Το ψηφιακό μάρκετινγκ, έχει κι αυτό τα μυστικά του. Σε αυτό το άρθρο θα μοιραστούμε μαζί σας δύο τρόπους.

#1 “Ακούστε” τo κοινό σας

Το πιο σίγουρο σημάδι του υπερβολικού marketing φαίνεται πολύ εύκολα. Στην πραγματικότητα, το κοινό σας απλά θα βγει και θα σας πει ότι αυτό που κοινοποιείτε δεν είναι χρήσιμο. Ή θεωρείται spammy ή ότι του κοινοποιείτε κάτι πολύ συχνά. Το σημαντικό είναι ότι πρέπει να τους ακούσετε. Π.χ. εάν μια επαφή πατήσει διαγραφή από τη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Πρώτα απ’ όλα, βεβαιωθείτε ότι θα σεβαστείτε την επιθυμία της επαφής να σταματήσει να λαμβάνει τα μηνύματα. Μετά από αυτό, γυρίστε πίσω και παρακολουθήστε το ποσοστό opt-out κάθε μηνύματος που στέλνετε. Έτσι, θα δείτε ποιες επικοινωνίες δεν λειτουργούν με τους δυνητικούς πελάτες. Ομοίως, αν για παράδειγμα κάποιος σχολιάσει “σταμάτα να μιλάς για αυτό”. Τότε σε μια από τις δημοσιεύσεις σας στα κανάλια σας στα social media, σημειώστε το. Τότε δείτε αν μπορείτε να διαφοροποιήσετε τη “συνταγή” που ακολουθείτε. Έτσι, θα γίνει λίγο περισσότερο θελκτική και αποδοτική.

Πριν αρχίσετε να στέλνετε επικοινωνίες online marketing σε μια επαφή, βεβαιωθείτε ότι έχετε αποκτήσει την άδειά τους. Είτε μέσω κάποιου μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης είτε με άλλο τρόπο. Ενημερώστε τους ότι θα λαμβάνουν επικοινωνία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή και άλλα. Το γεγονός ότι έχετε μια επαφή δεν σημαίνει ότι αυτή θα πρέπει να προστεθεί αυτόματα στη βάση δεδομένων σας. Η αποστολή ανεπιθύμητων μηνυμάτων σε αυτές τις επαφές θα βλάψει μόνο τη φήμη σας μαζί τους.

Στο ψηφιακό μάρκετινγκ να παρακολουθείτε πάντα τα αποτελέσματα των μηνυμάτων που στέλνετε και πειραματιστείτε με διαφορετικούς τρόπους βελτίωσης, όπως:

• Αν δεν έχουν εγγραφεί στη λίστα, σκεφτείτε να κάνετε μια ειδική καμπάνια ή να σταματήσετε να τους στέλνετε εντελώς

• Εκτελέστε δοκιμές A/B σε διαφορετικά στοιχεία των καμπανιών αποστολής newsletter. Π..χ. στις γραμμές θέματος, στα CTA ή σε διάφορες προσφορές, για να αποκαλύψετε τι ανταποκρίνεται καλύτερα με τις επαφές σας. Έτσι θα βελτιστοποιήσετε τις μετατροπές σας στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

• Βάλτε τον εαυτό σας σε διαφορετικές εκστρατείες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για να μάθετε πώς οι συνδρομητές σας λαμβάνουν τα μηνύματά. Να έχετε καλύτερη κατανόηση της συχνότητας και του ρυθμού, καθώς και της δημιουργικής αίσθησης. Εάν π.χ. αισθάνεστε ότι το newsletter πάσχει και το εικαστικό δεν είναι καν responsive, είναι πολύ σοβαρό. Αν στέλνετε newsletter πολύ συχνά ή πως ότι στέλνετε δεν έχει καμιά συνοχή, οι παραλήπτες αισθάνονται ακριβώς το ίδιο.

 #2 Συντονίστε τις προσπάθειές σας στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Εάν έχετε χάσει την προσοχή του κοινού με ασυντόνιστες “εκρήξεις” marketing, είναι πλέον καιρός να αρπάξετε τα ηνία. Επαναρυθμίστε τη στρατηγική digital marketing που θα ακολουθήσετε. Ελέγξτε όλα τα διαφορετικά περιεχόμενα marketing που εκτελείτε στις ροές εργασίας σας. Ελέγξτε οτιδήποτε έχει προγραμματιστεί για δημοσίευση (ηλεκτρονικά μηνύματα, κοινωνικά μέσα, blogs κ.λπ.). Έτσι θα βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν επαναλαμβανόμενα ή αντικρουόμενα μηνύματα.

Οι προσπάθειές σας σε blogging, newsletter, social media marketing δεν μπορούν να λειτουργήσουν στο δικό τους σιλό. Το ίδιο συμβαίνει και με τη στρατηγική πωλήσεων. Πρέπει να υπάρχει ένα ενοποιημένο σχέδιο που μεγιστοποιεί την επίδραση του περιεχομένου σας σε όλα τα κανάλια marketing. Αυτό που κοινοποιείτε στο blog σας πρέπει να επηρεάζει το περιεχόμενο που κοινοποιείτε στα κοινωνικά μέσα. Αυτό που προωθείτε μέσω e-mail και χρησιμοποιεί η ομάδα πωλήσεών σας κατά την επικοινωνία με τους δυνητικούς πελάτες.

Για πολλά B2Bs, η κοινοποίηση υπερβολικού περιεχομένου marketing σπάνια είναι πρόβλημα. Η κοινοποίηση λανθασμένου συνδυασμού περιεχομένου με λάθος κοινό συμβαίνει πολύ συχνά. Μη σταματήσετε ή ακυρώσετε τις προσπάθειές σας στο ψηφιακό marketing από φόβο υπερκορεσμού. Αφιερώστε χρόνο στην ανάπτυξη του πελατολογίου. Προγραμματίστε στρατηγικά το περιεχόμενό σας και τα μηνύματά σας με τις ανάγκες των πελατών σας κατά νου.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση. Τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.