Οι διαφημιστικές εταιρείες, αλλά και όσοι ασχολούνται με το marketing και τις πωλήσεις, οι έμποροι και οι γραφίστες κλπ., γνωρίζουν από πρώτο χέρι τη σημασία του χρώματος και τον σημαντικό του ρόλο στην επιτυχία κάθε διαφημιστικής εκστρατείας.

Αυτό γίνεται γιατί τα χρώματα δημιουργούν ορισμένα συγκεκριμένα συναισθήματα στους καταναλωτές. Ενεργοποιούν συγκεκριμένες ψυχολογικές συνδέσεις και ταυτίσεις, λειτουργούν συνειρμικά και μπορούν να αυξήσουν το ενδιαφέρον για μια μάρκα ή ένα προϊόν. Μπορούν ακόμα και να υποστηρίξουν μια διαφημιστική καμπάνια μεγαλώνοντας το κίνητρο στους υποψήφιους πελάτες.

Έτσι και ειδικά για το digital marketing, μπορείτε να λάβετε σοβαρά υπόψη σας τις παρακάτω συμβουλές. Μπορούν να σας βοηθήσουν στην επιλογή των ιδανικών χρωμάτων για να κατασκευάσετε μια όμορφη ιστοσελίδα. Αλλά και να σχεδιάσετε επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες με στόχο την αύξηση των online πωλήσεων σας. Αυτό άλλωστε είναι κάτι που συνηθίζεται και από τις διαφημιστικές εταιρείες.

Παρακάτω ακολουθούν 10 χρώματα που αποδεδειγμένα χρησιμοποιούνται από τις διαφημιστικές εταιρείες για την αύξηση των πωλήσεων, σε συνδυασμό με τα συναισθήματα που προκαλούν.

1. Κόκκινο

Το κόκκινο είναι το χρώμα της δύναμης. Τραβάει το μάτι και την προσοχή των ανθρώπων και είναι με διαφορά το πιο δημοφιλές χρώμα για το μάρκετινγκ. Απλά μην το παρακάνετε!

2. Μπλε

Το μπλε εκπέμπει αξιοπιστία, είναι δροσερό και μπορεί να δώσει απίστευτες αποχρώσεις όταν αναμιχθεί με διάφορα άλλα χρώματα.

3. Ροζ

Απόλυτα θηλυκό το ροζ, προσφέρει ευχαρίστηση και διασκέδαση. Είναι εκτός συναγωνισμού, άλλωστε δεν υπάρχει λόγος να συναγωνιστεί για κάτι που αδιαμφισβήτητα ταυτίζεται και συμβολίζει: τη θηλυκότητα του. Το ροζ θεωρείται μονόδρομος αν η στόχευση μας είναι το γυναικείο κοινό.

4. Κίτρινο

Το κίτρινο είναι το χρώμα των “ισχυρών”, ή απλά ένα ισχυρό χρώμα. Αλλά ακριβώς στον ίδιο βαθμό θεωρείται πως είναι και η πιο επικίνδυνη απόχρωση. Χρησιμοποιήστε το κίτρινο για να διεκδικήσετε την προσοχή του ακροατηρίου σας. Ακόμα και να ξεκαθαρίσετε το ποιος είναι ο αρχηγός. Και σίγουρα αφήστε τους την αίσθηση πως είστε πολύ σίγουροι για τις ικανότητές σας.

5. Πράσινο

Το πράσινο είναι ένα ευέλικτο, ζεστό και φιλόξενο χρώμα, ενώ προκαλεί στους πελάτες ευχάριστους συνειρμούς και συναισθήματα. Επίσης, είναι συνδεδεμένο με την καλή υγεία, το περιβάλλον και την καλή θέληση. Τέλος, το πράσινο είναι το χρώμα του χρήματος, έτσι ώστε να δημιουργεί σκέψεις του πλούτου.

Οι χρωματικές επιλογές κατά το σχεδιασμό της εταιρικής εικόνας, πολλές φορές προδιαγράφουν την πορεία του brand

6. Μωβ

Το Μωβ είναι το χρώμα των δικαιωμάτων, που το καθιστά ιδανικό για δώσετε μια νότα κομψότητας και κύρος στην ιστοσελίδα σας, στις εφαρμογές σας, στις διαφημιστικές σας εκστρατείες και στα υλικά marketing σας.

7. Χρυσό

Το χρυσό προσδίδει επίσης κομψότητα και κύρος. Αλλά επιπλέον προσθέτει ένα μοναδικό στοιχείο δύναμης και εξουσίας που το μωβ δεν μπορεί να συναγωνιστεί. Σε συνδυασμό με μωβ ή πράσινο, το χρυσό είναι ένα ισχυρό χρώμα. Συμβολίζει τον πλούτο, την πληθώρα, την ποιότητα και την άνεση.

8. Πορτοκαλί

Το πορτοκαλί ανοίγει την όρεξη, δίνει “γεύση”, δίνει “χρώμα”, δίνει ενέργεια. Γι αυτό είναι και το αγαπημένο χρώμα κουζίνας σε τηλεοπτικές εκπομπές μαγειρικής. Έχει ισχυρές ιδιότητες, είναι διασκεδαστικό και δροσερό. Αυτό κάνει τους πελάτες να αισθάνονται ότι έχουν να κάνουν με μια εταιρεία αιχμής.

9. Καφέ

Καφέ, ο γήινος τόνος που είναι γνωστό ότι προσφέρει “ζεστασιά”, άνεση και χαλάρωση.

10. Μαύρο

Το μαύρο είναι ένα εξαιρετικής ευελιξίας χρώμα. Μπορεί να αποδώσει το ίδιο καλά το μοντέρνο ή το παραδοσιακό, το συναρπαστικό ή το χαλαρωτικό.

Πολλές φορές, στις διαφημιστικές εταιρείες, αλλά και σε όποιον ασχολείται με το μάρκετινγκ και την προώθηση, τα χαρακτηριστικά των παραπάνω χρωμάτων λειτουργούν ως “μπούσουλας” σχετικά με τη διαμόρφωση μιας εταιρικής εικόνας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση. Φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.