Συμβουλές για άριστη επικοινωνία με τον υπεύθυνο content marketing της εταιρείας σας.

Αν έχετε την γενική επιμέλεια στο digital marketing της εταιρείας σας, ιδιαίτερη βαρύτητα πρέπει να δίνετε στη συγγραφή του πρωτότυπου περιεχομένου για την ιστοσελίδα. Είτε αναθεωρείτε τη δουλειά ενός ghostwriter, ενός ανεξάρτητου συγγραφέα, Ή ακόμα και ενός άμεσου συνεργάτη, εδώ παρατίθενται τρεις συμβουλές που έχω διαλέξει.  Τόσο ως συγγραφέας και ως συντάκτης για μια εποικοδομητική ανατροφοδότηση στους ανθρώπους που ασχολούνται με το content marketing της εταιρείας σας.

1. Σχολιάστε πρώτα τα καλά χαρακτηριστικά

Μπορώ να σας βεβαιώσω ότι είναι πολύ δελεαστικό να θέλετε να τερματίσετε μια επιχειρηματική σχέση με εκείνους που αναφέρουν μόνο αυτά που κάνετε λάθος και αυτό πρέπει να το αποφύγετε. Η Harvard Business School διαπίστωσε μια παρόμοια τάση:

Σε μια μελέτη 300 εργαζομένων σε digital agency στις Η.Π.Α., ένα άτομο είχε 44% περισσότερες πιθανότητες να αποσπαστεί από έναν συνάδελφο του οποίου ο σχολιασμός ήταν πιο αρνητικός από την αυτοαξιολόγηση του παραλήπτη.

Τότε, πώς αποκαλύπτετε τα κακά μέρη της δουλειάς κάποιου ατόμου χωρίς να ακουστεί άσχημο; Ξεκινήστε με τα καλά σημεία. Ο σχολιασμός ενός κομματιού περιεχομένου που λειτουργεί καλά επιτυγχάνει τρία πράγματα για τον συγγραφέα:

  • Λειτουργεί ως κίνητρο στην αναζήτηση νέων αναθεωρήσεων και νέων αναθέσεων.
  • Του δίνει ένα πλεονέκτημα εκεί που το έργο του αποτυγχάνει.
  • Του λέει τι λειτουργεί και τι πρέπει να συνεχίσει να κάνει.

Αναφέρετε άμεσα ένα επαναλαμβανόμενο λάθος

Ανεξάρτητα από το πόσο εύκολο είναι σε σύντομο χρονικό διάστημα να διορθώνετε μικρές ατέλειες στο έργο ενός συγγραφέα, τελικά αυτό που θέλετε είναι να μάθουν τον σωστό τρόπο γραψίματος.

Αλλά όταν αφήσετε να περάσουν πολλά περιστατικά λαθών προτού επισημάνετε το πρόβλημα, είναι πιθανό να προκαλέσετε μεγάλη σύγχυση. “Γιατί τώρα;” μπορεί να σας ρωτήσει ο συγγραφέας. “Έχετε έναν καινούργιο οδηγό στυλ που το επιβάλλει;” Είμαι βέβαιος ότι θα ακολουθήσει μια αμήχανη απάντηση του είδους “εμ… όχι ακριβώς”.

Συμβουλές για άριστη επικοινωνία με τον υπεύθυνο content marketing της εταιρείας σας

Επιπλέον, η αποτυχία διόρθωσης ζητημάτων στο έργο τους άμεσα συμβιβάζει την εμπιστοσύνη τους στα σχόλιά σας. Εάν θέλετε ένας συγγραφέας να ακούσει τα σχόλιά σας, θα πρέπει να είστε ειλικρινείς για τα λάθη του από την αρχή.

Κάθε υπόδειξη που κάνετε να συνοδεύεται με κάποιο παράδειγμα. 

Συμβουλές για άριστη επικοινωνία με τον υπεύθυνο content marketing της εταιρείας σας

Ποιο βίντεο από το YouTube θα προτιμούσατε να παρακολουθήσετε: Ένα που περιγράφει πώς να παίξετε κιθάρα. Ή ένα στο οποίο κάποιος κρατάει μια κιθάρα και παρουσιάζει κάθε χορδή; Το τελευταίο, σωστά; Το ίδιο ισχύει και για το σχολιασμό σας σχετικά με ένα κείμενο. Όταν επισημαίνετε μια αδυναμία στο κείμενο, να προσφέρετε μαζί με αυτήν ένα παράδειγμα.

Για παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι εξετάζετε μια δημοσίευση που συνδέεται με διάφορες πηγές. Αλλά κανένας από αυτούς τους υπερσυνδέσμους δεν χρησιμοποιεί το όνομα της πηγής ως κείμενο άγκυρα – κάτι το οποίο αποτελεί πολιτική σας σε αυτή την υποθετική κατάσταση. Μη περιγράψετε μόνο το πρόβλημα με τον τρόπο που μόλις έκανα.

Αναφέρετε το πρόβλημα και στη συνέχεια διορθώστε το με τη βοήθεια ενός σχολίου μία ή δύο φορές, ώστε να καταλάβει ο συγγραφέας τι εννοείτε. Όπως σε κάθε τομέα, έτσι και στο digital marketing, η σωστή επικοινωνία είναι το “κλειδί” μιας επιτυχημένης συνεργασίας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.