρατηγικής σχετικά με το περιεχόμενο ιστοσελίδας.

Αυτή είναι μια προφανής εύκολη λειτουργία για όλα τα SEO, ωστόσο, σε αντίθεση με τις περισσότερες καμπάνιες αναζήτησης – αυτό για εμάς ήταν μια μεγάλη βάση δεδομένων που είχε τουλάχιστον 50.000 λέξεις-κλειδιά.

Η βασική ιδέα εδώ ήταν να μπορείς να τα αναστρέφεις όλα αφού πρώτα τα φέρεις στα μέτρα σου. Να είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε τα πάντα. Και να αφήσετε τους μετρητές απόδοσης να σας υπαγορεύσουν πού να διαθέσετε τους πόρους σας.

Πώς θα σχεδιάσετε τη στρατηγική σας χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά

Πρέπει πρώτα να περάσετε από όλες τις κάθετες αναζητήσεις των στόχων σας, όπως υπαγορεύονται από τις επιλεγμένες go-to-market κατηγορίες. Το επόμενο βήμα είναι ο προσδιορισμός των 100 κορυφαίων φράσεων με τον υψηλότερο όγκο αναζήτησης σε αυτές. Και η παρατήρηση των 100 κορυφαίων διευθύνσεων URL που είναι αυτή τη στιγμή πρώτα στην κατάταξη των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google και των άλλων μηχανών.

Από εδώ ξεκινά μια εξαντλητική διαδικασία αξιολόγησης των ευκαιριών για κάθε λέξη-κλειδί. Και στη συνέχεια, η συγκέντρωση ευκαιριών για τη διάκριση ποιων κατηγοριών χρειάζονται για την αύξηση κυκλοφορίας.

Μπορείτε να στοχεύσετε τον εφικτό στόχο. Λέξεις-κλειδιά που προσδιορίζονται από το μοντέλο σας, που θα μπορούσαν να δημιουργήσουν ένα ελάχιστο επίπεδο κυκλοφορίας σε 3 μήνες ή λιγότερο, με μια ελάχιστη επένδυση στην ανάπτυξη του περιεχομένου.

Σχεδιάζοντας μια Στρατηγική Περιεχομένου

Αυτό είναι το πιο δύσκολο μέρος οποιουδήποτε ιστοσελίδα ή έργου με εστίαση στο περιεχόμενο.

Το κλειδί της επιτυχίας για το συγκεκριμένο έργο ήταν μια σελίδα από το βιβλίο του Jeff Bezos που μας προέτρεψε να γίνουν οι πελάτες μας μια έμμονη ιδέα. Εμείς όχι μόνο ξεκινήσαμε ένα επιθετικό a/b πρόγραμμα δοκιμών, αλλά συνεχώς ζητάγαμε από τους χρήστες μας ανατροφοδότηση.

Ζητήσαμε δύσκολες ερωτήσεις, που κυμαίνονται από το τι άρεσε στους χρήστες αλλά και τι δεν άρεσε (χρώματα, γραμματοσειρές και σχεδιαγράμματα). Αλλά και αν συγκεκριμένα συστατικά της ιστοσελίδας μας ήταν λιγότερο από ιδανικά ή ακόμα και άσχετα για αυτούς.

Πήραμε τις απαντήσεις στα σοβαρά. Κάνοντας αλλαγές καθώς τις λαμβάναμε, προσπαθώντας να λαμβάνουμε κάτι εποικοδομητικό από κάθε ανατροφοδότηση, φτάνοντας μέχρι και τις 10 βελτιώσεις την εβδομάδα.

Ξεκίνησε να λειτουργεί.

Μόλις είδαμε τη βελόνα να αρχίζει να κινείται σχετικά με τις μετρήσεις αφοσίωσης των χρηστών της ιστοσελίδας. Την ώρα που παραμένουν στον ιστότοπο, τις σελίδες ανά επίσκεψη, και την άμεση ή επώνυμη κυκλοφορία, περάσαμε στην επόμενη φάση της στρατηγικής μας η οποία ήταν η ανάλυση του κοινού μας.

Η στόχευση του σωστού κοινού είναι πολύ πιο δύσκολη από όσο ακούγεται.

Μπορώ να πω ειλικρινά από την εμπειρία της εργασίας σε αυτό το έργο ότι σχεδόν πάντα τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται. Ξεκινήσαμε με τη στόχευση ενός πολύ μεγάλου τμήματος. Αλλά μετά από μερικούς μήνες αποδείχθηκε ότι οι περισσότεροι (και πιο ενεργοί) χρήστες μας, μας έβρισκαν μόνο από μια χούφτα στοχευμένων κατηγοριών.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.