Με τόσα πολλά διαφορετικά κανάλια social media διαθέσιμα για τις επιχειρήσεις, η απόφαση για το ποια είναι τα πιο πολύτιμα, μπορεί να φανεί λίγο συντριπτική – ειδικά για τις B2B επιχειρήσεις. Ενώ οι B2C επιχειρήσεις μπορούν να βρουν και να στοχεύουν τους καταναλωτές σχεδόν σε οποιοδήποτε δίκτυο, οι B2B συχνά έχουν περισσότερες δυσκολίες να συνδεθούν με το κοινό τους σε πλατφόρμες όπως το Pinterest, το Facebook, το Foursquare ή το Instagram.
Αλλά τι γίνεται με το Twitter, ένα ακόμα σημαντικό εργαλείο του social media marketing.
Από όταν ξεκίνησε, το Μάρτιο του 2006, το Twitter έχει γίνει μια από τα πιο δημοφιλείς ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο. Με περισσότερους από 330 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες και 500 εκατομμύρια Tweets να αποστέλλονται καθημερινά, είναι πλέον μία από τις μεγαλύτερες πηγές ειδήσεων για σχεδόν οτιδήποτε. Για να καταφέρετε να πείσετε την εταιρεία B2B σας να αρχίσει να επωφελείται από αυτό το πολύτιμο κανάλι marketing, ας εξετάσουμε κορυφαίοι 4 λόγους για τους οποίους η εταιρεία B2B σας πρέπει να χρησιμοποιεί το Twitter:

1. Κοινό-στόχος
Οι χρήστες Twitter καλύπτουν σχεδόν κάθε ίντσα του φάσματος προσωπικότητας. Πιστεύετε ότι δεν βρίσκονται εκεί για τη βιομηχανία της επιχείρησής σας; Αφού έψαξα για προφίλ με τις λέξεις “διευθυντής κατασκευών” σε αυτά, βρήκα κυριολεκτικά εκατοντάδες προφίλ Twitter επαγγελματιών που εργάζονται σε θέση διαχείρισης για κάποιον κατασκευαστή. Δοκιμάστε να αναζητήσετε όρους που το κοινό-στόχος σας θα χρησιμοποιήσει για να περιγράψει τον εαυτό του και θα εκπλαγείτε από το πόσα εξαιρετικά δυναμικά αποτελέσματα θα βρείτε.

2. Εξυπηρέτηση Πελατών
Εκτός από την προσφορά ενός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μιας τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης πελατών, πολλές επιχειρήσεις επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν το Twitter ως έναν τρόπο υποστήριξης του ηλεκτρονικού τους κοινού για να απαντήσουν στις ερωτήσεις τους. Οι εταιρείες μπορούν να ρυθμίσουν συγκεκριμένα προφίλ εξυπηρέτησης πελατών, να παρακολουθήσουν τις ροές τους, να λαμβάνουν ειδοποιήσεις οποτεδήποτε το προφίλ τους στο Twitter ή η εταιρεία τους αναφέρεται σε ένα Tweet και μπορούν να ανταποκριθούν αμέσως χωρίς να αναγκάσουν τους πελάτες να καλέσουν και να μείνουν σε αναμονή για 15 λεπτά.

3. Ανάλυση ανταγωνιστών
Δεν είναι απογοητευτικό να μην ξέρετε πού βρίσκεστε ανάμεσα στους πιο κοντινούς ανταγωνιστές σας; Αν δεν ξέρετε πόσο καλά τα πάνε, τι θα χρησιμοποιήσετε ως σημείο αναφοράς για το πού βρίσκεστε στη βιομηχανία;  Η στρατηγική marketing είναι το Α και το Ω για την επίτευξη οποιουδήποτε στόχου. Παρακολουθώντας μερικά απλά στατιστικά στοιχεία για το Twitter (δηλ. αύξηση ακολούθων, Tweets κ.λπ.), μπορείτε πάντοτε να ελέγξετε για να δείτε πού βρίσκεστε στο βάθρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ακόμη καλύτερα, μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε τις τακτικές των ανταγωνιστών σας και το κοινοποιημένο περιεχόμενο!

4. Παγκοσμιοποίηση
Με πάνω από 330 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες ανά τον κόσμο, το Twitter δεν  απευθύνεται αποκλειστικά τις Ηνωμένες Πολιτείες. Εάν η εταιρεία B2B σας εξυπηρετεί πολλές παγκόσμιες αγορές, η αύξηση κοινού Twitter είναι το τέλειο εργαλείο για να προσεγγίσετε νέους πελάτες. Αν και είναι σημαντικό να μην το παρακάνετε με τα διάφορα κοινωνικά δίκτυα, το Twitter είναι μια απαραίτητη επιλογή για τις B2B οπουδήποτε. Ακόμη και αν η βάση των χρηστών της δεν είναι σχεδόν τόσο σχετική με τις επιχειρήσεις όσο και η LinkedIn, υπάρχει μια πληθώρα επαγγελματιών και εταιρειών B2B με τις οποίες η επιχείρησή σας μπορεί να συνδεθεί. Επιπλέον, σας παρέχει επίσης μια εξαιρετική κοινωνική, κινητή πλατφόρμα για την ανταλλαγή περιεχομένου και την παροχή υποστήριξης σε δυνητικούς και τρέχοντες πελάτες.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.