Πως θα γίνεις ειδικός στο SEO.

Το πρώτο βήμα που χρειάζεται για να γίνεις ειδικός στο SEO είναι να είσαι σίγουρος ότι το αγαπάς στα αλήθεια.

Ότι θέλεις να το κάνεις και ότι είσαι αποφασισμένος πως θα κάνεις αυτό που πρέπει για να γίνει καλός σε αυτός. Πολύ καλός.

Το δεύτερο σημαντικό βήμα είναι να δημιουργήσεις μια ιστοσελίδα.

Πήγαινε στο wordpress.org ή wordpress.com, και σχεδίασε τη δική σου ιστοσελίδα.
Θα μπορούσε να είναι ένα blog, θα μπορούσε να είναι μια πλατφόρμα για blogging δεν έχει και πολύ σημασία.

Αυτό απλώς είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις. Χωρίς να έχεις τον δικό σου ιστότοπο δεν θα καταφέρεις να εφαρμόσεις τις τεχνικές του SEO, αφού πρώτα έχεις κάνει διάφορες δοκιμές, έχεις πειραματιστεί, έχεις ψάξει σε βάθος το αντικείμενο.

Το τρίτο καθοριστικό βήμα είναι να γράψεις το περιεχόμενο.

Όταν έχεις τη δική σου ιστοσελίδα, αν δεν δημιουργήσεις πρωτότυπο και ποιοτικό περιεχόμενο, δεν πρόκειται να ανέβεις στη σειρά κατάταξης της google. Και όπως λένε όλοι, το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς.

Δημοσίευσε περιεχόμενο για ο,τιδήποτε με το οποίο είσαι παθιασμένος.

Πάμε στο επόμενο βήμα, το τέταρτο. Ήρθε η ώρα να χτίσεις λινκς.

Ήρθε η στιγμή να στοχεύσεις σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά και στην συνέχεια να αρχίζεις και δημιουργείς εισερχόμενα links προς το website σου.

Αν κανείς δεν κλικάρει στην ιστοσελίδα σου, δεν θα μπορέσεις να ανέβεις στη σειρά κατάταξης. Δεν θα κατορθώσεις να πετύχεις την επιθυμητή αύξηση της επισκεψιμότητας.

Και μετά θα πάρετε αυτά τα άρθρα και θα τα βάλετε στο Ahrefs.

Το Ahrefs σας δίνει τη δυνατότητα να «κατασκοπεύσετε» τους «αντιπάλους» σας. Να δείτε πόσο καλά τα πηγαίνουν στις μηχανές αναζήτησης και ποια είναι η αναλογία των backlinks μεταξύ σας.

Βλέποντας λοιπόν ποιες λέξεις κλειδιά δουλεύουν σωστά θα κατανοήσετε πως θα πρέπει κι εσείς να συνδέεστε με τα άλλα sites όταν φτιάχνετε backlinks προς τη δική σας ιστοσελίδα.

Και συνεχίζουμε με το πέμπτο βασικό σημείο. Πως θα ξεκινήσετε να παίρνετε κοινοποιήσεις για αυτά που δημοσιεύετε από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Φυσικά, επιπλέον θα πρέπει να ακολουθήσετε όλα τα δημοφιλή blogs που σχετίζονται με το digital marketing. Σε όλα αυτά θα βρείτε τα τελευταία και πιο σημαντικά «μυστικά» που αφορούν στο SEO, τις νέες τάσεις και τεχνικές.

Πιο συγκεκριμένα, διαβάζοντάς τα σε καθημερινή σχεδόν βάση, θα μαθαίνετε συνεχώς νέα πράγματα. Έτσι θα παρακολουθείτε την αφρόκρεμα και θα μπορείτε να είστε κοντά στη συζήτηση για όσα «τρέχουν» στην βιομηχανία του SEO.

Και τελευταίο αλλά καθόλου λιγότερο σημαντικό.

Δεν πρόκειται να σκαρφαλώσετε στην κορυφή της Google σε ένα μήνα ούτε σε τρεις μήνες ούτε σε έξι μήνες.

Καταρχάς, θα πάρει καιρό και κάθε χρόνο επειδή ο ανταγωνισμός μεγαλώνει ανάμεσα στα sites, η κατάκτηση της κορυφής θα είναι όλο και πιο δύσκολο στοίχημα να κερδηθεί.

Επιπλέον, μπορεί να σας φανεί αστρονομικός ο αριθμός αλλά αυτή τη στιγμή υπάρχουν γύρω στα 1 δισεκατομμύριο 700 εκατομμύρια ιστοσελίδες στο ιντερνετ. Αυτό σημαίνει ότι ουσιαστικά αντιστοιχεί μία ιστοσελίδα σε κάθε τέσσερις ανθρώπους.

Αυτό σημαίνει ότι περίπου ένα μπλογκ αντιστοιχεί για κάθε επτά ανθρώπους. Είναι εξωπραγματικός ο αριθμός για να επιλέξει κανείς από όλα αυτά τα sites.
Εξαιτίας αυτού του γεγονότος η Google τώρα λέει ότι «κοιτάξτε, υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που μιλάνε για το ίδιο περιεχόμενο ξανά και ξανά.

Ας επιλέξουμε λοιπόν αυτές τις ιστοσελίδες που έχουν ενημερωμένο περιεχόμενο και πρωτοτυπία. Κάτι που ασφαλώς κάνει πιο δύσκολο ακόμα το εγχείρημα να «σκαρφαλώσετε» στην κατάταξη.

Συμπέρασμα; Έχετε υπομονή, δουλέψτε μεθοδικά για έξι μήνες και θα αρχίσετε να βλέπετε αποτελέσματα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.