3 απλές συμβουλές για τα keywords.

Οι λέξεις-κλειδιά και η προσαρμογή των λιστών λέξεων-κλειδιά σας είναι σαν την τυπική συντήρηση του αυτοκινήτου σας: πρέπει να την κάνετε αλλιώς τα πράγματα θα σταματήσουν να λειτουργούν σωστά.

Η αξιολόγηση και η βελτιστοποίηση των λιστών σας σε τακτική βάση διατηρεί το περιεχόμενό σας ψηλά στις βαθμολογίες των μηχανών αναζήτησης. Ωστόσο, η βελτιστοποίηση των λέξεων-κλειδιά δεν είναι πάντα απλή διαδικασία.

Αυτή η λίστα θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε το περιεχόμενό σας στα κορυφαία αποτελέσματα και να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες.

1. Χρησιμοποιήστε μια λίστα ελέγχου βελτιστοποίησης λέξεων-κλειδιά για να δημιουργήσετε τις λίστες σας

Η παρακολούθηση κάθε πτυχής της βελτιστοποίησης των λέξεων-κλειδιά μπορεί να είναι αρκετά δύσκολη.
Κάθε τμήμα της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη, από τoυς υπότιτλους έως τους τίτλους meta.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μια λίστα ελέγχου είναι απαραίτητη.

Η δομημένη ροή εργασίας κάνει τη δουλειά σας πολύ πιο εύκολη. Για αυτό θα πρέπει να ακολουθήσετε ένα σχέδιο όταν εργάζεστε πάνω στη λίστα λέξεων-κλειδιά σας.

Ακολουθεί μια σύντομη λίστα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ξεκινήσετε και να δημιουργήσετε τη δική σας ροή εργασίας:

  • Δώστε προτεραιότητα στις προσπάθειές σας και κατηγοριοποιήστε τις λέξεις-κλειδιά σας χωρίζοντας τις ιστοσελίδες σας σε ομάδες με βάση το θέμα και το ποσοστό μετατροπής.
  • Ευθυγραμμίστε τις κορυφαίες σελίδες ή ομάδες σελίδων με τις στοχευμένες φράσεις-κλειδιά, τον όγκο αναζήτησης και το βαθμό δυσκολίας.
  • Δημιουργήστε μια λίστα με παραλλαγές των λέξεων κλειδιά long-tail με βάση τις κορυφαίες λέξεις-κλειδιά σας.
    Μην ξεχάσετε τους επώνυμους όρους.
  • Ενεργοποιήστε την Αναζήτηση ιστοσελίδας Google Analytics για να ανακαλύψετε τους όρους αναζήτησης για τους οποίους ενδιαφέρονται πραγματικά οι χρήστες σας.
  • Συγκεντρώστε λέξεις-κλειδιά με γεω-τροποποιητές.
  • Εκτελέστε μια ανταγωνιστική ανάλυση για να ανακαλύψετε ορισμένες λέξεις-κλειδιά που παραβλέπονται.
  • Ευθυγραμμίστε τις λέξεις-κλειδιά που έχετε εντοπίσει πρόσφατα με τις υπάρχουσες σελίδες σας ή δημιουργήστε νέες ιστοσελίδες για το website σας.
2. Πραγματοποιήστε έλεγχο των λέξεων-κλειδιά

Ακόμα κι αν χρησιμοποιήσατε μια λίστα ελέγχου για να βρείτε νέες λέξεις-κλειδιά, ποτέ δεν βλάπτει το να βάλετε ένα τρίτο μέρος να ελέγξει τη δουλειά σας.

3 απλές συμβουλές για τα keywords

Εδώ τα online εργαλεία ελέγχου SEO όπως το Woorank και το SEO Site Checkup μπαίνουν στο παιχνίδι. Αυτά τα εργαλεία ελέγχουν το on-page SEO σας, το off-page SEO, καθώς και την ευχρηστία για τις κινητές συσκευές.

Τα περισσότερα από αυτά εντοπίζουν επίσης ζητήματα όπως χαλασμένοι σύνδεσμοι και ελαττωματικές ιστοσελίδες. Επιπλέον, πολλά εργαλεία ελέγχου SEO παρέχουν επίσης συστάσεις για τη βελτίωση της προβολής και της κατάταξης της ιστοσελίδας.

Μπορείτε επίσης να διεξάγετε περιοδικά ελέγχους σε παλιό περιεχόμενο το οποίο εξακολουθεί να κατατάσσεται για κάποιες λέξεις-κλειδιά, αλλά ενδέχεται να χρειαστεί μια ενημέρωση για καλύτερη απόδοση.

Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξαναβρείτε τις παλιές πετυχημένες λέξεις-κλειδιά και να τις χρησιμοποιήσετε για να έχετε περισσότερη κίνηση. Επειδή το περιεχόμενο είναι λίγο παλιό δεν σημαίνει ότι είναι εντελώς άχρηστο.

3. Παρακολουθήστε την εσωτερική αναζήτηση της ιστοσελίδας

Ορισμένες από τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά ίσως βρίσκονταν κάτω από τη μύτη σας όλο αυτόν τον καιρό και συγκεκριμένα στον ιστότοπό σας.
Η εξέταση αυτών των ερωτημάτων μπορεί να σας βοηθήσει να μάθετε πώς το κοινό χρησιμοποιεί το website σας. Και να αποκτήσετε ιδέες για λέξεις-κλειδιά που ποτέ δεν θα σκεφτόσασταν διαφορετικά.
Επιπλέον, εάν διαπιστώσετε ότι κάποιες αναζητήσεις οδηγούν τον πελάτη στο να εγκαταλείψει το website, μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που να ταιριάζει με αυτούς τους όρους.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.