Το Email Marketing σας βοηθάει να συνδεθείτε αποτελεσματικά με το κοινό σας!

Πως όμως θα δημιουργήσετε ένα newsletter mail που οι χρήστες θα διαβάζουν;

1. Ανακαλύψτε το είδος του ενημερωτικού δελτίου που θέλετε να στείλετε.

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο – είτε πρόκειται για ενημερωτικό δελτίο είτε όχι – χρειάζεται ένα κοινό νήμα, χρειάζεται να έχει συνοχή.

Ένας τρόπος για να μειώσετε την τυχαιότητα ενός ενημερωτικού δελτίου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι να τον κρατήσετε σε ένα πολύ συγκεκριμένο θέμα. Έτσι, αντί να είναι για την εταιρεία σας γενικά, ίσως είναι αφιερωμένη σε μια συγκεκριμένη υπηρεσία που προσφέρει.

Ένα παράδειγμα ενός μεγάλου ενημερωτικού δελτίου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με βάση το θέμα είναι το ενημερωτικό δελτίο “Αυτή η εβδομάδα σε γάτες” του BuzzFeed. = Αν και το BuzzFeed γράφει για τα πάντα, προσφέρουν ένα συγκεκριμένο ενημερωτικό δελτίο για ανθρώπους που αγαπούν την ανάγνωση για τις γάτες.

2. Ισορροπήστε το περιεχόμενο του ενημερωτικού σας δελτίου ώστε να είναι 90% εκπαιδευτικό και 10% προωθητικό.

Οι πιθανότητες είναι ότι οι συνδρομητές του ενημερωτικού δελτίου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν θέλουν να ακούνε για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας 100% του χρόνου.

Στα ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, ξεφορτωθείτε την αυτοπροβολή (τις περισσότερες φορές) και εστιάστε στην αποστολή στους συνδρομητές σας εκπαιδευτικών, σχετικών με το αντικείμενο και έγκαιρων πληροφοριών.

Αν δεν έχετε πραγματικά ένα συναρπαστικό, μεγάλο κομμάτι ειδήσεων σχετικά με το προϊόν, την υπηρεσία ή την εταιρεία σας, αφήστε τα διαφημιστικά μέρη απέξω.

Μόνο έτσι θα έχει το email marketing που κάνετε τα αποτελέσματα που θέλετε.

3. Καθορίστε τις «προσδοκίες» στη σελίδα “Εγγραφή”.

Αφού καταλάβετε που θα πρέπει να εστιάσετε και πετύχετε την ισορροπία περιεχομένου του ενημερωτικού δελτίου σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε επικοινωνήσει σωστά τα σχετικά με τη σελίδα προορισμού της συνδρομής σας.

Γίνετε συγκεκριμένος. Πείτε στους πιθανούς συνδρομητές τι ακριβώς θα περιέχει το ενημερωτικό δελτίο καθώς και πόσο συχνά θα πρέπει να το περιμένουν από εσάς.

4. Μην κατακλύζετε ανθρώπους με υπερβολικό κείμενο ή εικόνες.

Ακόμη και αν επιλέξετε ένα ενημερωτικό δελτίο χωρίς φωτογραφία, κρατήστε το μήνυμά σας γρήγορο και στοχευμένο, ώστε το email να τραβήξει την προσοχή όσο γίνεται περισσότερη ώρα.

5. Κάντε το περιεχόμενό σας πολύτιμο.

Κανείς δεν θέλει να ανοίξει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με μια δέσμη διαφημίσεων σε αυτό. Έτσι, συμπεριλάβετε, συμβουλές και χρήσιμες αναρτήσεις ιστολογίου κατά μήκος του «δρόμου», οπότε ο αναγνώστης αισθάνεται σαν να μαθαίνει κάτι. Αυτό θα κάνει τη συνδρομή να είναι πολύ πιο πολύτιμη γι ‘αυτούς.

6. Πάντα να δοκιμάζετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Είναι ενοχλητικό όταν ένας σύνδεσμος δεν λειτουργεί ή μια πτυχή του σχεδιασμού φαίνεται όχι καλά δομημένη. Επομένως, φροντίστε να στείλετε τα μηνύματα δοκιμής στον εαυτό σας και έναν συνάδελφο που μπορεί να σας δώσει χρήσιμη ανατροφοδότηση.

Ελέγξτε τους τόσο σε υπολογιστή όσο και σε εισερχόμενα smartphone, για να επιβεβαιώσετε ότι τόσο τα σχέδια για κινητά όσο και για υπολογιστές γραφείου φαίνονται καλά.

Αλλιώς το Email Marketing που σχεδιάσατε θα είναι μια καταστροφή.

7. Γίνεται δημιουργικός με τις γραμμές θέματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Ακόμη και αν οι συνδρομητές σας εγγραφούν για τα μηνύματά σας, δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα ανοίξουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόλις τα λάβουν στα εισερχόμενά τους.

Πολλοί διαφημιστές προσπαθούν να αυξήσουν την εξοικείωση με τους συνδρομητές τους διατηρώντας τη γραμμή θέματος την ίδια κάθε μέρα, εβδομάδα ή μήνα που την στέλνουν.

Αλλά ας το παραδεχτούμε, οι υποκείμενες γραμμές γίνονται παλιές για τους συνδρομητές – και γρήγορα.

Γιατί; Επειδή δεν υπάρχει κανένα κίνητρο από τη γραμμή θέματος να κάνετε κλικ σε αυτό το συγκεκριμένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ακριβώς αυτή τη στιγμή.

Μια καλύτερη προσέγγιση θα ήταν να προσπαθήσετε να έχετε μια διαφορετική, δημιουργική, δεσμευτική γραμμή θέματος για κάθε ενημερωτικό δελτίο που στέλνετε.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.