Twitter Marketing: ο απόλυτος οδηγός.
Σε αυτό το άρθρο, θα απαντήσουμε στην ερώτηση πως αναπτύσσεται η στρατηγική marketing στο twitter.
Είτε πρόκειται για pop-culture, τοπικές ή παγκόσμιες ειδήσεις, δουλειές, ή για τις μάρκες που χρησιμοποιούμε και φοράμε, το Twitter είναι ένα ισχυρό εργαλείο κοινωνικής δικτύωσης και μηχανή αναζήτησης στο οποίο μπορούμε να βρούμε τις πιο πρόσφατες πληροφορίες για σχεδόν οποιοδήποτε θέμα.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Twitter για την επιχείρησή σας και ποιες συμβουλές και κόλπα μπορείτε να εφαρμόσετε για να βελτιώσετε τις προσπάθειες marketing στη συγκεκριμένη πλατφόρμα;
Το Twitter διευκολύνει τη διανομή περιεχομένου. Και, υπάρχουν πάνω από 326 εκατομμύρια μέσους μηνιαίους χρήστες του Twitter παγκοσμίως για να μοιραστείτε αυτό το περιεχόμενο.
Τι είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ Twitter;
Μια στρατηγική μάρκετινγκ Twitter είναι ένα σχέδιο επικεντρωμένο στη δημιουργία, τη δημοσίευση και τη διανομή περιεχομένου για τους πελάτες σας, το κοινό και τους ακολούθους σας στα κοινωνικά δίκτυα.
Ο στόχος αυτού του τύπου στρατηγικής είναι να προσελκύσει νέους followers, να ενισχύσει τις μετατροπές, να βελτιώσει την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης και να αυξήσει τις πωλήσεις.
Στρατηγική:
1. Διερευνήστε το κοινό και τους υποψήφιους πελάτες
2. Δημιουργήστε ένα μοναδικό και συναρπαστικό περιεχόμενο
3. Φτιάξε ένα οργανωμένο χρονοδιάγραμμα για τις αναρτήσεις σας
4. Αναλύστε τον αντίκτυπό σας και τα αποτελέσματα της στρατηγικής σας.
13 συμβουλές για twitter marketing
1. Χρησιμοποιήστε τη στόχευση λέξεων-κλειδιών στις διαφημίσεις σας
2. Εφαρμογή hashtags
3. Οργανώστε ένα πρόγραμμα κοινής χρήσης περιεχομένου
4. Δημιουργήστε μια καμπάνια Twitter
5. Γράψτε ένα ισχυρό bio προφίλ
6. Χρησιμοποιήστε εικόνες και βίντεο
7. Αλληλεπίδραση με τους οπαδούς σας
8. Μοιραστείτε τις επισημάνσεις που γίνονται για εσάς στα μέσα.
9. Παρακολουθήστε τους λογαριασμούς Twitter των ανταγωνιστών σας
10. Επικεντρωθείτε στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των ακολούθων σας όταν δημιουργείτε περιεχόμενο
11. Προωθήστε τις εκδηλώσεις σας
12. Ελέγξτε τα μηνύματά σας τακτικά
13. Παρακολουθήστε τα αναλυτικά στοιχεία σας
Τι κάνει το Twitter μοναδικό;
Το Twitter είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο μάρκετινγκ για διάφορους λόγους.
Η πλατφόρμα …
… είναι ελεύθερη για χρήση.
… σας επιτρέπει να μοιράζεστε και να προωθήσετε περιεχόμενο σε δευτερόλεπτα
… διευρύνει την εμβέλειά σας.
… σας επιτρέπει να παρέχετε γρήγορη εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών.
… λειτουργεί ως εργαλείο μηχανής αναζήτησης για να αναζητήσετε τους ανταγωνιστές σας και το περιεχόμενο μάρκετινγκ τους για να δείτε ποιες τακτικές που χρησιμοποιούν.
… μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο μηχανών αναζήτησης για να βρείτε και να μάθετε τα πάντα για την εταιρεία σας.
… σας επιτρέπει να συζητάτε με τους ακολούθους σας, να μοιράζεστε τις τελευταίες ενημερώσεις σχετικά με την εταιρεία σας και να απευθυνθείτε στο κοινό σας.
Twitter Marketing: ο απόλυτος οδηγός
Πως να χρησιμοποιήσετε το Twitter
Καθώς αρχίζετε να χρησιμοποιείτε το Twitter για την επιχείρησή σας, υπάρχουν μερικά βήματα που θα θέλετε να κάνετε για να εξασφαλίσετε ότι φτάνετε στο κοινό-στόχο σας. Ανάλογα με τους στόχους σας, το μέγεθος της επιχείρησής σας και τον κλάδο, θα πρέπει να επιλέξετε να εκτελέσετε κάποια από τα παρακάτω βήματα (ή ίσως έχετε ήδη ολοκληρώσει κάποια από αυτά), ώστε να τα προσαρμόσετε στις ανάγκες σας.
1. Δουλέψτε πάνω στο χτίσιμο του προφίλ σας με τέτοιο τρόπο που να είναι μοναδικό
2. Δημιουργήστε λίστες
3. Οργανώστε συζητήσεις, πάρτε μέρος σε συνομιλίες που αφορούν στο αντικείμενό σας
4. Κάντε διαφήμιση
5. Μετακινήστε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας
6. Χρησιμοποιήστε το εργαλείο Twitter στιγμές
7. Λάβετε επαλήθευση στο Twitter
8. Εστιάστε στο να προσελκύσετε κοινό που μετράει για την εταιρεία σας
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.