Τι κοινό έχουν οι πιο επιτυχημένες ιστοσελίδες παγκοσμίως;
Μπορεί τα μεγέθη να είναι εντελώς διαφορετικά και να μην υπάρχει κανένα περιθώριο σύγκρισης μαζί τους, όμως παρατηρώντας μερικές από τις μεγαλύτερες και καλύτερες ιστοσελίδες στον κόσμο θα διαπιστώσουμε πως έχουν κάποια κοινά χαρακτηριστικά που μπορούμε εύκολα να υιοθετήσουμε και στο δικό μας website, πάντα βέβαια στον βαθμό που αναλογεί στο μέγεθος μας γενικότερα.
Δημιουργία μεγάλου όγκου νέου περιεχομένου
Τα μεγαλύτερα online δίκτυα ειδήσεων όπως το ESPN (Θέση στην παγκόσμια κατάταξη: No. 24) ή οι μεγαλύτερες πλατφόρμες Social Media όπως το Facebook (Θέση στην παγκόσμια κατάταξη: No. 2), το Instagram (Θέση στην παγκόσμια κατάταξη: No. 16), το Pinterest (Θέση στην παγκόσμια κατάταξη: No. 12) και οι ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου όπως το Amazon, προσθέτουν συνεχώς σελίδες και νέο περιεχόμενο στην ιστοσελίδα τους.
Αυτό φυσικά δεν σημαίνει μόνο ένα άρθρο στο blog κάθε ημέρα. Ορισμένες από αυτές τις ιστοσελίδες προσθέτουν πάνω από εκατό χιλιάδες σελίδες με νέο περιεχόμενο κάθε μέρα!
Παρόλο που είναι σχεδόν αδύνατο να συμβαδίσουν με τους “ωκεανούς περιεχομένου” που υπάρχουν στις μεγαλύτερες πλατφόρμες του κόσμου, οι μικρές ιστοσελίδες θα πρέπει να δημιουργούν όλο και περισσότερο περιεχόμενο κάθε μέρα. Μπορεί να είναι άρθρα, μπορεί να είναι νέες ενότητες ή ενημερωμένες σελίδες προϊόντων, μπορεί να είναι προφίλ που δημιουργούνται από χρήστες για ερωτήσεις & απαντήσεις. Η υπηρεσία συγγραφής πρωτότυπου περιεχομένου για ιστοσελίδες είναι μια πολύ καλή λύση για αυτή την ανάγκη.
Τι κοινό έχουν οι πιο επιτυχημένες ιστοσελίδες παγκοσμίως;
Η προσθήκη όλο και περισσότερου πολύτιμου περιεχομένου θα συνεχίσει να αυξάνει τη συνολική χρησιμότητα και την αξία του ιστότοπου διαχρονικά.
Περιεχόμενο που δημιουργεί ο χρήστης
Σχεδόν όλες οι κορυφαίες ιστοσελίδες όσον αφορά την επισκεψιμότητα στις Ηνωμένες Πολιτείες επιτρέπουν στο κοινό να προσθέτει περιεχόμενο σε ένα τμήμα της ιστοσελίδας του. Η Google δημιούργησε το Google+, το οποίο είναι συνδεδεμένο με τον τομέα Google.com. Παρόλο που δεν μπορείτε να προσθέσετε περιεχόμενο στη μηχανή αναζήτησης, μπορείτε να προσθέσετε στο προφίλ σας στο Google+. Το Google+ βρίσκεται σε έναν υποτομέα, αλλά εξακολουθεί να χαρακτηρίζει τον ιστότοπο της Google και θα αυξήσει την εμπλοκή με τους χρήστες. Σίγουρα έχετε ακούσει ότι το Google+ βοηθάει στην προώθηση SEO μιας ιστοσελίδας. Στην ουσία όμως δεν βοηθάει το Google+. Το περιεχόμενο είναι αυτό που βοηθάει.
Η κατασκευή ειδικών πλατφορμών για τη δημιουργία περιεχομένου από τους χρήστες είναι ένας ιδανικός τρόπος για να προσθέτετε συνεχώς περισσότερο νέο περιεχόμενο σε μια ιστοσελίδα.
Προφανώς, οι περισσότερες εταιρείες δεν έχουν τα χρήματα για να δημιουργήσουν μια ολόκληρη κοινωνική πλατφόρμα σε έναν υποτομέα του website τους , αλλά ορισμένες άλλες μεγάλες εταιρείες έχουν φόρουμ που έχουν ενσωματωθεί στο τμήμα βοήθειας του ιστοτόπου τους για να απαντήσουν σε συχνές ερωτήσεις από επισκέπτες του ιστότοπου. Οι στήλες επισκεπτών θα λειτουργούν εάν θέλετε η κυκλοφορία σας να γράφει για εσάς. Η κατασκευή μιας εφαρμογής, π.χ. μια στήλης επισκεπτών, δεν κοστίζει πολύ και η διαδικασία έγκρισης του άρθρου μπορεί να είναι γρήγορη και απλή.
Για την ιστορία, αυτές οι ενότητες και τα τμήματα των ιστοσελίδων που δημιουργούνται από τους χρήστες θα λάβουν αρκετά ανεπιθύμητα μηνύματα (spam) και για να περιορίσετε το κακό θα πρέπει να πάρετε τα μέτρα σας.
Ακόμη και ο σχολιασμός του blog είναι τεχνικά μια μορφή περιεχομένου που παράγει ο χρήστης. Αλλά χρειάζεται χρόνος για την παρακολούθηση των ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Βεβαιωθείτε ότι είστε επιθετικοί στην παρακολούθηση και αποτελεσματικοί στο φιλτράρισμα των ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Όταν έχετε ένα τμήμα που περιλαμβάνει περιεχόμενο που δημιουργείται από το χρήστη.
Εφαρμόζοντας τις παραπάνω συμβουλές, σίγουρα το website σας δεν θα γίνει Amazon ή Facebook, θα αποκτήσει όμως αξία και ποιότητα.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.