3 τρόποι digital προώθησης για άμεσα αποτελέσματα.

Πρέπει να θυμάστε ότι η υψηλή θέση κατάταξης στα αποτελέσματα αναζήτησης Google και η μόνιμη αύξηση οργανικής επισκεψιμότητας είναι οι κορυφαίοι στόχοι οποιουδήποτε κομματιού περιεχομένου της ιστοσελίδας σας. Ιδανικά, κάθε άρθρο που δημοσιεύετε στον ιστότοπό σας θα πρέπει τελικά να ταξινομηθεί καλά, αλλά θα πρέπει να δώσετε χρόνο στη νέα καμπάνια SEO σας πριν αρχίσει να επιφέρει καρπούς.

Ενώ περιμένετε, μπορείτε να επωφεληθείτε από τις online διαφημιστικές ενέργειες που λειτουργούν άμεσα και έχουν σχεδόν στιγμιαία αποτελέσματα. Ανάλογα με τον προϋπολογισμό σας και τις τρέχουσες βαθμολογίες σας, επιλέξτε μία από τις ακόλουθες δραστηριότητες προώθησης η οποία σας φαίνεται πιο σχετική.

Α. Προωθήστε τις αναρτήσεις σας στα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

• Δημιουργήστε ένα σύντομο βίντεο για να προωθήσετε το περιεχόμενό σας. Τείνουν να αποδίδουν πολύ καλά στο Facebook.

• Χρησιμοποιήστε GIF, τα οποία αποδείχθηκαν πολύ αποτελεσματικά. Εργαλεία όπως το Canva θα σας βοηθήσουν να τα δημιουργήσετε χωρίς να χρειαστείτε γραφίστα, εκτός αν θέλετε πραγματικά τα GIF να σας κερδίσουν ένα βραβείο.

• Στο Twitter, επισημάνετε χρήστες που έχουν κοινοποιήσει πρόσφατα κάτι παρόμοιο με το περιεχόμενό σας. Αναζητήστε έναν όρο που σχετίζεται με το άρθρο σας και θα δείτε μια λίστα χρηστών τους οποίους μπορείτε να επισημάνετε.

• Οι ομάδες Facebook είναι πάντα μια καλή ιδέα – κυρίως οι ιδιωτικές ομάδες. Σας συνιστώ να ερευνήσετε τέτοιες ομάδες εκ των προτέρων. Φροντίστε να σκεφτείτε μια “πιασάρικη”, μοναδική εισαγωγή που θα μπορείτε να δημοσιεύσετε σε κάθε ομάδα. Μεγαλώστε το δίκτυό σας!

• Εάν θέλετε να προωθήσετε την ανάρτησή σας στο Facebook, βεβαιωθείτε ότι η εικόνα προεπισκόπησης σας συμμορφώνεται με τις Οδηγίες Διαφημίσεων του Facebook, γιατί η νέα πολιτική του για τις διαφημίσεις είναι αρκετά αυστηρή.

• Ορίστε μια μικρή καμπάνια online διαφημίσεων στο Twitter που να στοχεύει χρήστες που έχουν μοιραστεί πρόσφατα σχετικό περιεχόμενο. Χρησιμοποιήστε το BuzzSumo για να βρείτε σχετικούς χρήστες.

3 τρόποι digital προώθησης για άμεσα αποτελέσματα

Β. Συλλέξτε πελάτες

Εάν επιλέξετε αυτόν τον τρόπο προώθησης, τότε θα χρειαστεί να κουραστείτε λίγο. Μια “θαμπή” σελίδα με ένα μέτριο περιεχόμενο δε θα βοηθήσει. Θα χρειαστεί να προετοιμάσετε κάτι εκ των προτέρων, κάτι που θα φαίνεται αρκετά ελκυστικό ώστε να πείσει έναν επισκέπτη να σας δώσει το email του. Ένας χρήστης είναι πιο πιθανό να σας δώσει τα στοιχεία επικοινωνίας του όταν του προσφέρονται μία (ή όλες) από τις ακόλουθες επιλογές:

• Αποκλειστικό περιεχόμενο

• Περιεχόμενο με λόγια γνωστών εμπειρογνωμόνων του κλάδου

• Ένα σεμινάριο με έναν δημοφιλή επαγγελματία του κλάδου

• Χρήσιμα εργαλεία και πρότυπα. Για παράδειγμα, θα ήταν πολύ χρήσιμο ένα άρθρο που προσφέρει ένα δωρεάν και έτοιμο προς χρήση περιεχόμενο για λήψη – ένα πλάνο προώθησης με λεπτομερή περιγραφή όλων των σταδίων και πόρων που θα χρειαστεί κανείς για να εφαρμόσει μια στρατηγική digital marketing.

Γ. Χρησιμοποιήστε το remarketing

Συνήθως, μόνο το 30% των επισκεπτών είναι πρόθυμοι να σας δώσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Το υπόλοιπο 70% διαβάζει ή προσπερνάει το περιεχόμενό σας, κλείνει την καρτέλα και επιστρέφει στη ρουτίνα του. Αλλά εξακολουθείτε να έχετε μια δεύτερη ευκαιρία μαζί τους. Πως; Η απάντηση είναι το remarketing:

• Ετοιμάστε banners και landing pages που σχετίζονται με το περιεχόμενό σας. Αυτά μπορούν να προσκαλέσουν τους χρήστες σας να συμμετάσχουν σε ένα webinar ή στην προσφορά ενός αποκλειστικού περιεχομένου. Βασικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους ίδιους “πόλους έλξης” που έχετε ήδη ενσωματώσει στη σελίδα περιεχομένου σας.

• Δημιουργήστε μια διαδικασία για να αποκλείσετε αυτόματα τους υπάρχοντες πελάτες σας από την διαφημιστική καμπάνια remarketing. Δεν υπάρχει καμία ανάγκη να τους ενοχλήσετε… προς το παρόν.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.