Είτε εργάζεστε σε ένα ομαδικό έργο είτε καθορίζετε στόχους για μια ολόκληρη εταιρεία, είναι κρίσιμο οι υπάλληλοί σας να βρίσκονται στην ίδια σελίδα όταν πρόκειται για την συγκεκριμένη ορολογία.

Οι “στόχοι” και “στόχοι” συχνά φαίνονται σαν δύο εναλλάξιμες φράσεις. “Έχουμε φιλόδοξους στόχους για το 2019”, θα μπορούσατε να ενημερώσετε την ομάδα μάρκετινγκ σας, προσθέτοντας το εξής: “Οι στόχοι μας είναι επιθετικοί αλλά εντελώς εφικτοί”.

Όταν χρησιμοποιούνται σε ένα εμπορικό πλαίσιο, είναι εύκολο να παραπλανηθεί η σημασία της λέξης στόχος. Για να εξασφαλιστεί η αποτελεσματικότητα και η ενότητα, είναι ζωτικής σημασίας οι υπάλληλοί σας να είναι ενημερωμένοι σχετικά με τους δύο όρους που πιθανόν να χρησιμοποιείτε όταν ορίζετε την τριμηνιαία και ετήσια στρατηγική σας.

Εδώ, θα εξηγήσουμε τη διαφορά μεταξύ των στόχων και των στόχων για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει ασάφεια όταν πρόκειται για μακροπρόθεσμα και βραχυπρόθεσμα σχέδια marketing.

Στόχοι εναντίον Στόχων.

Ένας στόχος είναι ένα επιθυμητό αποτέλεσμα που θέλετε να επιτύχετε και είναι συνήθως ευρύ και μακροπρόθεσμη έννοια.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους στόχους της εταιρείας για να ενημερώνετε τις ετήσιες στρατηγικές και να καθοδηγείτε την κατεύθυνση όλων των προσπαθειών μάρκετινγκ.

Από την άλλη πλευρά, ένας στόχος ορίζει τις συγκεκριμένες, μετρήσιμες δράσεις που πρέπει να κάνει κάθε εργαζόμενος για να επιτύχει τον γενικό στόχο. Για παράδειγμα, εάν ο γενικός σας στόχος είναι να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, ένας στόχος μπορεί να είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστολογίου κατά 10%.

Οι στόχοι είναι αναμφισβήτητα κρίσιμοι για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Τελικά, οι στόχοι της εταιρείας σας πρέπει να ευθυγραμμιστούν με το όραμα και τον σκοπό σας και να ωθήσουν τις ατομικές ενέργειες και αποφάσεις του κάθε εργαζόμενου.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι φέτος η ηγετική σας ομάδα περιέγραψε τρεις ευρείς στόχους για την εταιρεία σας:

1. Δημιουργήστε μια πιο περιεκτική κουλτούρα στο χώρο εργασίας.
2. Να αυξηθεί η διεθνής αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας.
3. Αύξηση της διατήρησης πελατών κατά 40%.

Ωραία … τώρα τι;

Οι στόχοι είναι ουσιαστικά οι μετρήσιμες δράσεις που μπορείτε να κάνετε για να επιτύχετε τους γενικούς στόχους σας.

Συνήθως, θα χρησιμοποιούσατε το S.M.A.R.T. κριτήρια για τον καθορισμό και τη μέτρηση συγκεκριμένων στόχων.

“Δημιουργία μιας πιο ολοκληρωμένης κουλτούρας στο χώρο εργασίας” είναι ένας αξιοθαύμαστος και σημαντικός στόχος που έχει, αλλά είναι αόριστος και υπερβολικά ευρύς για να μετρηθεί. Σημαίνει μια “πιο περιεκτική” συζήτηση για τη διαφορετικότητα και την ομάδα ένταξης ή σημαίνει αύξηση κατά 10% σε ηγετικές θέσεις;

Τελικά, οι στόχοι σας θα βοηθήσουν τους υπαλλήλους σας να κατανοήσουν ακριβώς τι περιμένετε από αυτούς.
Όπως μπορείτε να δείτε, οι στόχοι μπορούν να είναι μοναδικά προσαρμοσμένοι ώστε να ταιριάζουν στις ανάγκες των διαφόρων τμημάτων και να σας επιτρέπουν μια μεγάλη αυτονομία.

Με την ενθάρρυνση σαφών και σταθερών στόχων της εταιρείας, μπορείτε να αισθάνεστε σίγουροι ότι όλοι οι εργαζόμενοί σας εργάζονται προς την ίδια κατεύθυνση, αλλά κάνετε σε μεγάλο βαθμό διαφορετικά βήματα για να καταλήξετε στην ίδια γραμμή τερματισμού.

Στρατηγική εναντίον Στόχου.

Ένας στόχος είναι μια μετρήσιμη, συγκεκριμένη δράση που πρέπει να λάβει ο εργαζόμενος ή η ομάδα για να καλύψει τις ανάγκες ενός μεγαλύτερου στόχου της εταιρείας.

Μια στρατηγική, από την άλλη πλευρά, καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο κάθε εργαζόμενος ή ομάδα θα επιτύχει τον στόχο. Μια στρατηγική μπορεί να αλλάξει σε όλη τη διάρκεια μιας εκστρατείας, ενώ ένας στόχος θα πρέπει να παραμείνει ο ίδιος.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.