Τι πρέπει να προσέξει ένας επαγγελματίας του Digital Marketing.

Ακούγοντας πολλές ιστορίες από πελάτες μας σχετικά με προηγούμενες εμπειρίες τους και συνεργασίες που είχαν με εταιρείες digital marketing, συνειδητοποιήσαμε πως τουλάχιστον σε τρία σημαντικά σημεία, η εταιρεία μας διαφέρει.

#1 – Λέμε όχι στις αυτοματοποιημένες αναφορές του Google Analytics

Ο στόχος ενός digital agency με πείρα, είναι να δείξει στον πελάτη του τι παίρνει πίσω από την επένδυσή του. Και αυτό σίγουρα δεν θα το πετύχει απλώς στέλνοντάς του μια αναφορά από τα Analytics κάθε μήνα.

Το Google Analytics είναι ένα ισχυρό εργαλείο, αλλά φαίνεται φοβερό σε εμένα, επειδή είμαι επαγγελματίας του digital marketing. Στον πελάτη μου θα φαντάζει απλά ως ένα βοηθητικό εργαλείο της εταιρείας που πληρώνει για αυτή τη δουλειά.

Κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, εξέτασα πολλές μηνιαίες αναφορές. Που έκαναν το κεφάλι μου να “γυρίζει” λόγω του ότι πρόκειται για πάρα πολλά δεδομένα. Ο μέσος πελάτης δεν πρόκειται να είναι σε θέση να εξετάσει αυτές τις αναφορές. Και να καταλάβει πόσο σημαντικό είναι να μειώνεται το bounce rate (ποσοστό εγκατάλειψης). Το οποίο σημαίνει ότι γίνεται πραγματικά μια καλή δουλειά στην προώθηση SEO.

Τι πρέπει να προσέξει ένας επαγγελματίας του Digital Marketing

#2 – Δίνουμε το βάρος στις μετατροπές και την αύξηση πωλήσεων

Τι ενδιαφέρει τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης; Σίγουρα όχι το πώς αυξήθηκε το ranking και βελτιώθηκε η κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης για κάποιες από τις 50 λέξεις-κλειδιά αυτό το μήνα.

Αυτό που τον ενδιαφέρει είναι πόση δουλειά έφερε στην επιχείρησή η συνεργασία του με την εταιρεία που εμπιστεύτηκε το digital marketing. Και πόσες παραπάνω πωλήσεις υπήρξαν. Αυτό είναι το νόημα για την επιχείρηση και το σημείο που εστιάζουμε και αναλύουμε ιδιαίτερα όταν στέλνουμε report.

#3 – Χρησιμοποιούμε εργαλεία παρακολούθησης κλήσεων

Οι τάσεις του φυσικού κόσμου και οι συνήθειες των καταναλωτών είναι από τα σημαντικότερα στοιχεία που λαμβάνουμε υπ’ όψη μας στο online marketing.

Πώς όμως θα έχουμε εικόνα ακριβείας αυτών των τάσεων αν δεν τις καταγράψουμε;

Γι αυτό και όσες εταιρείες digital marketing δεν καταγράφουν τις τηλεφωνικές επικοινωνίες των πελατών τους (δυστυχώς οι περισσότερες), “σκοτώνουν” πραγματικά την ικανότητά τους να παρουσιάζουν στους πελάτες τους πραγματική αξία. Και το σημαντικότερο. Δεν μπορούν να δώσουν αξία. Δεν έχω στο μυαλό μου κανένα παράδειγμα agency που διαπρέπει στο SEO ή το SEM που να μην χρησιμοποιεί την παρακολούθηση κλήσεων.

H VNGroup χρησιμοποιεί γι αυτή τη δουλειά αξιόλογα προγράμματα όπως το Call Tracking Metrics και το CallRail. Αυτό όμως που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι μια εφαρμογή που έχουμε αναπτύξει για μεγάλη εταιρεία τηλεπικοινωνιών και φέρνει πραγματικά τα πάνω κάτω στην αγορά.

Τι πρέπει να προσέξει ένας επαγγελματίας του Digital Marketing

Το ‘ξερες; Το κορυφαίο που μπορείτε να επιτύχουμε με τα προγράμματα καταγραφής είναι ότι οι κλήσεις μπορούν να οριστούν ως στόχοι στο Google Analytics.

Χρησιμοποιώντας την αναφορά σελίδας προορισμού, μπορούμε να δούμε ποιες σελίδες στο website σας ήταν υπεύθυνες για τη λήψη αυτής της κλήσης.

Έτσι, αντί παθητικά να δημιουργήσουμε μια ακόμα σελίδα στο site σας ώστε να σας δείξουμε ότι “κάτι κάνουμε”, καταφέρνουμε κάτι ουσιαστικότερο και σημαντικότερο. Να προσθέσουμε μια σελίδα που θα φέρει άμεσα μετρήσιμες τηλεφωνικές κλήσεις στην επιχείρηση σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.