19 αναζητήσεις της Google που θα καθορίσουν την στρατηγική σας.

Με πολλούς τρόπους, το digital marketing είναι ένα παιχνίδι παρακολούθησης τάσεων. Αυτός που είναι ο καλύτερος στον εντοπισμό και τη χρήση τάσεων κερδίζει το μερίδιο αγοράς στο χώρο των επιχειρήσεων, την αναγνώριση του εμπορικού σήματος και, τελικά, έσοδα.

Αλλά πώς αναζητάτε τάσεις; Και από πού ξεκινάτε; Λοιπόν, δεδομένου ότι κατέχει περίπου το 92% της παγκόσμιας αγοράς μηχανών αναζήτησης, η απάντηση και στις δύο αυτές ερωτήσεις είναι “Google”.

Η Google έχει το 92,42% του μεριδίου αγοράς της μηχανής αναζήτησης παγκοσμίως.

Αυτό μεταφράζεται σε περίπου 72% χρήση από Υ/Η της επιφάνειας εργασίας και σε 92% του μεριδίου μηχανών αναζήτησης από τα κινητά. Οι Ηνωμένες Πολιτείες οδηγούν την κούρσα με τους περισσότερους χρήστες. Το 27% των Αμερικανών χρησιμοποιεί το Google.

Ας δούμε λοιπόν μερικά από τα κορυφαία στατιστικά στοιχεία της έρευνας του Google για το 2019.

Αυτά θα σας βοηθήσουν να εξετάστε βαθύτερα τις τρέχουσες αναζητήσεις που καθορίζουν τη στρατηγική marketing που ακολουθείτε.

1. Οι πέντε κορυφαίες αναζητήσεις της Google το 2018 ήταν το “Παγκόσμιο Κύπελλο”, “Τυφώνας Φλωρεντία”, “Mac Miller”, “Kate Spade” και “Anthony Bourdain.” (Πηγή: Google)

2. Το 8% των αναζητήσεων διατυπώνονται ως ερωτήσεις. (πηγή: Moz)

3. Οι τυπικές αναζητήσεις ενός χρήστη έχουν μήκος περίπου τριών λέξεων. (πηγή: Moz)

4. Το 62,6% των παγκόσμιων χρηστών του διαδικτύου κάνει τις αναζητήσεις τους στο Google – 53% πάνω από το 2015. (πηγή: SparkToro)

5. Οι Εικόνες Google αντιπροσώπευαν το 22,6% όλων των αναζητήσεων στο Διαδίκτυο και οι Χάρτες Google αντιπροσώπευαν το 13%. (πηγή: SparkToro)

6. Η συμπίεση εικόνων και κειμένου θα μπορούσε να βοηθήσει το 25% των ιστοσελίδων να αποθηκεύσουν περισσότερα από 250KB και το 10% να εξοικονομήσει περισσότερα από 1 MB. Αυτές οι αλλαγές θα μείωναν τα ποσοστά εγκατάλειψης μιας σελίδας και παράλληλα θα οδηγούν σε αύξηση στην κατάταξη στις σελίδες του Google SERP. (πηγή: Google)

7. Το 50,3% της διαδικτυακής κίνησης πραγματοποιήθηκε από τα κινητά τηλέφωνα. (πηγή: Statista)

19 αναζητήσεις της Google που θα καθορίσουν την στρατηγική σας

8. Οι επώνυμες αναζητήσεις έχουν υψηλότερες αναλογίες στα κλικ στο πρώτο μισό της πρώτης σελίδας της Google. (πηγή: Ninjas)

9. Ο μέσος όρος του ποσοστού κλικ για πρώτη θέση στους Η/Υ επιφάνειας εργασίας είναι υψηλότερος από εκείνον των κινητών τηλεφώνων, με 31,52% και 24,05% αντίστοιχα. (πηγή: Advanced Web Ranking)

10. Τέσσερις φορές περισσότεροι χρήστες ενδέχεται να κάνουν κλικ σε μια αμειβόμενη διαφήμιση αναζήτησης στο Google (63%) από οποιαδήποτε άλλη μηχανή αναζήτησης – Amazon (15%), YouTube (9%) και Bing (6%). (πηγή: Clutch)

11. Τα βίντεο εμφανίζονται στο 6,3% των αποτελεσμάτων, αλλά το YouTube συγκέντρωσε μόνο το 1,8% όλων των κλικ αναζήτησης. (πηγή: Moz)

12. Το 55% των ατόμων που κάνουν κλικ στις διαφημίσεις αναζήτησης Google προτιμούν αυτές που είναι διαφημίσεις με κείμενο. (πηγή: Clutch)

13. Για κάθε $ 1 επιχείρηση που ξοδεύει σε διαφημίσεις Google, πραγματοποιεί κατά μέσο όρο έσοδα $ 2. (πηγή: Google)

14. Ο μέσος όρος του ποσοστού κλικ σε διαφημίσεις Google σε όλους τους κλάδους είναι 3,17% στο δίκτυο αναζήτησης και 0,46% στο δίκτυο προβολής. (πηγή: WordStream)

15. Το μέσο κόστος ανά κλικ στο AdWords σε όλες τις βιομηχανίες είναι $ 48.96 για την αναζήτηση και $ 75.51 για την προβολή. (πηγή: WordStream)

19 αναζητήσεις της Google που θα καθορίσουν την στρατηγική σας

16. Το 53% των χρηστών θα εγκαταλείψει μια σελίδα αν χρειαστεί να φορτωθούν περισσότερα από τρία δευτερόλεπτα. (πηγή: Google)

17. Το 18% των αναζητήσεων οδηγεί τον ερευνητή να αλλάξει το ερώτημά του χωρίς να κάνει κλικ σε κανένα αποτέλεσμα. (πηγή: Moz)

18. Η μέση περίοδος αναζήτησης Google είναι λίγο πιο κάτω από ένα λεπτό. (πηγή: Moz)

19. Τα ιστολόγια εικόνων εμφανίζονται στο 11% των αποτελεσμάτων της Google και κερδίζουν το 3% όλων των κλικ αναζήτησης Google. (πηγή: Moz)

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.