3 προβλήματα στην εφαρμογή των call to action και οι λύσεις τους.

Όλα στη νέα σας ιστοσελίδα είναι έτοιμα και το μόνο που μένει είναι η εγκατάσταση του πιο “πολύτιμου κουμπιού”, του Call to action που θα κατευθύνει τον χρήστη να κάνει αυτό που του προτείνετε. Όμως, δεν είναι όλα τα Call to action λειτουργικά. Ούτε λειτουργούν όλα θετικά. Κάποια λειτουργούν αποτρεπτικά προς το χρήστη. Και σε αυτό το πρόβλημα θα σας προτείνουμε λύσεις, στο άρθρο που ακολουθεί.

Ανεπιθύμητα Call to action

Το πρόβλημα: Ένα Call to action (πρόσκληση για δράση) είναι απαραίτητο για τη δημιουργία μετατροπών σε μια ιστοσελίδα.

Αλλά υπάρχουν προσκλήσεις για δράση που απλά δεν εμφανίζονται αρκετά. Και δεν καταφέρνουν τελικά να προκαλέσουν και να λάβουν μια απάντηση από έναν δυνητικό πελάτη. Αυτές οι ανεπιθύμητες προσκλήσεις για δράση είναι γενικές. Και δεν περιλαμβάνουν κανένα είδος κινήτρου ή λεπτομέρειας για τους επισκέπτες του ιστότοπού σας ώστε να τις χρησιμοποιούν προς όφελός τους. Η ορθή χρήση των Call to action είναι βασικό στοιχείο του digital marketing, εφόσον αυτό δεν γίνεται στην τύχη αλλά βάση συγκεκριμένης online στρατηγικής.

Η λύση: Αποφύγετε τις γενικεύσεις στις κλήσεις σας για δράση. Να είστε όσο το δυνατόν λεπτομερέστεροι και να εξηγείτε σαφώς τα οφέλη στους πιθανούς πελάτες σας. Για παράδειγμα, αντί για “Εγγραφείτε τώρα!”, δοκιμάστε “Εγγραφείτε τώρα και ανακαλύψτε έναν νέο κόσμο γεμάτο από συναρπαστικές ευκαιρίες για νέους πελάτες”. Το δεύτερο παράδειγμα περιγράφει σαφώς τα οφέλη που θα πετύχουν οι πελάτες μέσω της εγγραφής τους. Κατά το σχεδιασμό της στρατηγικής που θα ακολουθήσετε από το digital agency που θα συνεργαστείτε, αυτό είναι ένα σημείο που θα δοθεί ιδιαίτερη προσοχή.

3 προβλήματα στην εφαρμογή των call to action και οι λύσεις τους

Υπερβολικά Call to action

Το πρόβλημα: Έχετε επισκεφτεί ποτέ μια ιστοσελίδα και αισθανθήκατε άγχος ή πίεση από τον τεράστιο αριθμό των πραγμάτων που σας ζήτησε να κάνετε ταυτόχρονα; Όταν ένας πελάτης επισκέπτεται έναν ιστότοπο και βλέπει call to action παντού και για οτιδήποτε, μπορεί εύκολα να αναρωτηθεί για το που πρέπει ή δεν πρέπει να κάνει κλικ. Πάρα πολλές κλήσεις προς δράση μπορούν να αποσπάσουν την προσοχή από τον κύριο στόχο της σελίδας σας.

Η λύση: προσπαθήστε όσο το δυνατόν περισσότερο να επιμείνετε σε μια μόνο πρόσκληση για δράση για κάθε σελίδα προορισμού στον ιστότοπό σας. Εάν χρειάζεστε οπωσδήποτε περισσότερες από μία κλήσεις για δράση σε μια σελίδα προορισμού, βεβαιωθείτε ότι τονίζετε την πιο σημαντική. Κρατήστε την κύρια εστίασή σας στο μυαλό σας και σχεδιάστε τις κλήσεις σας για δράση ακολουθώντας αυτόν τον στόχο. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να αποφύγετε τη σύγχυση των πιθανών πελατών σας. Να θυμάστε, η ουσία δεν είναι από μόνη της η αύξηση επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα. Η αξιοποίηση της επισκεψιμότητας και η μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες & πωλήσεις είναι το κλειδί.

Call to action που βασίζονται σε βίντεο

Το πρόβλημα: Πολλοί ιστότοποι χρησιμοποιούν βίντεο και μουσική για να επιστήσουν την προσοχή στο εμπορικό σήμα ή το προϊόν τους. Αυτά τα οπτικά και ηχητικά χαρακτηριστικά είναι εξαιρετικά, όταν χρησιμοποιούνται σωστά. Εάν αυτά παίζουν αυτόματα ή εμποδίζουν τους επισκέπτες της ιστοσελίδας να δουν το περιεχόμενο που ήρθαν να δουν αρχικά, θα χάσετε πελάτες. Η αυτόματη αναπαραγωγή βίντεο και μουσικής μπορεί να διαταράξει μια κατά τα άλλα φυσιολογική εμπειρία περιήγησης, απομακρύνοντας τους πελάτες σας. Η πλοήγηση στην ιστοσελίδα πρέπει να είναι εύκολη και γρήγορη.

Η λύση: Δώστε στους επισκέπτες της ιστοσελίδας τη δυνατότητα προβολής βίντεο πρόσθετου περιεχομένου. Ή ακρόασης της μουσικής υπόκρουσης, μόνο εφόσον το επιλέξουν οι ίδιοι. Με αυτόν τον τρόπο, ενδυναμώνετε τους επισκέπτες του ιστότοπού σας ώστε να μπορούν να κάνουν τις δικές τους επιλογές, γεγονός που τους ενθαρρύνει να συνεχίσουν να κάνουν αυτές τις θετικές επιλογές όταν έρθει η ώρα να αγοράσουν. Εάν πρέπει να χρησιμοποιήσετε οπωσδήποτε αυτόματη αναπαραγωγή βίντεο ή μουσικής, δημιουργήστε ένα σαφή τρόπο για τους επισκέπτες για σίγαση ή έξοδο.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.