Digital Marketing

Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των κορυφαίων ηγετών marketing

Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των κορυφαίων ηγετών marketing.

Σήμερα θα εξετάσουμε ποια είναι τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα για την επιτυχία στο digital marketing.

Όλοι γνωρίζουμε έναν μεγάλο ηγέτη όταν βλέπουμε ένα, αλλά μπορεί να είναι δύσκολο να εντοπιστούν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιτρέπουν σε ορισμένους ανθρώπους να οδηγήσουν τις ομάδες στην επιτυχία, να επηρεάσουν την κοινότητά τους και να δημιουργήσουν θετικές αλλαγές.

Τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα για την επιτυχία στο ψηφιακό μάρκετινγκ:

1. Περιπετειώδης φύση.

Πιστεύετε πιθανώς ότι η φιλοδοξία, η δημιουργικότητα ή η συνεργασία είναι προφανή χαρακτηριστικά της προσωπικότητας που πρέπει για να έχετε επιτυχία στο μάρκετινγκ. Ωστόσο, η έκθεσή μας έδειξε ότι οι ηγέτες στην πραγματικότητα σημείωσαν υψηλή βαθμολογία σε αυτό που λέμε δίψα για περιπέτεια.
Οι ηγέτες μάρκετινγκ που αγαπάνε την περιπέτεια είναι διατεθειμένοι να αναλάβουν κινδύνους, να δοκιμάσουν νέες στρατηγικές και να αναμειγνύουν άφοβα τις τακτικές τους για να δουν ποιοι θα μπορούσαν να κερδίσουν το μεγαλύτερο ROI για τις επιχειρήσεις τους. Θέλουν να δοκιμάζουν νέες στρατηγικές και είναι πρόθυμοι να αναφέρουν τα ευρήματά τους, να δημιουργήσουν ουσιαστικές συνομιλίες μέσα στην κοινότητά τους και να οδηγήσουν ολόκληρη τη βιομηχανία προς τα εμπρός.

2. Ενέργεια.

Όπως συμβαίνει με κάθε ηγέτη, η υψηλή ενεργητικότητα είναι μια σημαντική ποιότητα. Που εμπνέει και ενθαρρύνει τις ομάδες ώστε να κάνουν θετικές αλλαγές. Οι ιδέες της IBM Watson για την Προσωπικότητα περιγράφουν ενεργητικούς ηγέτες ως εκείνους που «οδηγούν σε γρήγορες και πολυάσχολες ζωές, κάνουν πράγματα και κινούνται γρήγορα, δυναμικά και έντονα και συμμετέχουν σε πολλές δραστηριότητες».

Για παράδειγμα, ο Neil Patel είναι ένα όνομα στο προσκήνιο του μάρκετινγκ σήμερα. Τα πολλά του επιτεύγματα περιλαμβάνουν την ομιλία σε πάνω από 310 συνέδρια. Τη δημιουργία podcast της Σχολής Μάρκετινγκ. Και την ίδρυση του Neil Patel Digital και του Crazy Egg.
Η Amy Porterfield ξοδεύει το χρόνο της φιλοξενώντας το κορυφαίο επιχειρηματικό podcast, Online Marketing Made Easy. Και δημιουργώντας online μαθήματα και εκπαιδεύοντας εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες επιχειρήσεων παγκοσμίως.

3. Να μην δείχνετε αβεβαιότητα.

Το να είστε άμεσοι και αποφασιστικοί όταν διεκδικείτε τις απόψεις σας είναι απαραίτητο. Κάποιος που είναι κατηγορηματικός, “θέλει να αναλάβει την ευθύνη και να κατευθύνει τις δραστηριότητες των άλλων”. Κι αυτό ακούγεται σαν ένα απαραίτητο στοιχείο ποιότητας που πρέπει να έχει κάποιος όταν θα εξουσιοδοτηθεί από την ομάδα του να πετύχει.

4. Νοημοσύνη.

Ως έξυπνοι ορίζονται αυτοί που είναι διανοητικά περίεργοι. Και τείνουν να σκέφτονται με σύμβολα, συνειρμούς και αφαιρετική ικανότητα».
Έχουμε ακούσει συχνά ότι πολλοί από τους πιο επιτυχημένους ηγέτες του κόσμου είναι απόφοιτοι από γυμνάσια ή κολέγια. Μόνο από αυτό, είναι σαφές ότι η αληθινή ηγεσία είναι μια ικανότητα που μπορεί να καλλιεργηθεί τόσο μέσα όσο και έξω από την τάξη.

Ενώ είναι φανταστικό να έχετε έναν ηγέτη με μεγάλη νοημοσύνη στην ομάδα σας, αυτοί οι ηγέτες πρέπει επίσης να είναι σε θέση να δημιουργήσουν μια ομάδα γεμάτη από πολύ ευφυείς ανθρώπους. Και να τους παρακινήσουν ώστε να οδηγηθούν όλοι την επιτυχία.

Μερικοί άνθρωποι είναι από τη φύση τους ηγέτες. Και άλλοι πρέπει να δουλέψουν στις ηγετικές ικανότητές τους, κάθε μέρα και λίγο.

Αν ακολουθήσετε τα κοινωνικά κανάλια ή τα ιστολόγια των ηγετών μάρκετινγκ, θα παρατηρήσετε γρήγορα ότι παρόλο που υπάρχουν πολλές ιδιότητες που μοιράζονται, αυτές οι σημαντικές προσωπικότητες έχουν πολύ διαφορετικό χαρακτήρα ο καθένας τους. Και ως εκ τούτου ο καθένας έχει χτίσεις μοναδικές κοινότητες και αφοσιωμένους οπαδούς.

Τελικά, κάθε ηγέτης μάρκετινγκ φέρνει στο τραπέζι μια μοναδική προσωπικότητα και εμπειρίες. Εμπλουτίζοντας τον κλάδο και επιτρέποντάς του να επωφεληθεί από συνεχείς ροές καινοτομίας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Recent Posts

  • E-commerce

Τι να προσέξετε πριν ξεκινήσετε ένα site με ηλεκτρονικό εμπόριο [2o μέρος]

To ηλεκτρονικό εμπόριο θέλει προσοχή. Εδώ θα βρείτε κάποια πράγματα που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη…

17/05/2024
  • E-commerce

Τι να προσέξετε πριν ξεκινήσετε ένα site ηλεκτρονικού εμπορίου [1o μέρος]

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει πολλά μυστικά, πολλές χαρές, αλλά και πολλά προβλήματα. Εδώ θα βρείτε…

15/05/2024
  • Business tips
  • Digital Marketing
  • Social Media Marketing

Αυξήστε κατακόρυφα την απήχηση των δημοσιεύσεων σας στα social media

Αυξήστε κατακόρυφα την απήχηση των δημοσιεύσεων σας στα social media. Πως; Ας το αναλύσουμε σήμερα.…

13/05/2024
  • Business tips

Στόχοι: όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το στρατηγικό managment

Στόχοι: όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το στρατηγικό managment. Αυτό είναι το θέμα του…

10/05/2024
  • Advertising
  • Digital Marketing

6 συμβουλές σχεδιασμού διαφήμισης για να βοηθήσετε το brand σας

6 συμβουλές σχεδιασμού διαφήμισης για να βοηθήσετε το brand σας. Πριν το αντίγραφο της διαφήμισής…

08/05/2024
  • Advertising
  • Digital Marketing

3 υπέροχες προτάσεις διαφημιστικών video για e-shop

 3 υπέροχες προτάσεις διαφημιστικών video για e-shop. Το 'χουμε ξαναπεί. Η διαφήμιση με video είναι…

06/05/2024