4 λόγοι που οι πελάτες εγκαταλείπουν το e-shop σας.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους ένας επισκέπτης μπορεί να εγκαταλείψει την ιστοσελίδα σας κατά τη διάρκεια της ολοκλήρωσης της παραγγελίας στο e-shop σας. Ας δούμε κάποια σημαντικά θέματα σχετικά με το τι επηρεάζει περισσότερο την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών.

1. Πρόσθετα Έξοδα και Ασάφεια Τιμής

Σύμφωνα με τους καταναλωτές, ο #1 λόγος εγκατάλειψης του καλαθιού είναι με μεγάλη διαφορά τα “κρυμμένα” έξοδα που δεν εμφανίζονται μέχρι να αρχίσει η διαδικασία πληρωμής. Στο ίδιο πνεύμα, ο 4ος πιο δημοφιλής λόγος ήταν το ότι οι καταναλωτές δεν ήταν σε θέση να εξακριβώσουν το συνολικό κόστος της συναλλαγής πριν από την έναρξη της παραγγελίας.

Αυτό μας λέει ότι οι καταναλωτές θέλουν να ξέρουν ΑΚΡΙΒΩΣ τι να περιμένουν όταν αρχίζουν την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Και δεν θέλουν καμία απολύτως νέα πληροφορία να προκύπτει κατά τη διάρκεια της αγοράς.

Σε μερικά θέματα, έξοδα όπως φόροι ή έξοδα αποστολής μπορούν να αναμένονται και να είναι αποδεκτά, ενώ σε άλλα, αυτά θεωρούνται νέες πληροφορίες. Σε όλες τις περιπτώσεις, όμως, επιπλέον κόστη και άλλα έξοδα που δεν αποκαλύπτονται από την αρχή, θα οδηγήσουν συχνά σε εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών.

2. Υπερβολικά Περίπλοκη Διαδικασία Εξόδου

Οι καταναλωτές μισούν τις περίπλοκες διαδικασίες αγοράς. Δεν θέλουν να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό. Δεν θέλουν να συμπληρώσουν στρώματα περιττών πληροφοριών. Δεν θέλουν να πηδούν από σελίδα σε σελίδα.

Θέλουν να πληρώσουν, να πάρουν τα πράγματά τους και να φύγουν.

Όσο μεγαλύτερη και πιο περίπλοκη είναι η διαδικασία πληρωμής σας, τόσο πιο πιθανό είναι οι αγοραστές να ακυρώσουν τη συναλλαγή τους. Αντί να πληρώσουν.

3. Σφάλματα Ταμείου Εξόδου

Εάν δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία… δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία!

Οι δοκιμές ευχρηστίας και η εξάλειψη των λαθών θα πρέπει πάντα να είναι η #1 προτεραιότητα. Είναι απλό. Δεν εμπλέκεται καμία εικασία ή στρατηγική. Εάν έχετε ένα τέτοιο πρόβλημα, πετάτε κυριολεκτικά τα χρήματά σας.

Εξαλείψτε τα σφάλματα του ταμείου εξόδου τώρα. Τσεκάρετε το e shop σας όχι μία αλλά πολλές φορές για να βεβαιωθείτε ότι όλα λειτουργούν καλά. Δεν είναι τυχαίο ότι στην εταιρεία μας οι τεχνικοί καταναλώνουν για ελέγχους σχεδόν τον ίδιο χρόνο που χρειάζονται για την κατασκευή eshop.

4. Έλλειψη Εμπιστοσύνης στην Ιστοσελίδα ή στο Εμπορικό Σήμα

Η εμπιστοσύνη είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του ηλεκτρονικού εμπορίου. Χάρη στο τοπίο του διαδικτύου που θυμίζει την Άγρια-Δύση, πολλοί καταναλωτές έχουν ένα βαθύ ριζωμένο επίπεδο δυσπιστίας προς οποιοδήποτε εμπορικό σήμα ή ιστοσελίδα από την οποία δεν έχουν αγοράσει ξανά. Μια όμορφη και καλοσχεδιασμένη ιστοσελίδα αποπνέει κύρος, ασφάλεια, εμπιστοσύνη.

4 λόγοι που οι πελάτες εγκαταλείπουν το e-shop σας

Παρόλο που το τοπίο είναι πολύ καθαρότερο σήμερα, και οι καταναλωτές έχουν πολλά επίπεδα προστασίας, τα συναισθήματα δυσπιστίας τείνουν στην επιφάνεια κατά τη διάρκεια της διαδικασίας παραγγελίας.

Όταν έρθει η ώρα να πληρώσουν πραγματικά χρήματα, οι καταναλωτές θέλουν να είναι σίγουροι ότι θα πάρουν αυτό για το οποίο πληρώνουν. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, τυχόν σήματα που μπορεί να προκαλέσουν σκεπτικισμό θα μπορούσαν να οδηγήσουν στην εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών. Ακόμα και η έλλειψη θετικών μηνυμάτων εμπιστοσύνης μπορεί να είναι αρκετή για να προκαλέσει την εγκατάλειψη.

Είναι σημαντικό να “φυτέψετε” μια συνεχή ροή ενθάρρυνσης, απόδειξης, και άλλα σημάδια εμπιστοσύνης μέσα στην διαδικασία πληρωμής σας. Πρέπει το e shop σας να αποπνέει κύρος και εμπιστοσύνη. Και για να γίνει αυτό πρέπει πρωτίστως να έχετε επενδύσει στη δημιουργία της σωστής εταιρικής εικόνας. Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές και δείτε πόσο θα σας βοηθήσουν στην αύξηση πωλήσεων του e shop σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.